10 C
València
Divendres, 2 gener, 2026

136 nous casos i cinc morts per coronavirus en la Comunitat Valenciana

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat, des de l’última actualització, 136 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens. Amb estos nous casos, la xifra total de positius se situa en 510.813 persones.

Els nous casos per províncies són 15 a Castelló (53.161 en total); 67 a Alacant (187.402) i 54 a València (270.248). Continua havent-hi 2 casos no assignats.

A més, s’han registrat 216 altes a pacients amb coronavirus. D’esta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 512.405 persones.

Per províncies, les altes es distribueixen així: 53.571 a Castelló, 187.249 a Alacant i 271.528 a València. El total d’altes no assignades es manté en 57.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 156 persones ingressades, 38 d’elles en l’UCI: 22 a la província de Castelló, 2 en UCI; 67 a la província d’Alacant, 21 d’elles en l’UCI; i 67 a la província de València, 15 en UCI.

A més, s’han registrat cinc defuncions (tots ocorreguts en els últims set dies), per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia és 7.804: 844 a la província de Castelló, 2.992 en la d’Alacant i 3.968 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en estos moments hi ha 2.056 casos actius, la qual cosa suposa un 0,39% del total de positius.

Des de l’última actualització, s’han registrat dos brots de 10 o més casos:

Biar: 17 casos. Àmbit educatiu
València: 10 casos. Origen social

 

Últimes notícies

Cap de setmana de pluges a València i Alacant i cota de neu en descens a Castelló

El primer cap de setmana de 2026 arriba amb ruixats localment forts en el sud de València i nord d'Alacant i amb la cota de neu en descens a l'interior nord de Castelló.

Octava jornada de busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

La busca dels tres espanyols desapareguts després del naufragi del KM Putri Sakinah va entrar en la seua octava jornada amb quatre sonares i una àrea més delimitada. La Policia manté oberta una investigació per a esclarir responsabilitats.

Presó provisional per al detingut per l’incendi de Crevillent en el qual va morir una jove

Un jutjat ha acordat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al sospitós de l'incendi d'un edifici a Crevillent. La causa està oberta per incendi, assassinat i lesions.

Mor Enric Mestre als 89 anys, referent de la ceràmica contemporània

L'Ajuntament d'Alboraia va anunciar la defunció del ceramista als 89 anys. La seua obra geomètrica va deixar empremta en espais públics del municipi i la seua última aparició va ser al novembre amb un premi a l'excel·lència.

Un incendi en un edifici de Paiporta deixa 11 ferits, cinc traslladats a l’hospital

Onze persones d'entre 3 i 79 anys han sigut ateses després d'un incendi en un edifici del carrer l'Horta. Cinc han sigut traslladades, quatre per fum i una per cremades.

Rescaten a diverses persones a Paiporta per un incendi en un pis de la primera planta

Bombers han rescatat a diverses persones en un edifici de Paiporta després de declarar-se un incendi en un pis de la primera planta. El fum s'ha propagat cap a les plantes superiors i diverses persones han rebut atenció sanitària.

Estenen tres dies la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Les autoritats indonèsies van decidir estendre fins al diumenge la busca de tres espanyols després del naufragi del vaixell turístic KM Putri Sakinah. La mesura arriba després de set jornades de rastreig i una petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

Rescaten a diverses persones d’un edifici de Paiporta després d’un incendi en la primera planta

Un incendi en un pis de la primera planta d'un edifici de Paiporta ha generat un dens núvol de fum i ha obligat a rescatar a diverses persones. El foc ha sigut extingit després de la mobilització de sis dotacions.