15.2 C
València
Dissabte, 22 novembre, 2025

La vacunació dels alumnes de 17 i 18 anys començarà l’última setmana d’agost

La Comunitat Valenciana començaran el procés d’immunització dels estudiants de Batxillerat i Cicles Formatius -joves de 17 i 18 anys- l’última setmana del mes d’agost i es desenvoluparà en els centres de vacunació.

Així ho ha anunciat la consellera de Sanitat, Ana Barceló, que este dilluns ha mantingut amb el conseller d’Educació, Vicent Marzà, una reunió preparatòria del procés de vacunació de cara a l’inici del pròxim curs escolar.

Barceló ha asseverat que esta planificació “obeeix a l’agilitació del procés de vacunació i l’increment de dosi que s’enviaran a la Comunitat Valenciana durant el mes que ve i el següent, tal com s’ha compromés el Ministeri de Sanitat”.

Per part seua, Vicent Marzà ha explicat que els equips dels dos departaments s’han citat a una nova trobada que tindrà lloc el pròxim 6 d’agost per a, una vegada es dispose de més detalls sobre les previsions d’enviaments i dosis disponibles, tancar els aspectes relacionats amb la vacunació de l’estudiantat d’educació secundària.

Últimes notícies

Antoñito Molina plena el Roig Arena de València amb la seua gira Em Promet

Antoñito Molina ha convertit el Roig Arena en una celebració col·lectiva amb una de les últimes parades de la seua gira Em Promet, amb entrades esgotades i un repertori corejat.

València escenifica un rescat en altura en la Setmana de Prevenció d’Incendis

L'Ajuntament ha realitzat un simulacre de rescat en altura dins de la XX Setmana de la Prevenció d'Incendis. El cap de setmana inclou demostracions, unitat canina i tallers.

Torrons Picó fa nevar a Múrcia i complix el somni d’un xiquet de 7 anys

La firma de Xixona va organitzar una nevada festiva en Torreagüera per a anunciar al guanyador del seu concurs de redacció Tot és possible per Nadal. El premi inclou un lot de torrons i 2.000 euros en material per al col·legi del menor.

Les mínimes continuen baixant: quasi -5 °C a Ademuz i sota zero a l’interior

Les mínimes han descendit de nou en la Comunitat Valenciana, amb el valor més baix a Ademuz (-4,8 °C) i diversos municipis de l'interior sota zero.

El València rep al Girona, en alerta per la derrota a Granada i el triomf del rival davant el Barça

El líder de la Lliga Endesa rep al Girona amb la lliçó de Granada encara recent i l'avís del recent triomf gironí davant el Barça. Arriba reforçat per una victòria exigent en l'Eurolliga davant Estrella Roja.

Una exposició a Quart de Poblet homenatja dones silenciades i represaliades

La mostra 'Dones empresonades, entre moltes altres' reunix 28 obres a la Casa de Cultura de Quart de Poblet i s'emmarca en les accions del 25N.

Alacant, primer ‘lloc de memòria democràtica’ valencià pel seu paper com a bastió republicà en 1939

Alacant és des d'este dissabte el primer punt de la Comunitat Valenciana declarat com a 'lloc de memòria democràtica'. La distinció reconeix la seua condició d'últim bastió republicà i activa accions de senyalització i difusió en el Mercat Central, el port i la tomba de Miguel Hernández

El Llevant encadena per segona vegada tres derrotes seguides i toca fons

L'equip granota cau 1-0 a Mestalla, encadena per segona vegada tres derrotes i suma 1 de 15. És penúltim amb nou punts i podria quedar a quatre de la salvació.