‘Oferta: xapeta amb passaport COVID a 8 euros’, les alternatives davant la nova situació

Oferta: xapeta amb passaport COVID a 8 euros

 

Les primeres samarretes amb el codi QR imprés que certificava de la vacunació contra el COVID, ja les vam veure este estiu a la Comunitat Valenciana en alguns festivals. I és que la broma inicial d’un grup d’amics d’estampar-se en una peça de roba el ‘passe’ que certificava la immunitat, que es veia fa uns mesos com una anècdota, s’està reconvertint per a alguns en una opció a considerar.

Ara, la nova obligatorietat de mostrar esta certificació per accedir a diferents espais de la Comunitat Valenciana, segons aprovava fa unes hores el TSJCV, ja ha disparat en les últimes setmanes les descàrregues als mòbils.

D’altra banda, però, i fora de l’àmbit digital i dels que encara opten per la impressió en paper per qüestions generacionals o tecnològiques, es plantegen altres alternatives a què ja s’està traient partit.

Imprímete és una d’aquelles empreses que intenta reinventar-se i sobreviure cada dia amb feina i adaptació. Estan físicament a Cartagena encara que operen també digitalment, i precisament per aquí van començar a rebre les primeres comandes de samarretes amb els codis del passaport COVID impresos.

Pedro, Explica a València Diari que per ara, “totes les comandes que hem rebut han vingut de Catalunya, de Tarragona, Barcelona, ​​Girona,” ja tot i que reconeix que no suposen una gran allau sí que explica que, especialment “fa uns mesos, en van començar a arribar uns quants”.

Insisteix a aclarir també la individualitat de cada impressió: “jo no soc sanitari, faig samarretes però ha de quedar ben clar que cada codi és individual, però això sí, tant en tela com en qualsevol superfície que l’imprimim es pot llegir perfectament”.

 

 

Imatge de la web de l'empresa d'estampació on s'adverteix de la responsabilitat del client d'imprimir el vostre propi certificat

Imatge de la web de l’empresa d’estampació on s’adverteix de la responsabilitat del client d’imprimir el vostre propi certificat |

 

Ara, amb l’entrada en vigor de l’obligatorietat del passaport COVID a la Comunitat Valenciana, des de Cartagena confien que també els arriben comandes des d’aquí. “La majoria que hem fet fins ara són per a grups de gent, d’amics que surten junts, o fins i tot de companys que se n’anaven de sopars, de festes, i aprofitaven per a fer-se samarretes i posar una mica d’humor a la situació, que bona ens fa falta”, apunta Pedro.

Tot i això, el canvi d’estació, que ja no permet lluir samarreta de màniga curta i juntament amb una visió empresarial basada en la demanda, ha fet que la impressió del passaport COVID es passe ara a format xapa. “Sense unes xapetes metàl·liques, tipus militar que contenen tota la informació a través d’este codi que ens envien, i així és també més còmode, les comencem a fer, precisament perquè ens les va començar a demanar la gent i confiem que tal com s’impose això, ens arribaran més comandes”. El preu actual són 8 euros.

 

Últimes notícies

Mor un motorista en un avançament antireglamentari en la N-332 a Santa Pola

Un motorista de 61 anys ha mort esta matinada en la N-332, a Santa Pola, després d’un avançament antireglamentari i de ser atropellat per un segon vehicle. Els altres conductors han resultat il·lesos i tres acompanyants han patit ferides lleus.

Cultura reunirà les autonomies i la Policia per l’onada de robatoris en museus

Cultura ha convocat per a la setmana que ve una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per a abordar l’augment de robatoris en museus amb col·leccions d’or i metalls preciosos, després dels furts a Badajoz, Albacete i Villena.

‘Libre’, la comèdia romàntica que acosta l’univers de Nino Bravo a una nova generació

‘Libre’ és una comèdia romàntica de superació i tendresa que ret homenatge a Nino Bravo a través d’un jove perdut, la música i una història contemporània rodada a Alfafar, València, Madrid i Màlaga. El film, dirigit per David Serrano i amb Alberto San Juan com a ‘àngel de la guarda’, s’estrenarà en 2027.

Mor als 63 anys l’actor valencià i exagent local Paco Sarro

L’actor valencià Paco Sarro, conegut pel paper de Ferri en la sèrie 'L'Alqueria Blanca' i exagent de la Policia Local de València, ha mort als 63 anys.

Noves jornades de parada a Ford Almussafes en setembre i octubre

La comissio de seguiment de l ERTE-RED a Ford Almussafes ha fixat noves jornades de parada de la produccio en les plantes de motors i vehicles durant setembre i octubre. Sindicats i empresa tornaran a reunir-se per a negociar dimarts a la vesprada.

STEPV convoca per al 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27

El sindicat STEPV ha convocat per al dissabte 12 de setembre la primera manifestació educativa del curs 2026-27, amb marxes a Alacant, València i Castelló de la Plana com a continuïtat de les mobilitzacions del curs passat.

Presó per a un home que va maltractar i va tancar amb clau la seua nòvia menor a Manises

La Audiencia Provincial de Valencia ha imposat un any i nou mesos de presó a un home de 29 anys per maltractar, amenaçar i tancar amb clau la seua parella, una menor de 15 anys que vivia en un centre de menors. La jove, que va poder escapar una setmana després, pateix ara un síndrome ansioso depressiu i rep tractament psicològic i farmacològic.

Compromís exigeix saber quan es va avisar la Generalitat del risc de robatoris en museus

Àgueda Micó ha registrat al Congrés diverses preguntes per aclarir quan va rebre el Govern l alerta d Europol sobre robatoris en museus i quan la va traslladar a la Generalitat, arran del robatori del Tresor de Villena.