8.2 C
València
Dimecres, 7 gener, 2026

Baixen els contagis de coronavirus en Espanya durant les últimes 24 hores

 

Este dilluns, 5 d’octubre, el Ministeri de Sanitat ha publicat l’última actualització de xifres de coronavirus en Espanya, amb 2.099 casos nous de coronavirus en les últimes hores. Per tant, el total d’infectats espanyols des de què va començar la pandèmia ascendix als 813.412 contagis.

 

D’altra banda, Sanitat notifica les defuncions en sèries setmanals i no diàriament. En l’última actualització, el Ministeri ha informat de 366 defuncions per Covid-19 en els últims 7 dies. Per la seua part, la xifra total de morts és de 32.225, 139 més que des de l’última actualització.

 

La comunitat autònoma d’Aragó és, el territori amb més casos nous notificats per coronavirus. En les últimes hores, Aragó ha registrat 318 nous contagis. Galícia és la segona comunitat amb més casos per Covid-19, amb un total de 260 nous infectats.

 

En el nou informe presentat pel Ministeri, Madrid presenta una xifra molt per davall de la registrada la passada setmana. La capital del país ha notificat 207 nous contagis pel virus.

 

Respecte a les morts, 70 corresponen a Madrid. En segona posició es troba Castella i Lleó, amb 67 defuncions. Li seguïx Andalusia que ha registrat 59 noves víctimes a causa de la pandèmia.

Últimes notícies

Aena planteja una pujada moderada de tarifes i avisa d’aeroports al límit com Alacant

Aena proposarà un augment moderat de les tarifes en el DAURA III (2027-2031), menor que en 2026, per a sostindre inversions i costos creixents. Lucena advertix d'aeroports prop de la seua capacitat, com Alacant, i defén mantindre el 'pay out' amb finançament combinat.

Torrent obri la passarel·la del CEIP Joan XXIII i avança en la reconstrucció postdana

Torrent ha posat en marxa la nova passarel·la per als vianants que restablix l'accés al CEIP Joan XXIII i la connexió amb el barri del Xenillet després de la DANA.

El cos trobat a Indonèsia és el de Mateo, de 9 anys; continua la busca de Quique

La família confirma que el cos recuperat a Indonèsia correspon a Mateo, de 9 anys. Els equips han représ la busca de Quique, de 10, després del naufragi en Komodo.

El festival Zevra confirma a Anuel AA com a cap de cartell al juliol

L'artista porto-riqueny tornarà a Cullera per a liderar el quint aniversari de Zevra entre el 24 i el 27 de juliol. L'organització planteja el seu retorn com a ocasió de redempció després d'una gira recent marcada per polèmiques.

Les mínimes baixen de zero en la Comunitat Valenciana i toquen -7,1 a Ademuz

Les mínimes han caigut per davall de zero en nombrosos punts, amb un registre de -7,1 a Ademuz. L'interior ha encadenat gelades enfront de valors positius en la costa.

Desarticulada la major xarxa de metamfetamina a Europa amb droga oculta en marbre

La Policia Nacional, amb suport de la DEA, ha desarticulat la major xarxa europea de metamfetamina, que ocultava la droga en roques i escultures de marbre importades de Mèxic. L'operació deixa nou detinguts, un búnquer amb quasi 3 milions d'euros i múltiples confiscacions.

Detingut a San Fulgencio un escapolit del Regne Unit condemnat per agressió sexual

La Policia Nacional ha arrestat a San Fulgencio a un home reclamat pel Regne Unit, condemnat a cadena perpètua per agressió sexual. L'Audiència Nacional assumix els tràmits d'extradició.

La Guàrdia Civil ha detingut a una parella per catorze robatoris amb força a Nàquera

La Guàrdia Civil ha detingut a un home i una dona per 14 robatoris amb força, 12 en vivendes de Nàquera i 2 en establiments. L'operació 'ROSMONT' es va iniciar després de diversos avisos veïnals i el rastreig de vendes en un portal de segona mà i d'un vehicle sospitós