984 classes acaben confinades en la dessetena setmana del curs escolar valencià

Ejemplo de shortcode con estilo
  En la dessetena setmana del curs, del 18 al 22 de gener, dels pràcticament 47.000 grups que hi ha a les escoles i els instituts valencians sostinguts amb fons públics, el 97,9 % ha seguit les classes presencials sense que s’haja presentat cap incidència.   Per tant, dels 1.845 centres educatius que conformen el sistema […]

 

En la dessetena setmana del curs, del 18 al 22 de gener, dels pràcticament 47.000 grups que hi ha a les escoles i els instituts valencians sostinguts amb fons públics, el 97,9 % ha seguit les classes presencials sense que s’haja presentat cap incidència.

 

Per tant, dels 1.845 centres educatius que conformen el sistema educatiu valencià, ha conclòs la setmana sense cap aula confinada el 73,9 %, és a dir, 1.364 centres. Estes dades s’extrauen de la determinació de grups nous confinats durant la dessetena setmana de curs, grups que romanen confinats de setmanes anteriors i grups que ja s’han desconfinat.

 

En la setmana del 18 al 22 de gener, s’ha determinat el confinament de 674 grups de 304 centres educatius, s’han desconfinat 239 grups de 121 centres educatius i romanen confinats, d’altres setmanes, 310 grups de 177 centres educatius. Per tant, el total de grups confinats a l’acabament de la setmana ha sigut de 984 grups de 481 centres educatius.

 

Desglossament d’alumnat i professorat

A demés, des d’Educació es destaca que «els centres educatius valencians continuen sent espais segurs de detecció de contagis externs i que amb l’aplicació de les mesures de seguretat i higiene, i del protocol de detecció de casos s’ajuda a disminuir la transmissió de contagis socials».

 

Dels 818.644 alumnes d’Infantil, Primària, Secundària, Batxillerat i FP, hi ha un 0,7 % de positius del total d’alumnat, 5.777 alumnes. Amb l’aplicació dels protocols i mesures de seguretat s’ha establit l’aïllament preventiu, per haver sigut contactes estrets amb positius, d’un 2,5 % d’alumnes.

 

Pel que fa al professorat, dels 78.434 docents del sistema educatiu valencià, s’ha registrat un 1,5 % de positius, això és 1.206 docents. A demés, amb l’aplicació de les mesures estrictes de prevenció i protecció de contactes estrets amb positius actius, s’ha determinat l’aïllament preventiu d’un 1,4 % del professorat.

Últimes notícies

València homenatja les víctimes de l’accident ferroviari d’Urda

València ha guardat un minut de silenci per les víctimes del xoc entre dos trens d’alta velocitat a Urda. L’acte ha comptat amb representants municipals i autonòmics.

Paiporta ajorna l’acte per les víctimes de la dana després de l’accident ferroviari

L’Associació de Víctimes DANA 29 de Octubre trasllada al 5 de novembre l’homenatge previst a Paiporta. Les altres marxes es mantenen.

Boluda Shipping adquirirà Samskip i potenciarà el transport marítim al nord d’Europa

Boluda Shipping ha firmat un acord amb Samskip per a adquirir la totalitat de la companyia, inclosos tots els seus actius i operacions, amb l’objectiu d’oferir als clients més connexions, més capacitat i servicis més eficients i fiables. Està previst que l’operació es tanque l’1 de gener de 2027, subjecta a l’aprovació de les autoritats competents i al compliment de les condicions acordades.

Ferit greu un home apunyalat per l’esquena al nord d’Alacant

Un home de 47 anys ha sigut ingressat greu a l’Hospital de San Juan després de rebre una punyalada per l’esquena al nord d’Alacant.

Detenen a València un menor per incitar a disturbis i saquejos dissabte que ve

La Policia Nacional ha detingut a València un menor de 17 anys per incitar en les xarxes socials a causar disturbis i saquejos durant la celebració de Halloween dissabte que ve.

L’exdirectora de l’Institut de les Dones nega irregularitats en contractes dels Punts Violeta

Isabel García i Elisabeth García han negat davant un jutjat de Mislata haver comés irregularitats en contractes municipals per a gestionar Punts Violeta.

Baixa la incidència de les infeccions respiratòries per grip i covid a la Comunitat

La incidència de les infeccions respiratòries agudes per grip ha baixat a 6,7 casos per cada 100.000 habitants, davant dels 22 de la setmana anterior. També ha descendit la incidència de la covid-19, mentre que la incidència conjunta de les infeccions respiratòries i els ingressos hospitalaris greus han augmentat.

L’aniversari de la dana pot reactivar el dolor emocional de les persones afectades

El COPCV alerta que el segon aniversari de la dana pot reactivar emocions i records traumàtics. Demana escoltar i acompanyar les persones afectades.