Baixen els contagis de coronavirus en Espanya durant les últimes 24 hores

Ejemplo de shortcode con estilo
  Este dilluns, 5 d’octubre, el Ministeri de Sanitat ha publicat l’última actualització de xifres de coronavirus en Espanya, amb 2.099 casos nous de coronavirus en les últimes hores. Per tant, el total d’infectats espanyols des de què va començar la pandèmia ascendix als 813.412 contagis.   D’altra banda, Sanitat notifica les defuncions en sèries setmanals i no diàriament. En l’última actualització, el Ministeri ha informat de 366 defuncions per Covid-19 en […]

 

Este dilluns, 5 d’octubre, el Ministeri de Sanitat ha publicat l’última actualització de xifres de coronavirus en Espanya, amb 2.099 casos nous de coronavirus en les últimes hores. Per tant, el total d’infectats espanyols des de què va començar la pandèmia ascendix als 813.412 contagis.

 

D’altra banda, Sanitat notifica les defuncions en sèries setmanals i no diàriament. En l’última actualització, el Ministeri ha informat de 366 defuncions per Covid-19 en els últims 7 dies. Per la seua part, la xifra total de morts és de 32.225, 139 més que des de l’última actualització.

 

La comunitat autònoma d’Aragó és, el territori amb més casos nous notificats per coronavirus. En les últimes hores, Aragó ha registrat 318 nous contagis. Galícia és la segona comunitat amb més casos per Covid-19, amb un total de 260 nous infectats.

 

En el nou informe presentat pel Ministeri, Madrid presenta una xifra molt per davall de la registrada la passada setmana. La capital del país ha notificat 207 nous contagis pel virus.

 

Respecte a les morts, 70 corresponen a Madrid. En segona posició es troba Castella i Lleó, amb 67 defuncions. Li seguïx Andalusia que ha registrat 59 noves víctimes a causa de la pandèmia.

Últimes notícies

L’AVL reclama més recursos per a frenar la minimització del valencià

La presidenta de l’Acadèmia Valenciana de la Llengua, Maria Àngels Francés, reclama voluntat política i més recursos per a consolidar el llegat dels 25 anys de la institució i frenar la minimització del valencià. En l’acte d’obertura del curs, l’AVL també ha distingit la revista Saó amb la Medalla de 2026.

Beatriz Blanco i Julia Vizcayno, proclamades falleres majors de València 2027

Beatriz Blanco i Julia Vizcayno han sigut proclamades fallera major i fallera major infantil de València per a 2027 en un acte solemne a lAjuntament, presidit per lalcaldessa María José Catalá.

Bernabé, Arcadi España i Torró encapçalen la llista del PSPV al Congrés per València

El PSPV-PSOE ha aprovat una llista molt renovada al Congrés per València, encapçalada per Pilar Bernabé, amb Arcadi España de número dos i Rebeca Torró de tres, de cara a les generals del 29 de novembre.

Jutgen nou acusats per un alijo de 32 quilos de cocaïna arribada des de Panamà

Nou persones s’enfronten a penes de fins a nou anys i mig de presó per introduir a Espanya més de 32 quilos de cocaïna ocults en un enviament d’aparells elèctrics cap a Orihuela.

Mompó crida a mobilitzar València per a canviar el rumb d’Espanya el 29N

Vicent Mompó insten el comitè de campanya del PP a València a bolcar-se en les generals del 29 de novembre per a impulsar un canvi polític a Espanya. El líder provincial reclama que la Comunitat Valenciana siga escoltada i tinga el pes que li correspon.

Benidorm Fest 2027 reunix 18 artistes amb Ladilla Rusa, Vicco i Pipiolas al capdavant

La sisena edició del Benidorm Fest se celebrarà del 26 al 30 de gener de 2027 amb 18 artistes seleccionats entre 896 cançons, combinant figures consolidades i noves promeses.

Llibertat provisional per als quatre ultres detinguts en la baralla prop del Ciutat de València

El jutjat d’instrucció de València ha deixat en llibertat provisional quatre ultres del Sevilla detinguts per una baralla multitudinària amb radicales del Levante dilluns passat als voltants del Ciutat de València. Els investigats, que no han declarat, hauran de comparéixer quan els ho requerisca el jutjat i comunicar qualsevol canvi de domicili.

Així afectarà a la Comunitat Valenciana l’avís per fortes pluges des de dissabte

El Centre de Coordinació d’Emergències ha llançat un avís especial per un episodi de pluges intenses i persistents que podria començar dissabte i concentrar-se diumenge als litorals i prelitorals mediterranis.