17.5 C
València
Dimarts, 2 desembre, 2025

Sanitat adaptarà la vacunació a les vacances dels valencians a partir del 15 de juliol

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública està treballant en la posada en marxa d’un dispositiu que permetrà als ciutadans de la Comunitat Valenciana adaptar el seu procés de vacunació als seus dies de vacances durant l’estiu.

En este sentit, la consellera de Sanitat, Ana Barceló, ha anunciat que “des de Sanitat s’està treballant perquè este dispositiu puga estar en marxa a partir del dia 15 de juliol”.

Així mateix, la consellera ha explicat que “l’objectiu és que els ciutadans puguen plantejar durant quines setmanes no estaran en la Comunitat Valenciana. Per tant, des de la Conselleria de Sanitat es podria planificar la seua vacunació fora d’eixes dates”.

En tot cas, Barceló ha indicat que “això no significa que cadascun decidisca quan vol vacunar-se, sinó que el ciutadà o ciutadana podrà manifestar quins dies o quines setmanes està fora de la Comunitat, i podrà sol·licitar que no se li administre la vacuna durant eixes dates”.

A més, tot això es durà a terme respectant sempre el grup d’edat que s’està vacunant a cada moment seguint l’estratègia de vacunació.

Últimes notícies

Juanfran Pérez Llorca pren possessió com a president de la Generalitat i obri una nova etapa marcada pel diàleg

El nou cap del Consell assumeix el càrrec després d’un acte solemne en què ha demanat “perdó” a les famílies de les 229 víctimes de la DANA del 29 d’octubre del 2024

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.

Troben mort a un home de 75 anys en una vivenda de València després d’un incendi

Un home de 75 anys ha sigut trobat sense vida en un pis de València després de l'extinció d'un incendi. La Policia ha activat el protocol per a morts i manté oberta la investigació.

El cap de Gabinet de Mazón nega que es reclamara la presència del president en el Cecopi

José Manuel Cuenca va defendre davant la comissió del Congrés que el cap del Consell va estar informat durant la DANA i que ningú li va requerir acudir al Cecopi. L'oposició li va retraure no interrompre l'agenda d'eixe dia.

Arranca el juí del cas Aigües de Calp per anomalies en la xarxa d’aigua 21 anys després

L'Audiència d'Alacant ha iniciat la vista contra huit acusats per presumptes irregularitats en l'adjudicació i execució d'obres de l'aigua a Calp. El juí s'ha obert amb testimonis i les declaracions dels processaments s'han fixat per a mediats de setmana.

Rescaten el cadàver d’un home en el riu Segura a Orihuela

Bombers han recuperat el cos d'un home de 47 anys del riu Segura a Orihuela. La Policia Nacional ha obert una investigació sense signes aparents de violència.

Marcelino, nomenat millor entrenador de novembre en LaLiga

El tècnic del Vila-real ha sigut triat millor entrenador de novembre després d'un ple de victòries que ha impulsat a l'equip al tercer lloc, a dos punts del Barcelona. Es va imposar en la votació final a Simeone i Flic.