Miki Nadal i Carola Escámez posen fi al seu matrimoni

Miki Nadal i Carola Escámez posen fi al seu matrimoni

Miki Nadal i Carola Escámez posen fi al seu matrimoni | INSTAGRAM

 

Si fa poc eren notícia la boda de Sergio Ramos i Pilar Rubio i la seua història d’amor, o el matrimoni de Carla Pereyra i Simeone, hi ha altres parelles que no estan passant el seu millor moment. És el cas de l’humorista i col·laborador de ‘Zapeando’, Miki Nadal, qui s’ha separat de la seua dona, Carola Escámez. La responsable d’haver comunicat este inesperat fet ha sigut la revista ‘Lecturas’, a través d’una exclusiva que explicava el final dels seus cinc anys de matrimoni.

 

Miki Nadal ja no viu amb la seua dona

La notícia, publicada fa unes hores, ha agafat a tot el món desprevingut. Pareix que Miki s’ha traslladat a viure fora de la casa familiar, una clara senyal de la seua ruptura sentimental amb Carola Escámez. Carmela, la seua filla en comú que va nàixer un any després de contraure matrimoni, es troba amb sa mare.

 

El més sorprenent és que l’humorista i actor es mantenia molt actiu en les xarxes socials i sempre dedicava una publicació d’amor a la seua parella. Des de feia mesos, els dos compartien imàtgens on eixien junts.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

4 años y un día…casado con @carolaescamez

Una publicación compartida de Miki Nadal (@nadalmiki) el

 

 

No obstant, els obstacles als quals s’han hagut d’enfrontar han pogut ser el detonant d’este punt final. Recordem que la sogra de Miki Nadal, Carmen, els va demandar perquè no li deixaven vore a la seua néta. Va ser una polèmica que va acabar amb una forta discussió i un juí.

 

El conflicte amb la mare de Carola va ser molt dur per a la parella, que va decidir trencar tota relació amb ella. Encara no estan clars els motius de la seua ruptura sentimental, i cap dels implicats ha fet pública la seua opinió al respecte. Tocarà esperar a què es manifesten per a saber com dirigixen els seus camins per separat.

 

Miki Nadal i la seva parella han decidit continuar amb els seus camins per separat

Miki Nadal i la seua parella han decidit continuar els seus camins per separat | INSTAGRAM

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La mort d’un home al seu balcó a Alacant apunta a una bala perduda d’un tiroteig

La investigació assenyala que un home de 59 anys va ser aconseguit per un tret accidental mentres era al balcó de la seua vivenda a Carolines Altes. S'han constatat set detonacions i no hi ha detencions.

Incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna cap a Barcelona

Un camió amb bobines de paper s'ha incendiat en l'A-7 a l'altura de Paterna i ha obligat a tancar l'autovia 45 minuts en sentit Barcelona. La reobertura parcial ha deixat retencions de fins a 13 quilòmetres i desviaments provisionals.

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.

Simulacre d’evacuació per trencament de la presa de Buseo per a validar el PEP

Emergències ha realitzat este dijous un simulacre d'evacuació en la presa de Buseo davant un escenari de trencament per pluges intenses. L'exercici ha posat a prova el Pla d'Emergències de Presa i els avisos a sis municipis aigües avall.

L’alcalde d’Almussafes emprén accions legals contra Diana Morant per injúries i calúmnies

Toni González ha iniciat accions judicials contra Diana Morant per presumptes injúries i calúmnies. Ha demanat un acte de conciliació i una indemnització de 50.000 euros.

La fiscalia ha demanat 14 anys de presó per a un acusat de violar dos vegades a una dona a Alcoi

La fiscalia ha sol·licitat 14 anys de presó per a un home jutjat en l'Audiència d'Alacant per dos violacions presumptament ocorregudes a Alcoi. La denunciant s'ha reafirmat, l'acusat ha negat qualsevol contacte sexual i el juí ha quedat vist per a sentència