14.6 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Sanitat adaptarà la vacunació a les vacances dels valencians a partir del 15 de juliol

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública està treballant en la posada en marxa d’un dispositiu que permetrà als ciutadans de la Comunitat Valenciana adaptar el seu procés de vacunació als seus dies de vacances durant l’estiu.

En este sentit, la consellera de Sanitat, Ana Barceló, ha anunciat que “des de Sanitat s’està treballant perquè este dispositiu puga estar en marxa a partir del dia 15 de juliol”.

Així mateix, la consellera ha explicat que “l’objectiu és que els ciutadans puguen plantejar durant quines setmanes no estaran en la Comunitat Valenciana. Per tant, des de la Conselleria de Sanitat es podria planificar la seua vacunació fora d’eixes dates”.

En tot cas, Barceló ha indicat que “això no significa que cadascun decidisca quan vol vacunar-se, sinó que el ciutadà o ciutadana podrà manifestar quins dies o quines setmanes està fora de la Comunitat, i podrà sol·licitar que no se li administre la vacuna durant eixes dates”.

A més, tot això es durà a terme respectant sempre el grup d’edat que s’està vacunant a cada moment seguint l’estratègia de vacunació.

Últimes notícies

El València ha descartat una lesió greu de César Tárrega i ha estimat un parell de setmanes de baixa

El club ha confirmat que el central no patix una lesió de gravetat després de passar proves este dilluns a Paterna. La baixa s'ha estimat entorn de dos setmanes.

El Llevant-Vila-real ajornat per la pluja es jugarà el 18 de febrer

El partit de la jornada 16, suspés per alerta roja el 14 de desembre de 2025, es jugarà el dimecres 18 de febrer a les 20.00 en el Ciutat de València. LaLiga va confirmar la data després de la petició dels dos clubs per a assegurar la presència dels seus jugadors africans.

El València rebrà a l’Athletic a Mestalla en els quarts de la Copa

El sorteig de quarts de la Copa del Rei va aparellar al València amb l'Athletic a Mestalla, a partit únic entre el 3 i el 5 de febrer. La resta de creus: Albacete-Barcelona, Alabés-Reial Societat i Betis-Atlètic.

Bernabé afirma que el poble valencià se suma al dolor per la tragèdia ferroviària de Adamuz

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana ha expressat el suport de la ciutadania a les víctimes del sinistre amb almenys 39 morts. Va haver-hi minut de silenci a València i reconeixement a emergències, seguretat i sanitaris.

Mor un menor de 15 anys en un accident de moto a la Vila Joiosa

Un jove de 15 anys ha mort després d'un accident de moto en una partida de la Vila Joiosa. L'avís va entrar a les 0.50 del dissabte i el Samu no va poder reanimar-lo.

Reforcen la vigilància en la costa de València davant l’alerta taronja

Reforçaran la vigilància en la façana marítima de València per l'alerta taronja per fenòmens costaners. Gandia i Cullera apliquen tancaments i mesures preventives.

El Vila-real s’acomiada de la Champions en La Ceràmica davant un Ajax encara amb vida

Vila-real, ja eliminat després de no guanyar en sis jornades, rep a un Ajax que encara conserva opcions d'avançar. Els grocs busquen orgull i premi econòmic.

Detingut a València un pare per maltractament després de sacsar al seu bebé des d’un balcó

La Policia Local de València ha detingut a un home que va sacsar al seu bebé de pocs mesos i el va apuntar diverses vegades per un balcó a la Torre. Després de negociar, el menor va ser entregat a la seua mare i el sospitós va quedar arrestat per presumptes maltractaments.