11.6 C
València
Dilluns, 15 desembre, 2025

La vacunació dels alumnes de 17 i 18 anys començarà l’última setmana d’agost

La Comunitat Valenciana començaran el procés d’immunització dels estudiants de Batxillerat i Cicles Formatius -joves de 17 i 18 anys- l’última setmana del mes d’agost i es desenvoluparà en els centres de vacunació.

Així ho ha anunciat la consellera de Sanitat, Ana Barceló, que este dilluns ha mantingut amb el conseller d’Educació, Vicent Marzà, una reunió preparatòria del procés de vacunació de cara a l’inici del pròxim curs escolar.

Barceló ha asseverat que esta planificació “obeeix a l’agilitació del procés de vacunació i l’increment de dosi que s’enviaran a la Comunitat Valenciana durant el mes que ve i el següent, tal com s’ha compromés el Ministeri de Sanitat”.

Per part seua, Vicent Marzà ha explicat que els equips dels dos departaments s’han citat a una nova trobada que tindrà lloc el pròxim 6 d’agost per a, una vegada es dispose de més detalls sobre les previsions d’enviaments i dosis disponibles, tancar els aspectes relacionats amb la vacunació de l’estudiantat d’educació secundària.

Últimes notícies

Tota la Comunitat, en avís groc per pluges després de cancel·lar-se el taronja a Castelló

Aemet ha rebaixat a groc l'avís per pluges en el sud de Castelló, de manera que tota la Comunitat Valenciana manté nivell groc fins a les 18 hores. Es preveuen 20 litres per metre quadrat en una hora o 60 en dotze hores.

Dilluns de ruixats a Castelló i València i lleu pujada de les màximes

Cel molt nuvolós i ruixats localment forts a València i Castelló, que aniran remetent de sud a nord. Les màximes pujaran lleugerament i el vent rolará a oest.

Les pluges nocturnes deixen dos acovardisques i una palmera incendiada per un llamp a Alacant

Les pluges i tempestes han activat als bombers a Alacant amb dos acovardisques a Orihuela i Daya Nueva i un incendi de palmera per llamp en Callosa del Segura. A València i Castelló no s'han registrat incidències destacades.

Les pluges deixen 149 l/m² a La Font d’en Carròs i 113 a Borriana este diumenge

La borrasca Emilia va deixar els majors acumulats a La Font d'en Carròs (149,1 l/m²) i en el club nàutic de Borriana (113), amb registres generalitzats a Castelló.

Finalitza l’alerta roja a València i es manté la taronja en el sud de Castelló

L'alerta roja per pluges en el litoral de València ha finalitzat a les 6 hores. El nivell màxim passa a ser taronja a l'interior i litoral sud de Castelló fins a les 18 hores.

Finalitza l’alerta roja per pluges a València i es manté la taronja a Castelló

L'alerta roja en el litoral de València ha finalitzat a les 6.00 i el focus es trasllada a Castelló, amb nivell taronja fins a les 18.00 i fins a 100 l/m². La resta de la Comunitat seguix en nivell groc per pluges i amb avisos per tempestes a Alacant, València i Castelló.

Una dona i un menor, ferits en un accident en la CV-166 a Benassal

Una dona i un menor han resultat ferits després de l'eixida de via del vehicle en la CV-166 en direcció a Benassal. Van ser atesos per Samu i SVB i traslladats a un hospital.

Les pluges deixen 60 l/m² en quatre hores a Castelló sense incidències

La vesprada ha deixat 60 l/m² a la ciutat de Castelló i acumulats destacats en la zona, sense incidències. El balanç diari situa el màxim a la Font d'en Carròs amb 147,9 l/m².