13.9 C
València
Divendres, 6 febrer, 2026

Baixen els contagis de coronavirus en Espanya durant les últimes 24 hores

 

Este dilluns, 5 d’octubre, el Ministeri de Sanitat ha publicat l’última actualització de xifres de coronavirus en Espanya, amb 2.099 casos nous de coronavirus en les últimes hores. Per tant, el total d’infectats espanyols des de què va començar la pandèmia ascendix als 813.412 contagis.

 

D’altra banda, Sanitat notifica les defuncions en sèries setmanals i no diàriament. En l’última actualització, el Ministeri ha informat de 366 defuncions per Covid-19 en els últims 7 dies. Per la seua part, la xifra total de morts és de 32.225, 139 més que des de l’última actualització.

 

La comunitat autònoma d’Aragó és, el territori amb més casos nous notificats per coronavirus. En les últimes hores, Aragó ha registrat 318 nous contagis. Galícia és la segona comunitat amb més casos per Covid-19, amb un total de 260 nous infectats.

 

En el nou informe presentat pel Ministeri, Madrid presenta una xifra molt per davall de la registrada la passada setmana. La capital del país ha notificat 207 nous contagis pel virus.

 

Respecte a les morts, 70 corresponen a Madrid. En segona posició es troba Castella i Lleó, amb 67 defuncions. Li seguïx Andalusia que ha registrat 59 noves víctimes a causa de la pandèmia.

Últimes notícies

Emergències gestiona en dos dies 624 incidents pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

Emergències i el 1·1·2 han gestionat 624 incidents pel vent en dos dies, amb 314 a València. Es desactiven les alertes per vent i seguix l'avís costaner.

València Basket busca passar pàgina en la seua visita a Estepona

El conjunt taronja afronta a Estepona el seu primer partit després de l'eliminació europea, amb la volta de Queralt Casas i la baixa de Leo Fiebich. Burgos demana màxima mentalitat.

El temporal de vent deixa ratxes de 148 km/h a Xodos i deu intervencions a la província de València

L'episodi de vent ha deixat una ratxa màxima de 148 km/h a Xodos i ha motivat deu actuacions de bombers a la província de València. L'avís groc s'ha mantingut en quasi tota la Comunitat Valenciana.

Retards en les línies C1 i C2 de Rodalia València pel vent en la catenària

C1 i C2 de Rodalia València registren retards, detencions i possibles canvis de recorregut per danys en la catenària causats pel vent. El tram Alfafar-València Nord s'ha resolt, però entre La Pobla Llarga i Xàtiva se circula per via única; Metrovalencia opera amb normalitat.

El ponent dispara les màximes i la Comunitat suma sis de les deu més altes d’Espanya

El vent de ponent va elevar les temperatures per damunt de 20 °C en nombrosos punts de la Comunitat Valenciana. La regió va col·locar sis registres entre les deu màximes del país, amb 26,1 °C a Miramar.

Tres detinguts per una onada de robatoris en cotxes per a sostraure balises V-16 a Sant Vicent

Tres hòmens han sigut detinguts per una cadena de robatoris en una sola matinada a Sant Vicent del Raspeig. Buscaven balises V-16, a més de ferramentes i diners.

Aemet ha establit l’avís taronja en el litoral d’Alacant per ones de 4 metres este dissabte

Aemet ha establit per al dissabte un avís taronja en el litoral d'Alacant per ones de 3 a 4 metres i vent del sud-oest de 60-70 km/h. Abans regixen avisos grocs per vent i fenòmens costaners a Alacant, València i Castelló.

L’ex director d’Emergències: es va descartar evacuar per la presa de Forata per a evitar el pànic

L'ex director general d'Emergències ha declarat que el Cecopi va considerar evacuar pel risc en la presa de Forata, però el va descartar per a evitar el pànic. També ha sostingut que l'És-Alert no es va plantejar fins a les 19.00, una versió que xoca amb la de José Miguel Basset.