13.3 C
València
Diumenge, 14 desembre, 2025

Mor per covid José Ricardo Abad, l’únic bomber de Madrid que es va negar a vacunar-se

Després de 21 anys en el Cos de bombers de la Comunitat de Madrid, José Ricardo Abad, moria dimarts passat víctima de Covid-19. El bomber, més conegut com ‘el Purgui‘ entre els seus companys, s’havia negat a vacunar-se i feia més de 30 dies que estava ingressat a l’Hospital 12 d’Octubre.

Segons fonts de la Comunitat de Madrid, Abad va donar positiu fa diverses setmanes. El bomber va començar a sentir-se malament i va ingressar en el centre mèdic madrileny on el seu estat va empitjorar i el va obligar a ser ingressat en la Unitat de Vigilància intensiva (UCI). Les mateixes fonts relaten a més que Ricardo va ser avisat en reiterades ocasions per a ser immunitzat, encara que va decidir rebutjar l’administració del fàrmac.

Ricardo és la primera víctima mortal per coronavirus entre els seus 1.300 treballadors des del començament de la pandèmia.

<

>  

<

>

<

>

 

Últimes notícies

Les últimes pluges deixen 45 litres per metre quadrat a Pego i fins a 26 al Camp de Morvedre

Les precipitacions de les últimes quatre hores han acumulat 45,4 l/m² a Pego i fins a 26 en punts del Camp de Morvedre. No s'han registrat incidències rellevants, excepte una per caiguda de rebles a Castelló.

Bernabé critica el carroñerismo polític i defén la resposta del PSOE davant les denúncies d’assetjament

Bernabé ha defés que el PSOE ha sigut contundent davant les denúncies d'assetjament i ha creat canals interns. També ha censurat el carroñerismo polític.

València actualitzarà a les 18 h les mesures per al dilluns, incloses les de col·legis

L'Ajuntament manté les mesures per l'alerta roja i comunicarà a partir de les 18 h les decisions per al dilluns, amb especial atenció als col·legis. Parcs i el jardí del Túria continuen tancats i els CAUS operen de forma continuada.

Aemet advertix de tempestes en terra esta vesprada i matinada en el litoral de València

Aemet preveu que el tram més advers de l'episodi arribe esta tarde-nit i la pròxima matinada, amb tempestes en terra en zones costaneres de València. Ja es registren ruixats intensos i acumulats destacats.

Bernabé qüestiona a Feijóo després de la seua citació i posa en dubte que estiguera tan informat

Pilar Bernabé ha posat en qüestió que Alberto Núñez Feijóo estiguera informat en temps real de la DANA després de ser citat com a testimoni. També ha exigit al PP depuració de responsabilitats i ha demanat a Pérez Llorca reclamar l'acta de diputat a Carlos Mazón.

Ajornat el Llevant-Vila-real per l’alerta roja a València

El partit de la jornada 16 de LaLiga EA Sports, previst a les 18.30 en el Ciutat de València, ha sigut ajornat per l'alerta roja. L'RFEF dona cinc dies per a proposar una nova data.

The Hives i Ultralleugera, noves confirmacions del Low Festival 2026 a Torrevieja

The Hives, Ultralleugera i altres sis bandes se sumen al Low Festival 2026, que se celebrarà el 31 de juliol i l'1 i 2 d'agost a Torrevieja. Els abonaments ja estan a la venda i hi ha descompte per a empadronats.

La acb ajorna el València Basket-Casademont Zaragoza per alerta roja

La acb ha comunicat l'ajornament del València Basket-Casademont Zaragoza, de la jornada 10, per l'alerta roja a la ciutat. Les entrades tindran validesa i el club retornarà l'import si no es pot assistir.