16.3 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

Corberán evita pronunciar-se sobre Unai Núñez i el València confia a tancar un central en hores

El tècnic del València, Carlos Corberán, no va voler pronunciar-se sobre la possibilitat d’incorporar al central basc Unai Núñez, encara que va deixar clar que el club espera tancar en breu l’arribada d’un defensa per a eixa demarcació.

Corberán va evitar confirmar noms propis i es va cenyir a l’estat de la negociació. ‘De noms propis no puc parlar, però soc sabedor que hi ha una operació d’un central molt avançada. S’ha intentat per tots els mitjans que eixa incorporació fora anterior però no tot depén de les necessitats del València, hi ha mes parts involucrades’, va explicar després de ser preguntat pel reforç per a l’eix de la defensa.

Operació avançada però pendent de tràmits

L’entrenador va assenyalar que entén que ‘en les pròximes hores estarà tancat’. No va descartar que el nou central puga estar disponible per a la trobada davant l’Espanyol d’este dissabte, sempre que el procés es complete a temps. Va matisar que no depén només de qüestions esportives, sinó d’aspectes burocràtics que solen marcar el ritme de les incorporacions, com la documentació i la coordinació entre totes les parts implicades.

El nom que sona és el de Unai Núñez, central a punt de complir 29 anys que juga en el Hellas, club italià, cedit pel Celta de Vigo, amb contracte en vigor fins a 2029. Eixe encaix contractual implica que qualsevol acord ha de coordinar-se amb el seu club propietari i amb l’equip en el qual actua actualment, alguna cosa que sol afegir terminis i passos formals a l’operació.

El València ja havia intentat tancar este fitxatge abans, segons va admetre el tècnic, reflex de la urgència per reforçar la saga. Ara accelera per a completar la incorporació al més prompte possible i, si els tràmits es resolen a temps, poder comptar amb el nou central immediatament, fins i tot amb opcions d’entrar en la convocatòria enfront de l’Espanyol.

Últimes notícies

València, urgit arrere, busca impulse davant un Espanyol que vol frenar la seua caiguda

El València arriba amb la defensa en quadre i l'obligació de sumar per a allunyar-se del descens. L'Espanyol pretén tallar la seua mala ratxa i sostindre la seua baralla europea.

Simulacre d’incendi en la Llotja de València: rescats en altura i 135 evacuats

Bombers de València ha assajat un incendi en la Llotja amb rescat en altura i 135 evacuats en tres minuts. L'exercici ha provat protocols, coordinació i temps de resposta en una zona d'alt risc per la seua estructura de fusta.

El vicepresident de la comissió de la DANA ha anticipat un interrogatori molt dur a Feijóo

El vicepresident de la comissió de la DANA ha avançat un interrogatori molt dur a Alberto Núñez Feijóo el 2 de febrer. Se li demanarà que aclarisca el seu paper durant l'emergència i el presumpte encobriment a Carlos Mazón.

El Consell ha demanat declarar zona catastròfica en els municipis danyats per les pluges de desembre

El Consell ha sol·licitat al Govern declarar zona catastròfica per a tots els municipis de València i 30 d'Alacant després de les pluges del 28 i 29 de desembre de 2025. La mesura busca activar ajudes i agilitzar reparacions.

El Consell adapta l’Atenció Primària a la nova demanda: menys demores i més capacitat resolutiva

El Consell ha aprovat el decret que redissenya l'Atenció Primària en la Comunitat Valenciana. La norma agilitza cites, impulsa la digitalització i crea noves direccions.

Corberán esquiva parlar de Unai Núñez i el València confia a tancar un central en hores

Corberán va evitar pronunciar-se sobre Unai Núñez, però va confirmar que hi ha una operació molt avançada per a reforçar el centre de la saga. El club espera tancar-la en breu.

La Policia investiga noves filtracions de dades de Pérez Llorca i altres presidents

La Policia Nacional ha obert una investigació per noves filtracions de dades personals que afecten dirigents estatals i autonòmics. Els 'hackers' van difondre bases amb informació sensible en xarxes i fòrums, que s'haurien reactivat després del sinistre ferroviari de Adamuz

El Govern aportarà 45.000 m³ d’arena a la platja de Tavernes després del temporal

Costas ha iniciat l'avaluació dels danys per la borrasca Harry en tot el litoral valencià. En Tavernes activarà emergències i aportarà 45.000 m³ d'arena abans de l'estiu.