CORONAVIRUS COMUNITAT VALENCIANA: Dos brots amb més de 10 casos en persones d’entre 16 i 19 anys

Dels brots registrats este dilluns, hi ha dos amb més de 10 casos: un a Torrevieja (17 casos) i un altre a València (20 casos), tots dos d’origen social. Les persones afectades a Torrevieja tenen una edat mitjana de 16 anys i les de València, 19.

La Comunitat Valenciana ha notificat 190 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 396.920 persones. Per províncies, 10 a Castelló (41.226 en total); 39 a Alacant (148.552 en total); i 141 a València, (207.141 en total); el total de casos no assignats es manté en 1.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 118 persones ingressades: 21 a la província de Castelló, 3 pacients en UCI; 28 a la província d’Alacant, 8 d’ells en l’UCI; i 69 a la província de València, 13 d’ells en UCI.

Des de l’última actualització s’han registrat 368 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 398.931 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 41.758 a Castelló, 148.883 a Alacant i 208.233 a València. El total d’altes no assignades es manté en 57.

Des de l’última actualització no s’han registrat decessos per coronavirus, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia es manté en 7.445: 806 a la província de Castelló, 2.842 en la d’Alacant i 3.797 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 2.011 casos actius, la qual cosa suposa un 0,49% del total de positius.

Vacunació

 

D’altra banda, el 30,3% de la població a vacunar en la Comuitat Valenciana (1.296.683 persones) compta ja amb la pauta completa de vacunació (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen). Per províncies: 157.327 a Castelló, 478.391 a Alacant i 660.965 a València. Per part seua, un total de 2.224.665 persones compten ja amb una dosi, la qual cosa representa el 52,11% de la població que ha de rebre la vacuna contra el coronavirus.

Últimes notícies

Universitats reforcen la vigilància per a frenar el plagi amb IA en els exàmens

Les universitats espanyoles endurixen la vigilància en els exàmens amb detectors de radiofreqüència i més presència a les aules, mentres replantegen com avaluar en plena expansió de la IA generativa.

Controlat l’incendi en una empresa de processament d’ametla a Vall d’Alba

L'incendi declarat en una planta de processament d'ametla en un polígon de La Vall d'Alba ha sigut finalment controlat després d'arrasar una nau d'uns 10.000 metres quadrats i provocar el col·lapse de la seua estructura.

Ruixats i tempestes en el terç nord i vent molt fort a l’interior de Castelló

La Comunitat Valenciana afronta una jornada de cels poc nuvolosos però amb ruixats i tempestes en el terç nord i ratxes molt fortes de vent del nord-oest a l'interior de Castelló.

Neal Sako celebra una classificació històrica del València Basket per a la Final Four de l’Eurolliga

Neal Sako destaca el treball de tota la temporada i reconeix que, encara que la Final Four no era l'objectiu inicial, cada victòria va anar alimentant l'ambició del València Basket.

El Roig Arena es rendix al València Basket després d’aconseguir la seua primera Final Four de l’Eurolliga

El València Basket certifica la seua primera classificació per a una Final Four de l'Eurolliga davant el Panathinaikos, amb un Roig Arena ple i bolcat en la celebració.

El València Basket es classifica per a la seua primera Final a Quatre després d’atropellar al Panathinaikos

El València Basket va derrotar amb autoritat al Panathinaikos en el quint partit de quarts d'Eurolliga (81-64) i es va classificar per primera vegada per a la Final a Quatre.

El Sevilla remunta un 2-0 inicial i arranca un valuós empat a Vila-real

El Vila-real es va avançar 2-0 amb punts de Gerard Moreno i Georges Mikautadze, però el Sevilla va reaccionar abans del descans i va rescatar un empat amb els gols d'Os i Kike Salas.

Sis mesos de presó per apropiar-se d’un cotxe encarregat per a la seua recollida i revendre’l

L'Audiència d'Alacant condemna a sis mesos de presó a un home que es va quedar amb un cotxe que havia d'arreplegar per a la seua propietària i el va registrar a nom d'una afí que ho va vendre a un tercer.