18.5 C
València
Dimecres, 19 novembre, 2025

136 nous casos i cinc morts per coronavirus en la Comunitat Valenciana

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat, des de l’última actualització, 136 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens. Amb estos nous casos, la xifra total de positius se situa en 510.813 persones.

Els nous casos per províncies són 15 a Castelló (53.161 en total); 67 a Alacant (187.402) i 54 a València (270.248). Continua havent-hi 2 casos no assignats.

A més, s’han registrat 216 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 512.405 persones.

Per províncies, les altes es distribueixen així: 53.571 a Castelló, 187.249 a Alacant i 271.528 a València. El total d’altes no assignades es manté en 57.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 156 persones ingressades, 38 d’elles en l’UCI: 22 a la província de Castelló, 2 en UCI; 67 a la província d’Alacant, 21 d’elles en l’UCI; i 67 a la província de València, 15 en UCI.

A més, s’han registrat cinc defuncions (tots ocorreguts en els últims set dies), per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia és 7.804: 844 a la província de Castelló, 2.992 en la d’Alacant i 3.968 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 2.056 casos actius, la qual cosa suposa un 0,39% del total de positius.

Des de l’última actualització, s’han registrat dos brots de 10 o més casos:

Biar: 17 casos. Àmbit educatiu
València: 10 casos. Origen social

 

Últimes notícies

Nando Pastor assumix la sindicatura del PP i reivindica el deixant de Pérez Llorca per a fer-ho bé

El nou síndic del PP en Les Corts ha defés un relleu continuista i orientat al diàleg, i ha assenyalat que no té sentit allargar la investidura.

El nou síndic del PP en Les Corts reivindica el deixant de Pérez Llorca

Nando Pastor ha sigut designat síndic del PP en Les Corts i ha assegurat que seguirà el deixant de Juanfran Pérez Llorca. Ha demanat no allargar la investidura.

Moleiro: ‘No pense en el que he fet, soc ambiciós i vull més’

Alberto Moleiro va assegurar que va de menys a més al Vila-real i que la seua ambició li espenta a continuar creixent. Se centra en el Mallorca abans de pensar en la Champions.

Macedònia del Nord convoca a Omari Moore, que podria deixar de comptar com a extracomunitari en la acb

L'exterior del València Basket ha sigut convocat per Macedònia del Nord per a les finestres de novembre. Si debuta davant l'Azerbaidjan o Irlanda, deixaria d'ocupar plaça d'extracomunitari en la acb.

El Govern ha presentat juntament amb Correus un segell en homenatge a les víctimes de la DANA

El Govern ha presentat amb Correus un segell dedicat a les víctimes de la DANA, les seues famílies i els qui van ajudar en la reconstrucció, amb el lema 'Amb tu hui, demà i sempre'. La tirada és de 70.000 exemplars, amb valor postal d'un euro, i integra la serie Efemèrides.

Barrachina arremet contra el canvi de regles del Tajo-Segura i defén que la dessalació no substituïx al transvasament

El conseller Miguel Barrachina ha defés que la dessalació només pot complementar al transvasament Tajo-Segura i ha criticat les noves regles previstes. Ha reclamat igualtat de tracte, transparència i inversions per a modernitzar regadius i ha advertit d'efectes en ocupació i proveïment urbà.

Vox demana altura de mires al PP per a tancar un acord que permeta investir a Pérez Llorca

Vox ha apel·lat a l'altura de mires del PP i ha confirmat negociacions per a donar suport a la investidura de Juanfran Pérez Llorca. El pacte no s'ha tancat.

Pérez Llorca es presenta a la investidura sense acord amb Vox i confia a tancar-ho

El secretari general del PPCV ha registrat la seua candidatura amb el suport dels 40 diputats del PP i sense un pacte previ amb Vox. Assegura que veu possible l'acord i situa com a prioritats la reconstrucció i les obres hídriques