15.5 C
València
Diumenge, 26 octubre, 2025

‘Oferta: xapeta amb passaport COVID a 8 euros’, les alternatives davant la nova situació

Oferta: xapeta amb passaport COVID a 8 euros

 

Les primeres samarretes amb el codi QR imprés que certificava de la vacunació contra el COVID, ja les vam veure este estiu a la Comunitat Valenciana en alguns festivals. I és que la broma inicial d’un grup d’amics d’estampar-se en una peça de roba el ‘passe’ que certificava la immunitat, que es veia fa uns mesos com una anècdota, s’està reconvertint per a alguns en una opció a considerar.

Ara, la nova obligatorietat de mostrar esta certificació per accedir a diferents espais de la Comunitat Valenciana, segons aprovava fa unes hores el TSJCV, ja ha disparat en les últimes setmanes les descàrregues als mòbils.

D’altra banda, però, i fora de l’àmbit digital i dels que encara opten per la impressió en paper per qüestions generacionals o tecnològiques, es plantegen altres alternatives a què ja s’està traient partit.

Imprímete és una d’aquelles empreses que intenta reinventar-se i sobreviure cada dia amb feina i adaptació. Estan físicament a Cartagena encara que operen també digitalment, i precisament per aquí van començar a rebre les primeres comandes de samarretes amb els codis del passaport COVID impresos.

Pedro, Explica a València Diari que per ara, “totes les comandes que hem rebut han vingut de Catalunya, de Tarragona, Barcelona, ​​Girona,” ja tot i que reconeix que no suposen una gran allau sí que explica que, especialment “fa uns mesos, en van començar a arribar uns quants”.

Insisteix a aclarir també la individualitat de cada impressió: “jo no soc sanitari, faig samarretes però ha de quedar ben clar que cada codi és individual, però això sí, tant en tela com en qualsevol superfície que l’imprimim es pot llegir perfectament”.

 

 

Imatge de la web de l'empresa d'estampació on s'adverteix de la responsabilitat del client d'imprimir el vostre propi certificat

Imatge de la web de l’empresa d’estampació on s’adverteix de la responsabilitat del client d’imprimir el vostre propi certificat |

 

Ara, amb l’entrada en vigor de l’obligatorietat del passaport COVID a la Comunitat Valenciana, des de Cartagena confien que també els arriben comandes des d’aquí. “La majoria que hem fet fins ara són per a grups de gent, d’amics que surten junts, o fins i tot de companys que se n’anaven de sopars, de festes, i aprofitaven per a fer-se samarretes i posar una mica d’humor a la situació, que bona ens fa falta”, apunta Pedro.

Tot i això, el canvi d’estació, que ja no permet lluir samarreta de màniga curta i juntament amb una visió empresarial basada en la demanda, ha fet que la impressió del passaport COVID es passe ara a format xapa. “Sense unes xapetes metàl·liques, tipus militar que contenen tota la informació a través d’este codi que ens envien, i així és també més còmode, les comencem a fer, precisament perquè ens les va començar a demanar la gent i confiem que tal com s’impose això, ens arribaran més comandes”. El preu actual són 8 euros.

 

Últimes notícies

Mazón respon a Sánchez: ‘l’indecent és tractar de traure rèdit polític del dolor’

Carlos Mazón ha replicat a Pedro Sánchez amb un missatge en X en el qual l'acusa de buscar rèdit polític del dolor i de la tragèdia després de la DANA. Assenyala fallades d'organismes estatals i reclama ajudes i cooperació en la reconstrucció.

Mallorca i Llevant empaten 1-1 sota la pluja a Son Moix

Mallorca i Llevant van empatar 1-1 a Son Moix sota la pluja. Maffeo va igualar el gol inicial de Etta Eyong i Leo Román va evitar la derrota en el descompte.

Jutgen a Alacant a 18 d’una xarxa que proveïa drogues a britànics i clubs de cànnabis

Díhuit persones seran jutjades a Alacant per integrar presumptament una organització que cultivava marihuana i elaborava haixix i drogues sintètiques. La vista s'inicia demà i es prolongarà fins al dijous.

El Torneig ‘Tornem!’ plena de futbol l’aniversari de la DANA a Massanassa

El torneig 'Tornem!' convertix l'aniversari de la DANA en una jornada de futbol base i suport als afectats a Massanassa, amb seleccions sub12 i clubs valencians.

Camarero: L’indecent és utilitzar el dolor de les víctimes de la DANA per a fer campanya

Susana Camarero ha titllat d'indecents les paraules de Pedro Sánchez, que ha acusat a Carlos Mazón d'una gestió negligent de la DANA, i ha defés l'actuació del Consell amb xifres d'ajudes i reconstrucció.

Sánchez ha titllat d’indecent el suport de Feijóo i Abascal a Mazón per la gestió de la DANA

Sánchez ha denunciat que Feijóo i Abascal sostenen a Mazón malgrat una gestió que ha qualificat de negligent i ha cridat el PSOE a ser baluard de l'Estat de benestar. També ha carregat contra els barons del PP i ha posat el focus en les eleccions de Castella i Lleó.

Renfe mostra a València com revisa i repara els seus trens a Font de Sant Lluís

Renfe ha celebrat una jornada de portes obertes en la Base de Manteniment de València Font de Sant Lluís i ha mostrat a més de 300 persones els seus processos de revisió i reparació. La companyia ha detallat una inversió de 20 milions per a modernitzar i digitalitzar el taller dins del Pla Integral 2025-2030.

Aida Samit va destacar el torneig Tornem com a impuls per als xiquets després de la DANA

La directora de futbol femení del CD Castelló va subratllar a Massanassa la importància de recuperar esdeveniments com el torneig Tornem per a retornar la normalitat després de la DANA.