‘Oferta: xapeta amb passaport COVID a 8 euros’, les alternatives davant la nova situació

Oferta: xapeta amb passaport COVID a 8 euros

 

Les primeres samarretes amb el codi QR imprés que certificava de la vacunació contra el COVID, ja les vam veure este estiu a la Comunitat Valenciana en alguns festivals. I és que la broma inicial d’un grup d’amics d’estampar-se en una peça de roba el ‘passe’ que certificava la immunitat, que es veia fa uns mesos com una anècdota, s’està reconvertint per a alguns en una opció a considerar.

Ara, la nova obligatorietat de mostrar esta certificació per accedir a diferents espais de la Comunitat Valenciana, segons aprovava fa unes hores el TSJCV, ja ha disparat en les últimes setmanes les descàrregues als mòbils.

D’altra banda, però, i fora de l’àmbit digital i dels que encara opten per la impressió en paper per qüestions generacionals o tecnològiques, es plantegen altres alternatives a què ja s’està traient partit.

Imprímete és una d’aquelles empreses que intenta reinventar-se i sobreviure cada dia amb feina i adaptació. Estan físicament a Cartagena encara que operen també digitalment, i precisament per aquí van començar a rebre les primeres comandes de samarretes amb els codis del passaport COVID impresos.

Pedro, Explica a València Diari que per ara, “totes les comandes que hem rebut han vingut de Catalunya, de Tarragona, Barcelona, ​​Girona,” ja tot i que reconeix que no suposen una gran allau sí que explica que, especialment “fa uns mesos, en van començar a arribar uns quants”.

Insisteix a aclarir també la individualitat de cada impressió: “jo no soc sanitari, faig samarretes però ha de quedar ben clar que cada codi és individual, però això sí, tant en tela com en qualsevol superfície que l’imprimim es pot llegir perfectament”.

 

 

Imatge de la web de l'empresa d'estampació on s'adverteix de la responsabilitat del client d'imprimir el vostre propi certificat

Imatge de la web de l’empresa d’estampació on s’adverteix de la responsabilitat del client d’imprimir el vostre propi certificat |

 

Ara, amb l’entrada en vigor de l’obligatorietat del passaport COVID a la Comunitat Valenciana, des de Cartagena confien que també els arriben comandes des d’aquí. “La majoria que hem fet fins ara són per a grups de gent, d’amics que surten junts, o fins i tot de companys que se n’anaven de sopars, de festes, i aprofitaven per a fer-se samarretes i posar una mica d’humor a la situació, que bona ens fa falta”, apunta Pedro.

Tot i això, el canvi d’estació, que ja no permet lluir samarreta de màniga curta i juntament amb una visió empresarial basada en la demanda, ha fet que la impressió del passaport COVID es passe ara a format xapa. “Sense unes xapetes metàl·liques, tipus militar que contenen tota la informació a través d’este codi que ens envien, i així és també més còmode, les comencem a fer, precisament perquè ens les va començar a demanar la gent i confiem que tal com s’impose això, ens arribaran més comandes”. El preu actual són 8 euros.

 

Últimes notícies

El primer cap de setmana de la tardor manté oratge estable i calor quasi estiuenca

La Comunitat Valenciana enceta el primer cap de setmana de la tardor amb estabilitat, cel poc nuvolat i màximes que este divendres superaran els 30 graus, sobretot a l’interior.

Tres dones majors ferides en un atropellament a Torreblanca per un cotxe en sentit contrari

Tres dones d’avançada edat han resultat ferides a Torreblanca després de ser atropellades quan estaven assegudes a la vorera. El conductor circulava en sentit contrari i es va negar a fer-se la prova d’alcoholèmia.

Les penyes de Bous al Carrer porten al TSJCV el nou reglament de festejos taurins

La Federació de Penyes de Bous al Carrer ha presentat un recurs contenciós administratiu davant del TSJCV contra el nou reglament autonòmic de festejos taurins, que entrarà en vigor l’1 de gener de 2027, sobretot per la major intervenció dels ajuntaments i el cost de les inspeccions tècniques.

Estabilitat i cels clars demà divendres, amb calor forta en punts del Mediterrani

L’anticicló mantindrà demà divendres un oratge estable, sense pluges i amb cels en general rasos. A la Comunitat Valenciana les temperatures es mantindran, amb lleuger repunt de les màximes a l’interior de València.

La Universitat de València marca noves regles per a usar la IA de manera responsable

La Universitat de València ha aprovat unes noves directrius per a l’ús responsable de la intel·ligència artificial i ha iniciat un pla estratègic amb infraestructures pròpies, convenis amb proveïdors i formació per a tota la comunitat universitària.

El còctel ‘Puig d’Amaltea’ triomfa com a còctel de l’any a Benidorm

El còctel 'Puig d'Amaltea', que combina ron, vermut a l'oli d'oliva, formatge de cabra i mel cítrica, ha sigut distingit com el millor còctel de 2026 en un concurs organitzat per l'associació de bars, restaurants i cafeteries de Benidorm.

Pérez Llorca defensarà en Les Corts la ‘normalitat’ i la reconstrucció després de la dana

Juanfran Pérez Llorca defensarà dilluns en Les Corts les polítiques del Consell per recuperar la normalitat del debat públic, l’estabilitat institucional i l’eficàcia de la reconstrucció després de la dana. El debat de política general servirà també per repassar la gestió d’esta legislatura i avançar els principals reptes i mesures de futur per a la Comunitat Valenciana.

La fàbrica de Ford Almussafes es consolida com a pol mundial d’innovació amb quatre premis en tres anys

La planta de Ford Almussafes ha encadenat quatre Henry Ford Technology Award entre 2023 i 2025 gràcies a projectes d’intel·ligència artificial aplicats a qualitat, pintura, ferramentes i producció.