984 classes acaben confinades en la dessetena setmana del curs escolar valencià

 

En la dessetena setmana del curs, del 18 al 22 de gener, dels pràcticament 47.000 grups que hi ha a les escoles i els instituts valencians sostinguts amb fons públics, el 97,9 % ha seguit les classes presencials sense que s’haja presentat cap incidència.

 

Per tant, dels 1.845 centres educatius que conformen el sistema educatiu valencià, ha conclòs la setmana sense cap aula confinada el 73,9 %, és a dir, 1.364 centres. Estes dades s’extrauen de la determinació de grups nous confinats durant la dessetena setmana de curs, grups que romanen confinats de setmanes anteriors i grups que ja s’han desconfinat.

 

En la setmana del 18 al 22 de gener, s’ha determinat el confinament de 674 grups de 304 centres educatius, s’han desconfinat 239 grups de 121 centres educatius i romanen confinats, d’altres setmanes, 310 grups de 177 centres educatius. Per tant, el total de grups confinats a l’acabament de la setmana ha sigut de 984 grups de 481 centres educatius.

 

Desglossament d’alumnat i professorat

A demés, des d’Educació es destaca que «els centres educatius valencians continuen sent espais segurs de detecció de contagis externs i que amb l’aplicació de les mesures de seguretat i higiene, i del protocol de detecció de casos s’ajuda a disminuir la transmissió de contagis socials».

 

Dels 818.644 alumnes d’Infantil, Primària, Secundària, Batxillerat i FP, hi ha un 0,7 % de positius del total d’alumnat, 5.777 alumnes. Amb l’aplicació dels protocols i mesures de seguretat s’ha establit l’aïllament preventiu, per haver sigut contactes estrets amb positius, d’un 2,5 % d’alumnes.

 

Pel que fa al professorat, dels 78.434 docents del sistema educatiu valencià, s’ha registrat un 1,5 % de positius, això és 1.206 docents. A demés, amb l’aplicació de les mesures estrictes de prevenció i protecció de contactes estrets amb positius actius, s’ha determinat l’aïllament preventiu d’un 1,4 % del professorat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

79-108. València va atropellar a un Baskonia en ressaca copera

València Basket va firmar una primera part devastadora i va véncer 79-108 a un Baskonia desbordat després de la ressaca de la Copa. Pedro Martínez va demanar calma i Galbiati va confirmar la baixa de Sedekerskis per al que resta de curs.

València Basket atropella al Baskonia amb un festival de triples: 79-108 en Eurolliga

València Basket es va imposar 79-108 en el Buesa Arena després d'una primera part quasi perfecta, amb 11 triples al descans i un 35-68 que va deixar el xoc vist per a sentència. Pedro Martínez va demanar cautela i va reconéixer que el títol coper va condicionar al rival.

79-108: València Basket atropella a un Baskonia sense resposta després de la Copa

València Basket va véncer 79-108 amb una primera part quasi perfecta, 11 triples al descans i un 35-68 que va sentenciar el xoc. Baskonia va acusar la ressaca copera i les baixes.

Acomiaden a Antonio Tejero en la intimitat abans del trasllat de les seues cendres a Màlaga

Familiars i afins han celebrat una missa a Xàtiva i han incinerat al exmilitar. Les cendres es traslladaran a Torre de la Mar, amb l'acte sense declaracions.

La Generalitat impulsa l’alvocat valencià amb una campanya de 20 milions i una marca pròpia

La Generalitat ha presentat la Marca Alvocat Valencià i ha anunciat una campanya de 20 milions per a reforçar qualitat, competitivitat i seguretat. El pla de l'IVIA abasta noves varietats, reg eficient i millores en postcollita.

Dos detinguts pel robatori de 100 quilos de coure en les vies d’alta velocitat a Algemesí

La Policia Local d'Algemesí ha detingut a dos veïns de Silla per sostraure 100 quilos de coure del cablejat d'alta velocitat. Van ser interceptats de matinada amb una maleta i cisalles i van guiar als agents fins al punt del robatori.

El Congrés insta el Govern a invertir 1.500 milions en la Rodalia de la Comunitat Valenciana

El Congrés ha aprovat sis de huit punts d'una moció per a reforçar la Rodalia en la Comunitat Valenciana, inclòs un pla 2026-2030 de 1.500 milions. La transferència del servici a la Generalitat no ha tirat avant.

Sindicats convoquen manifestacions i vaga educativa per falta de compromisos de la Conselleria

STEPV-Iv, CSIF, CCOO i UGT han cridat a manifestar-se este dissabte a València, Alacant i Castelló i han fixat una vaga educativa el 31 de març per la falta d'avanços.