‘Oferta: xapeta amb passaport COVID a 8 euros’, les alternatives davant la nova situació

Oferta: xapeta amb passaport COVID a 8 euros

 

Les primeres samarretes amb el codi QR imprés que certificava de la vacunació contra el COVID, ja les vam veure este estiu a la Comunitat Valenciana en alguns festivals. I és que la broma inicial d’un grup d’amics d’estampar-se en una peça de roba el ‘passe’ que certificava la immunitat, que es veia fa uns mesos com una anècdota, s’està reconvertint per a alguns en una opció a considerar.

Ara, la nova obligatorietat de mostrar esta certificació per accedir a diferents espais de la Comunitat Valenciana, segons aprovava fa unes hores el TSJCV, ja ha disparat en les últimes setmanes les descàrregues als mòbils.

D’altra banda, però, i fora de l’àmbit digital i dels que encara opten per la impressió en paper per qüestions generacionals o tecnològiques, es plantegen altres alternatives a què ja s’està traient partit.

Imprímete és una d’aquelles empreses que intenta reinventar-se i sobreviure cada dia amb feina i adaptació. Estan físicament a Cartagena encara que operen també digitalment, i precisament per aquí van començar a rebre les primeres comandes de samarretes amb els codis del passaport COVID impresos.

Pedro, Explica a València Diari que per ara, “totes les comandes que hem rebut han vingut de Catalunya, de Tarragona, Barcelona, ​​Girona,” ja tot i que reconeix que no suposen una gran allau sí que explica que, especialment “fa uns mesos, en van començar a arribar uns quants”.

Insisteix a aclarir també la individualitat de cada impressió: “jo no soc sanitari, faig samarretes però ha de quedar ben clar que cada codi és individual, però això sí, tant en tela com en qualsevol superfície que l’imprimim es pot llegir perfectament”.

 

 

Imatge de la web de l'empresa d'estampació on s'adverteix de la responsabilitat del client d'imprimir el vostre propi certificat

Imatge de la web de l’empresa d’estampació on s’adverteix de la responsabilitat del client d’imprimir el vostre propi certificat |

 

Ara, amb l’entrada en vigor de l’obligatorietat del passaport COVID a la Comunitat Valenciana, des de Cartagena confien que també els arriben comandes des d’aquí. “La majoria que hem fet fins ara són per a grups de gent, d’amics que surten junts, o fins i tot de companys que se n’anaven de sopars, de festes, i aprofitaven per a fer-se samarretes i posar una mica d’humor a la situació, que bona ens fa falta”, apunta Pedro.

Tot i això, el canvi d’estació, que ja no permet lluir samarreta de màniga curta i juntament amb una visió empresarial basada en la demanda, ha fet que la impressió del passaport COVID es passe ara a format xapa. “Sense unes xapetes metàl·liques, tipus militar que contenen tota la informació a través d’este codi que ens envien, i així és també més còmode, les comencem a fer, precisament perquè ens les va començar a demanar la gent i confiem que tal com s’impose això, ens arribaran més comandes”. El preu actual són 8 euros.

 

Últimes notícies

Remuntada del Newcastle a Mestalla i derrota preocupant del València

El València ha perdut 1-2 davant el Newcastle en el Trofeu Taronja, en un partit marcat pel gol inicial d'Ugrinic i l'expulsió de Gayà. Un doblet de Wissa ha capgirat el marcador en una vesprada de pitos a Corberán i reclam de fitxatges.

El Levante tanca la pretemporada amb victòria solvent a Castelló

El Levante UD ha guanyat 1-3 el Castellón en l’últim amistós de pretemporada a porta tancada, amb un doblet d’Iván Romero i gol de Nacho Pérez.

Kiat Lim presencía per primera vegada un partit a Mestalla com a president del València

Kiat Lim ha presenciat per primera vegada un partit del València CF des del palco de Mestalla, en el Trofeu Taronja contra el Newcastle United, més d’un any després d’assumir la presidència.

El Villarreal tanca la pretemporada amb una victòria solvent a Turquia

El Villarreal ha tancat la pretemporada amb un triomf per 1-2 al camp del Galatasaray, en un duel molt obert i ple d’ocasions que ha pogut acabar en golejada grogueta.

L’augment d’humitat dona un respir en l’incendi forestal de Tírig i manté Catí confinada

L’incendi de Tírig es troba sectoritzat en dos sectors i continua en emergència nivell 2, amb Catí confinada. L’augment previst de la humitat fins al 70 % ha de facilitar les tasques d’extinció dels quasi 200 efectius terrestres desplegats.

L’onada de calor dispara les màximes fins als 41,6 °C a Ontinyent

Les màximes han superat este dissabte els 40 graus en diversos punts del sud de la província de València i la Marina Alta. Ontinyent ha registrat 41,6 graus i Carcaixent 41,3, entre les deu temperatures més altes d’Espanya.

Confinat el municipi de Catí per l’incendi forestal de Tírig

L’incendi forestal de Tírig ha obligat a confinar els veïns de Catí per precaució, amb avís massiu mitjançant Es-Alert. Els bombers continuen treballant en una orografia complicada i amb vegetació molt seca.

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 38 °C a l’interior de València

Aemet ha activat per a diumenge l’avís groc per màximes de fins a 38 graus a l’interior de València i 36 al litoral sud d’Alacant, amb alertes també per tempestes i oratge advers a diverses comarques.