17.3 C
València
Dimecres, 19 novembre, 2025

Sanitat adaptarà la vacunació a les vacances dels valencians a partir del 15 de juliol

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública està treballant en la posada en marxa d’un dispositiu que permetrà als ciutadans de la Comunitat Valenciana adaptar el seu procés de vacunació als seus dies de vacances durant l’estiu.

En este sentit, la consellera de Sanitat, Ana Barceló, ha anunciat que “des de Sanitat s’està treballant perquè este dispositiu puga estar en marxa a partir del dia 15 de juliol”.

Així mateix, la consellera ha explicat que “l’objectiu és que els ciutadans puguen plantejar durant quines setmanes no estaran en la Comunitat Valenciana. Per tant, des de la Conselleria de Sanitat es podria planificar la seua vacunació fora d’eixes dates”.

En tot cas, Barceló ha indicat que “això no significa que cadascun decidisca quan vol vacunar-se, sinó que el ciutadà o ciutadana podrà manifestar quins dies o quines setmanes està fora de la Comunitat, i podrà sol·licitar que no se li administre la vacuna durant eixes dates”.

A més, tot això es durà a terme respectant sempre el grup d’edat que s’està vacunant a cada moment seguint l’estratègia de vacunació.

Últimes notícies

L’Elx allibera el dijous les últimes mil entrades per a rebre al Reial Madrid

L'Elx posarà a la venda este dijous, des de les 11.00 i només en línia, les últimes mil localitats per al partit del diumenge (21.00) en el Martínez Valero. El ple està quasi assegurat i hi ha seients amb visibilitat reduïda.

El retrobament de Ferrer i Berdych com a capitans a l’Espanya-República Txeca

Espanya i República Txeca es mesuren a Bolonya per un lloc en semifinals, amb l'atractiu del dol en les banquetes entre David Ferrer i Tomas Berdych, exrivales amb 8-8.

Morals: el derbi és un partit especial i tenim l’oportunitat de fer història

José Luis Morales va subratllar que el València-Llevant del divendres a Mestalla és un dol diferent en el qual la classificació passa a un segon pla. Calero va elogiar el treball de Corberán en un acte previ al partit.

Gayà anticipa un derbi molt disputat i confia que caiga del costat del València

El capità del València va advertir que el derbi davant el Llevant serà molt disputat i que es decidirà per detalls. Corberán va celebrar el ple de Mestalla com un plus d'energia.

La Fiscalia situa a Koldo García com a alter ego de Ábalos i sol·licita penes de fins a 24 anys

Anticorrupció presenta les seues conclusions: definix a Koldo García com a alter ego i testaferro de José Luis Ábalos i descriu un repartiment de rols amb Víctor de Aldama. L'escrit detalla gestions més enllà dels contractes de màscares i demana penes de fins a 24 anys de presó

L’IVAM rescata a la generació que va trencar amb el sorollismo i va renovar l’art valencià

L'IVAM ha presentat 'Atrevir-se a més. València abans de l'art normatiu. 1947-1960', amb més de 200 obres de 50 artistes que van qüestionar l'academicisme i el sorollismo. La mostra reivindica el seu paper en la modernització artística dels anys cinquanta.

Bernabé urgix a actuar en l’IES Campanar per greus deficiències després de confirmar-se un cas de legionel·la

Bernabé ha exigit a la Generalitat i a l'Ajuntament intervindre d'urgència en l'IES Campanar per deficiències acumulades i un cas de legionel·la. Sanitat ha indicat que no hi ha cap cas confirmat de pneumònia per legionel·la en el centre.

La matinada més freda de la tardor en la Comunitat: -5,9 °C a Morella

La matinada ha sigut la més freda de la tardor en la Comunitat Valenciana, amb -5,9 °C a Morella i 49 estacions sota zero. En la costa, les mínimes han oscil·lat entre 9 i 13 °C.