9.6 C
València
Dimarts, 24 febrer, 2026

Sanitat adaptarà la vacunació a les vacances dels valencians a partir del 15 de juliol

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública està treballant en la posada en marxa d’un dispositiu que permetrà als ciutadans de la Comunitat Valenciana adaptar el seu procés de vacunació als seus dies de vacances durant l’estiu.

En este sentit, la consellera de Sanitat, Ana Barceló, ha anunciat que “des de Sanitat s’està treballant perquè este dispositiu puga estar en marxa a partir del dia 15 de juliol”.

Així mateix, la consellera ha explicat que “l’objectiu és que els ciutadans puguen plantejar durant quines setmanes no estaran en la Comunitat Valenciana. Per tant, des de la Conselleria de Sanitat es podria planificar la seua vacunació fora d’eixes dates”.

En tot cas, Barceló ha indicat que “això no significa que cadascun decidisca quan vol vacunar-se, sinó que el ciutadà o ciutadana podrà manifestar quins dies o quines setmanes està fora de la Comunitat, i podrà sol·licitar que no se li administre la vacuna durant eixes dates”.

A més, tot això es durà a terme respectant sempre el grup d’edat que s’està vacunant a cada moment seguint l’estratègia de vacunació.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les tres diputacions de la Comunitat abordaran els servicis d’assistència a municipis

La Diputació d'Alacant celebrarà el divendres la primera trobada dels SAM amb Castelló i València per a compartir models, detectar millores i donar continuïtat amb un protocol.

Barcones acusa el PP de voler pervertir el sistema de Protecció Civil

La directora general ha defés al Senat que l'emergència d'interés nacional es declara per Interior a petició autonòmica i ha retret al PP intentar canviar les regles del sistema.

ACAIP denuncia indefensió dels funcionaris després d’una nova agressió a la presó de Picassent

ACAIP-UGT ha denunciat la indefensió dels funcionaris després de l'agressió a un treballador a Picassent, ocorreguda amb dos efectius en lloc de tres. El sindicat reclama protocol, reconeixement com a autoritat i reforços en mòduls conflictius.

Dos jóvens d’Elda creen una sabatilla 100% impresa en 3d i sacsegen el sector del calçat

Callnak Brand, fundada a l'agost a Elda, rep comandes del seu primer model fet íntegrament amb impressió 3d, reciclable i fabricat amb cadena local

La Generalitat detecta empadronats no beneficiaris en vivendes públiques d’Alacant

La Generalitat ha alertat al jutjat que en la promoció pública Els Naus hi ha persones empadronades que no van ser adjudicatàries. La conselleria ha reforçat el control i estudia exercir el dret de tanteig si es planteja una venda.

Un assessor sosté que va estar amb Mazón 25 minuts en el seu despatx abans d’anar al Cecopi

Josep Lanuza va declarar que el expresident va arribar al Palau entre les 19.32 i les 19.42, va romandre uns 25 minuts i va eixir a les 20.00 cap al Cecopi. La seua versió xoca amb la dels escortes i situa l'És-alert de les 20.11 quan ja anaven en ruta.

La setmana comença amb cel poc nuvolós i mínimes a l’alça en la Comunitat Valenciana

Cels poc nuvolosos i boires puntuals marquen l'inici de setmana en la Comunitat Valenciana. Les mínimes pugen lleugerament i les màximes es mantenen.

Les víctimes de la DANA lamenten en Les Corts que la descoordinació va agreujar la tragèdia

Associacions de víctimes han exposat en Les Corts que la falta d'avisos i la descoordinació van agreujar la DANA del 29-O. Reclamen responsabilitats i plans clars.