Sanitat adaptarà la vacunació a les vacances dels valencians a partir del 15 de juliol

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública està treballant en la posada en marxa d’un dispositiu que permetrà als ciutadans de la Comunitat Valenciana adaptar el seu procés de vacunació als seus dies de vacances durant l’estiu.

En este sentit, la consellera de Sanitat, Ana Barceló, ha anunciat que “des de Sanitat s’està treballant perquè este dispositiu puga estar en marxa a partir del dia 15 de juliol”.

Així mateix, la consellera ha explicat que “l’objectiu és que els ciutadans puguen plantejar durant quines setmanes no estaran en la Comunitat Valenciana. Per tant, des de la Conselleria de Sanitat es podria planificar la seua vacunació fora d’eixes dates”.

En tot cas, Barceló ha indicat que “això no significa que cadascun decidisca quan vol vacunar-se, sinó que el ciutadà o ciutadana podrà manifestar quins dies o quines setmanes està fora de la Comunitat, i podrà sol·licitar que no se li administre la vacuna durant eixes dates”.

A més, tot això es durà a terme respectant sempre el grup d’edat que s’està vacunant a cada moment seguint l’estratègia de vacunació.

Últimes notícies

Sancionat un taller clandestí descobert en una nau industrial de Carlet

La Guàrdia Civil ha destapat un taller mecànic clandestí en una nau industrial de Carlet sense llicències, sense assegurança i amb greus deficiències ambientals i de seguretat.

Els càmpings valencians freguen el ple per Setmana Santa amb fins a un 90% d’ocupació

Els càmpings de la Comunitat Valenciana preveuen entre un 85 i un 90% d'ocupació per Setmana Santa, amb especial demanda de bungalows i opcions de glamping.

Detingudes a Elda dos persones per usar documents falsos en tràmits d’estrangeria

La Policia Nacional deté a Elda a una dona i a un home acusats d'utilitzar i facilitar documentació falsa per a obtindre permisos d'estrangeria a canvi de diners.

Alerta taronja per vent de fins a 100 km/h i fort onatge a Castelló este cap de setmana

Aemet i la Generalitat mantenen l'alerta taronja per ratxes de vent de fins a 100 km/h i fenòmens costaners a Castelló este dissabte i diumenge, amb onatge de fins a 3 metres.

Un estudi analitza com la dana del 29 d’octubre va disparar la polarització política en els mitjans digitals

Un estudi de la Universitat Politècnica de València revela que la dana del 29 d'octubre de 2024 es va convertir en un focus de confrontació política, amb notícies més moderades que uns comentaris de lectors molt agressius i ideologitzats.

Vent molt fort a Castelló i lleuger repunt de les màximes en el sud de la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta un dissabte marcat per ratxes molt fortes de vent del nord-oest a Castelló i sense canvis significatius en les temperatures, excepte un lleuger ascens de les màximes en la mitat sud.

De la Font reivindica als golejadors d’Espanya després del 3-0 a Sèrbia

Luis de la Font defén que a Espanya no li falten golejadors després del 3-0 a Sèrbia i destaca el doblet de Oyarzabal, l'estrena golejadora de Víctor Muñoz i l'alt nivell dels seus porters.

Louzán insistix que Espanya ha d’acollir la final del Mundial 2030

Rafael Louzán celebra el bon nivell de la selecció espanyola davant Sèrbia i defén que la final del Mundial 2030 es dispute a Espanya, encara que recorda que la decisió correspon a la FIFA.