CORONAVIRUS COMUNITAT VALENCIANA: Pugen els positius amb 210 nous casos

 

La Comunitat Valenciana ha notificat 210 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 394.035 persones. Per províncies, 34 a Castelló (40.840 en total); 61 a Alacant (147.603 en total); i 115 a València, (205.590 en total); el total de casos no assignats es manté en 2.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 122 persones ingressades: 16 a la província de Castelló, 2 pacient en UCI; 29 a la província d’Alacant, 5 d’ells en l’UCI; i 77 a la província de València, 17 d’ells en UCI.

Des de l’última actualització s’han registrat 119 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 396.485 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 41.363 a Castelló, 148.024 a Alacant i 207.040 a València. El total d’altes no assignades es manté en 58.

A més, s’ha registrat 1 defunció per coronavirus des de l’última actualització, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia es manté en 7.429: 804 a la província de Castelló, 2.833 en la d’Alacant i 3.792 en la de València.

Últims 7 dies: D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 1.592 casos actius, la qual cosa suposa un 0,39% del total de positius.

 

Vacunació 

 

La Comunitat Valenciana ha administrat un total de 2.654.163 dosis de la vacuna contra el coronavirus. Per províncies: 308.090 a Castelló, 978.058 a Alacant i 1.368.015 a València. Han rebut la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen) 886.083 persones. Per províncies: 104.910 a Castelló, 327.104 a Alacant i 454.069 a València.

 

Últimes notícies

Morales s’acomiada del Ciutat entre lagrimas i deixa en l’aire el seu futur en el Llevant

Jose Luis Morales vivio un emotiu comiat en el Ciutat de València després de la victòria davant el Mallorca, encara que ni el jugador ni el club han aclarit fins i tot el seu futur.

Els barons del PP abrigallen a Juanma Moreno i eviten pressionar-li sobre un pacte amb Vox

Els principals dirigents autonòmics del PP destaquen el resultat de Juanma Moreno a Andalusia i li mostren el seu suport sense fixar una postura comuna sobre fins a on ha de cedir davant Vox.

La vaga educativa a Castelló arranca la seua segona setmana amb ampli suport de famílies i professorat

Centenars de docents, alumnat i famílies es concentren davant la Direcció Territorial d'Educació de Castelló a l'inici de la segona setmana de vaga indefinida, que els sindicats qualifiquen d'històrica pel seu seguiment i suport social.

El PSPV defén que Diana Morant puga ser alhora candidata i ministra pel seu treball pels valencians

El PSPV sosté que és positiu que Diana Morant siga alhora candidata a la Generalitat i ministra, perquè considera que així reforça la defensa dels interessos de la Comunitat Valenciana enfront de les polítiques de Vox i del PP.

Extremadura i Comunitat Valenciana amplien la bretxa salarial dels seus docents enfront d’altres autonomies

Un informe d'UGT assenyala que Extremadura i Comunitat Valenciana són les regions on més s'eixampla la bretxa salarial dels docents, mentres que Astúries i Catalunya retallen distàncies i milloren les seues condicions retributives.

Xoc de xifres en la quarta vaga mèdica setmanal en la Comunitat Valenciana

La quarta vaga mèdica setmanal de l'any arranca en la Comunitat Valenciana amb un fort xoc de xifres: els convocants parlen de prop del 90% de seguiment, mentres Sanitat ho situa en el 7,96%. Les protestes s'estendran tota la setmana amb manifestacions i concentracions en les tres províncies.

La planta d’Almussafes acoblarà des de 2028 el nou Ford Bast

La fàbrica de Ford a Almussafes produirà a partir de 2028 el Bast, un SUV compacte i robust amb diferents opcions de propulsió, reforçant el pes industrial de la planta valenciana.

Awa Fam deixa el València Basket per a fer el salt a la WNBA sense haver sigut encara dominant

La pivot alacantina Awa Fam s'acomiada del València Basket i del bàsquet europeu per a iniciar la seua carrera en la WNBA i en la nova lliga privada Project B després de dos anys de creixement sense arribar encara a ser dominant.