Els bombers d’Alacant entreguen les primeres pantalles protectores i bates fabricades

Compartir:

Bombers d'Alacant fabriquen màscares i bates per al personal sanitari

Els bombers treballant en les màscares | Ajuntament d’Alacant

 

Els bombers del Servei de Prevenció i Extinció d’Incendis de la regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant han fabricat i entregat ja més de 400 pantalles protectores i bates als Policies, Hospitals, Centres de Salut i al Centre Penitenciari de Fontcalent d’Alacant per a que puguen fer front al COVID.

 

Este ambiciós projecte que ha vist la llum gràcies a la iniciativa d’un grup de bombers de l’Ajuntament d’Alacant, hui comença a créixer per la col·laboració i la donació de moltes empreses i particulars anònims que han aportat no sols el material sinó també les seues impressores 3D per a poder fabricar els prototips de les pantalles.

 

Una de les donacions més importants és l’aportada per les empreses alacantines TECNOAGUA, Ingra Impressors i Plast Alacant que s’ha posat en contacte amb els bombers en conéixer esta iniciativa, i facilita que es puguen fabricar un miler de pantalles protectores al dia.

 

Esta setmana els bombers de SPEIS han continuat fabricant més d’un centenar de noves pantalles i bates diàries en tots els torns, que han sigut distribuïdes entre la Policia Local d’Alacant, i els Centres de Salut, Hospitals i Clíniques d’Alacant, el Campello, Elx, Sant Joan, Sant Vicent, Mutxamel o la Vila Joiosa, i han arribat peticions d’altres comunitats autònomes d’Espanya.

 

Els bombers necessiten donació de Filaments per a impressores 3D

Des de bombers volen fer una crida a empreses fabricadores per a que donen Filaments PLA -diàmetre 1.75mm- per a les impressores 3D, i poder fer una major fabricació de pantalles. Si algú vol col·laborar, és necessari posar-se en contacte a través de l’email:   donacionesdematerial@bomberosalicante.com.

 

Per la seua part els bombers continuen sol·licitant col·laboració a empreses i particulars per a que donen: làmines de PVC transparent format A4, Velcro, Gomes i Cordino elàstics, Pistoles de Silicones i recàrregues, Bosses de plàstic de fem grandària gran.

 

La fabricació i distribució es fa diàriament en els dos parcs de bombers, i sempre baix petició en el mail    solicitudpantallas@bomberosalicante.com   , i és necessari que tant els sanitaris com les persones dels cossos de seguretat remeten un correu per a sol·licitar i demanar el material que necessiten.

EL MÉS LLEGIT

Processen per violència masclista David Leo, l’Estudiant de ‘El cazador’, i guanyador de ‘Pasapalabra’

Encara que l'enregistrament està acabat, fonts de la televisió pública asseguren que RTVE sospesa no emetre els programes ja gravats

Coneix ací com registrar-se per demanar els descomptes de fins al 90% en viatges per a joves

Els descomptes s'apliquen a bitllets senzills i d'anada i tornada per viatjar entre el 15 de juny i el 15 de setembre de 2023 per Espanya i Europa

El suïcidi és la quarta causa de morts entre joves de 15 a 19 anys a Espanya

Psicòlegs reunits este a València adverteixen que s'han multiplicat gairebé per 20 les consultes en els darrers 12 anys

Al Pacino, de 83 anys, anuncia que serà pare per quarta vegada amb la seua parella de 29

L'actor estatunidenc Al Pacino es convertirà en pare per quarta vegada als 83 anys al costat de la seua parella Noor Alfallah, de 29....