21.4 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

Ximo Puig assegura que si pugen les hospitalitzacions ‘haurem de prendre mesures’

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha visitat avui la capital de la Safor i en concret la Col·legiata de la ciutat de Gandia on ha conegut els problemes estructurals que té l’històric campanar de la Col·legiata.

El president s’ha compromés al fet que la Generalitat participarà juntament amb altres institucions i el mateix Ajuntament en la restauració d’este, una llarga aspiració de Gandia que podria començar a gestar-se en 2022.

D’altra banda, el president també ha fet referència a alguns aspectes vinculats a la situació de la pandèmia. Respecte a la vacunació infantil que començarà la setmana que ve, Puig ha assenyalat que es començarà amb la franja de 12 a 10 anys amb les 150.000 primeres vacunes.

El president ha recordat que es contínua amb els punts mòbils de vacunació per a continuar immunitzant a les persones que encara no s’han vacunat i també als quals necessiten una tercera dosi de reforç.

Ximo Puig ha assegurat que la Generalitat “no està avaluant de moment noves restriccions“, però que “si puja l’hospitalització haurem de prendre mesures“.

Finalment, el president també parla sobre el València Club de Futbol i sobre la petició de d’una reunió per part del club. El president s’ha mostrat obert a mantenir qualsevol mena de contacte amb el club sempre que siguen reunions productives i no com les del passat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la DANA arranca amb consens i quatre grups de treball

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la DANA en la Comunitat Valenciana naix amb un full de ruta compartit per a accelerar la recuperació i reunions trimestrals.

La jutgessa del cas VPP a la Platja de Sant Joan ha demanat a Generalitat, Ajuntament i cooperativa la documentació que reclama Anticorrupció

La jutgessa que instruïx el cas per presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan ha demanat a Generalitat, Ajuntament i cooperativa la documentació reclamada per Anticorrupció. El requeriment ha quedat plasmat en una providència de la titular de la plaça número 5 de la Secció d'Instrucció del Tribunal d'Instància d'Alacant.

Presó provisional per al detingut per l’assassinat de la seua exparella en un centre de salut de Benicàssim

Un jutjat especialitzat ha acordat la presó provisional, comunicada i sense fiança, del detingut per la mort de la seua exparella en el Centre de Salut de Benicàssim. El Tribunal Superior de Justícia valencià indica que queda investigat per un delicte d'assassinat.

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la DANA arranca amb consens institucional

La nova Comissió Mixta després de la DANA del 29 d'octubre de 2024 es constituïx per a coordinar institucions i accelerar la recuperació. Acorda quatre grups de treball i reunions trimestrals.

Detenen a l’exmarit com a presumpte autor del doble crim de mare i filla a Xilxes

L'exmarit i pare ha sigut detingut com a presumpte autor del doble assassinat a Xilxes. Tenia orde d'allunyament fins a 2027 i la causa passa a Violència Masclista.

Educació activa l’acompanyament emocional en el centre de la menor assassinada a Xilxes

Educació ha activat el protocol d'intervenció en crisi en el centre de Xilxes on estudiava la menor de 12 anys i ha desplegat suport a la comunitat educativa.

Cau a València una xarxa que venia contractes de lloguer falsos per 300 euros: 28 detinguts

La Policia Nacional ha desarticulat a València un grup que venia contractes de lloguer falsos per 300 euros a estrangers en situació irregular. L'operació s'ha saldat amb 28 detinguts i la investigació continua oberta.

Pedro Martínez subratlla el gran impacte de Ricky Rubio abans del València-Joventut

Pedro Martínez va destacar que el base condiciona el joc en les dos canastres i que València Basket afronta les habitacions de Copa sense pressió, centrat en els detalls.