CORONAVIRUS COMUNITAT VALENCIANA: Pugen els positius amb 210 nous casos

 

La Comunitat Valenciana ha notificat 210 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 394.035 persones. Per províncies, 34 a Castelló (40.840 en total); 61 a Alacant (147.603 en total); i 115 a València, (205.590 en total); el total de casos no assignats es manté en 2.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 122 persones ingressades: 16 a la província de Castelló, 2 pacient en UCI; 29 a la província d’Alacant, 5 d’ells en l’UCI; i 77 a la província de València, 17 d’ells en UCI.

Des de l’última actualització s’han registrat 119 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 396.485 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 41.363 a Castelló, 148.024 a Alacant i 207.040 a València. El total d’altes no assignades es manté en 58.

A més, s’ha registrat 1 defunció per coronavirus des de l’última actualització, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia es manté en 7.429: 804 a la província de Castelló, 2.833 en la d’Alacant i 3.792 en la de València.

Últims 7 dies: D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 1.592 casos actius, la qual cosa suposa un 0,39% del total de positius.

 

Vacunació 

 

La Comunitat Valenciana ha administrat un total de 2.654.163 dosis de la vacuna contra el coronavirus. Per províncies: 308.090 a Castelló, 978.058 a Alacant i 1.368.015 a València. Han rebut la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen) 886.083 persones. Per províncies: 104.910 a Castelló, 327.104 a Alacant i 454.069 a València.

 

Últimes notícies

El Fertiberia Port de Sagunt ascendix a Asobal després d’un agònic 18-17 davant Agustins

El Fertiberia Port de Sagunt torna a la Lliga Asobal dos anys després en imposar-se per 18-17 a la Fundació Agustins Alacant en una final igualada marcada per les parades decisives de Dani Martínez.

Els sindicats ultimen un document per a desbloquejar la vaga del professorat

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT elaboren un document de proposta d'acord per a la Conselleria d'Educació i mantenen les concentracions convocades en plena vaga indefinida del professorat.

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.

Un tribunal d’Indonèsia dictarà el dilluns sentencia pel naufragi del KM Putri Sakinah

Un tribunal indonesi fixarà este dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat en Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana i només van sobreviure una mare i la seua filla.

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.

La biotecnologia obri una nova via per a controlar el cotonet de Sud-àfrica en cítrics

Un estudi de l'IVIA i el IBMCP-CSIC demostra que la tecnologia RNAi pot silenciar gens essencials del cotonet de Sud-àfrica i reduir de manera notable la seua supervivència en cítrics.

La UMH impulsa a Uganda nous ingressos agrícoles amb residus de platanera

La Universitat Miguel Hernández i l'ONG Rafiki Àfrica transformen troncs de platanera en fibra per a artesania, creant una font d'ingressos extra per a més de cent famílies ugandeses.