CORONAVIRUS COMUNITAT VALENCIANA: Pugen els positius amb 210 nous casos

 

La Comunitat Valenciana ha notificat 210 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens des de l’última actualització, que situen la xifra total de positius en 394.035 persones. Per províncies, 34 a Castelló (40.840 en total); 61 a Alacant (147.603 en total); i 115 a València, (205.590 en total); el total de casos no assignats es manté en 2.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 122 persones ingressades: 16 a la província de Castelló, 2 pacient en UCI; 29 a la província d’Alacant, 5 d’ells en l’UCI; i 77 a la província de València, 17 d’ells en UCI.

Des de l’última actualització s’han registrat 119 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, ja són 396.485 persones en la Comunitat Valenciana les que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia. Per províncies, les altes es distribueixen de la següent manera: 41.363 a Castelló, 148.024 a Alacant i 207.040 a València. El total d’altes no assignades es manté en 58.

A més, s’ha registrat 1 defunció per coronavirus des de l’última actualització, per la qual cosa el total de defuncions des de l’inici de la pandèmia es manté en 7.429: 804 a la província de Castelló, 2.833 en la d’Alacant i 3.792 en la de València.

Últims 7 dies: D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 1.592 casos actius, la qual cosa suposa un 0,39% del total de positius.

 

Vacunació 

 

La Comunitat Valenciana ha administrat un total de 2.654.163 dosis de la vacuna contra el coronavirus. Per províncies: 308.090 a Castelló, 978.058 a Alacant i 1.368.015 a València. Han rebut la pauta completa d’immunització (dos dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; i la monodosi de Janssen) 886.083 persones. Per províncies: 104.910 a Castelló, 327.104 a Alacant i 454.069 a València.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Llevant i Sevilla repetixen onze en un dol decisiu per la permanència

Llevant i Sevilla afronten en el Ciutat de València un xoc directe per la permanència apostant pels mateixos onces que els van donar el triomf en l'última jornada.

Mor un treballador atropellat pel remolc d’un tractor en una finca de Polinyà de Xúquer

Un treballador de 46 anys mor en ser atropellat pel remolc d'un tractor en una finca agrícola de Polinyà de Xúquer després d'un intent fallit de reanimació pels servicis d'emergència.

Una menor de 14 anys resulta ferida en ser atropellada en la vorera a Alacant

Una menor de 14 anys ha sigut hospitalitzada després de ser atropellada per un cotxe que va invadir la vorera en el barri de Pau 2, a Alacant. La jove va patir un fort colp, encara que en principi no revist gravetat.

El SIP i l’app GVA+Salut quedaran fora de servici la matinada del dissabte per una actualització tècnica

La Conselleria de Sanitat detindrà entre les 00.00 i les 08.30 hores del dissabte el SIP i l'app GVA+Salut per a una actualització que reforce estabilitat, seguretat i rendiment, sense afectar l'atenció sanitària.

Nova concentració a València amb el lema ‘Mazón a presó’ per la gestió de la dana

La plaça de la Verge de València acull este diumenge 26 d'abril una nova concentració contra el expresident Carlos Mazón per la seua gestió de la dana que va deixar 230 morts, díhuit mesos després de la tragèdia.

La jutgessa rebutja considerar víctima de la dana a una voluntària que va al·legar lesions

La jutgessa que investiga la gestió de la dana descarta reconéixer com a víctima a una dona que va assegurar lesionar-se mentres col·laborava en tasques de neteja i repartiment de menjar després de les riuades.

Trenta protestes en la Comunitat Valenciana este cap de setmana contra la guerra a Orient Pròxim

La plataforma Parar la Guerra crida a participar en una trentena de concentracions en la Comunitat Valenciana i en mobilitzacions en 200 ciutats espanyoles per a exigir la fi de la guerra a Orient Pròxim i mantindre viu el focus sobre Gaza.

Condemnat a quatre anys de presó per agredir sexualment a la seua inquilina a Villena

L'Audiència d'Alacant condemna a quatre anys de presó a un home de 59 anys per agredir sexualment a una inquilina en una vivenda de la seua propietat a Villena i li imposa una indemnització de 20.000 euros.