‘Oferta: xapeta amb passaport COVID a 8 euros’, les alternatives davant la nova situació

Oferta: xapeta amb passaport COVID a 8 euros

 

Les primeres samarretes amb el codi QR imprés que certificava de la vacunació contra el COVID, ja les vam veure este estiu a la Comunitat Valenciana en alguns festivals. I és que la broma inicial d’un grup d’amics d’estampar-se en una peça de roba el ‘passe’ que certificava la immunitat, que es veia fa uns mesos com una anècdota, s’està reconvertint per a alguns en una opció a considerar.

Ara, la nova obligatorietat de mostrar esta certificació per accedir a diferents espais de la Comunitat Valenciana, segons aprovava fa unes hores el TSJCV, ja ha disparat en les últimes setmanes les descàrregues als mòbils.

D’altra banda, però, i fora de l’àmbit digital i dels que encara opten per la impressió en paper per qüestions generacionals o tecnològiques, es plantegen altres alternatives a què ja s’està traient partit.

Imprímete és una d’aquelles empreses que intenta reinventar-se i sobreviure cada dia amb feina i adaptació. Estan físicament a Cartagena encara que operen també digitalment, i precisament per aquí van començar a rebre les primeres comandes de samarretes amb els codis del passaport COVID impresos.

Pedro, Explica a València Diari que per ara, “totes les comandes que hem rebut han vingut de Catalunya, de Tarragona, Barcelona, ​​Girona,” ja tot i que reconeix que no suposen una gran allau sí que explica que, especialment “fa uns mesos, en van començar a arribar uns quants”.

Insisteix a aclarir també la individualitat de cada impressió: “jo no soc sanitari, faig samarretes però ha de quedar ben clar que cada codi és individual, però això sí, tant en tela com en qualsevol superfície que l’imprimim es pot llegir perfectament”.

 

 

Imatge de la web de l'empresa d'estampació on s'adverteix de la responsabilitat del client d'imprimir el vostre propi certificat

Imatge de la web de l’empresa d’estampació on s’adverteix de la responsabilitat del client d’imprimir el vostre propi certificat |

 

Ara, amb l’entrada en vigor de l’obligatorietat del passaport COVID a la Comunitat Valenciana, des de Cartagena confien que també els arriben comandes des d’aquí. “La majoria que hem fet fins ara són per a grups de gent, d’amics que surten junts, o fins i tot de companys que se n’anaven de sopars, de festes, i aprofitaven per a fer-se samarretes i posar una mica d’humor a la situació, que bona ens fa falta”, apunta Pedro.

Tot i això, el canvi d’estació, que ja no permet lluir samarreta de màniga curta i juntament amb una visió empresarial basada en la demanda, ha fet que la impressió del passaport COVID es passe ara a format xapa. “Sense unes xapetes metàl·liques, tipus militar que contenen tota la informació a través d’este codi que ens envien, i així és també més còmode, les comencem a fer, precisament perquè ens les va començar a demanar la gent i confiem que tal com s’impose això, ens arribaran més comandes”. El preu actual són 8 euros.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La UE finança amb 111.000 euros la restauració de la muralla del castell de Cullera danyada per la dana

Cullera rebrà 111.319 euros del Fons de Solidaritat de la Unió Europea per a sufragar la restauració de la muralla i una torre del castell danyades per la dana d'octubre de 2024.

Detingut un home per estafar fins a 60.000 euros a un ancià mitjançant extraccions bancàries a Turís

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 45 anys acusat d'estafar entre 50.000 i 60.000 euros a un ancià de 89 anys a Turís mitjançant unes 80 extraccions bancàries no autoritzades.

Els pagaments en efectiu del PSOE i les gestions de l’entorn de Montero marquen el juí a Ábalos

L'octava jornada del juí a José Luis Ábalos se centra en el sistema de pagaments en efectiu del PSOE i en les gestions atribuïdes a l'entorn de María Jesús Montero en la trama de contractes de màscares.

Les temperatures pugen en la Comunitat Valenciana en una jornada estable amb possibles pluges a l’interior

La Comunitat Valenciana viurà este dimecres un temps estable i predomini de cels poc nuvolosos, amb temperatures a l'alça i risc de ruixats i alguna tempesta a l'interior abans d'un descens tèrmic a partir del dijous.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.