17.3 C
València
Dimecres, 4 febrer, 2026

Ximo Puig assegura que si pugen les hospitalitzacions ‘haurem de prendre mesures’

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha visitat avui la capital de la Safor i en concret la Col·legiata de la ciutat de Gandia on ha conegut els problemes estructurals que té l’històric campanar de la Col·legiata.

El president s’ha compromés al fet que la Generalitat participarà juntament amb altres institucions i el mateix Ajuntament en la restauració d’este, una llarga aspiració de Gandia que podria començar a gestar-se en 2022.

D’altra banda, el president també ha fet referència a alguns aspectes vinculats a la situació de la pandèmia. Respecte a la vacunació infantil que començarà la setmana que ve, Puig ha assenyalat que es començarà amb la franja de 12 a 10 anys amb les 150.000 primeres vacunes.

El president ha recordat que es contínua amb els punts mòbils de vacunació per a continuar immunitzant a les persones que encara no s’han vacunat i també als quals necessiten una tercera dosi de reforç.

Ximo Puig ha assegurat que la Generalitat “no està avaluant de moment noves restriccions“, però que “si puja l’hospitalització haurem de prendre mesures“.

Finalment, el president també parla sobre el València Club de Futbol i sobre la petició de d’una reunió per part del club. El president s’ha mostrat obert a mantenir qualsevol mena de contacte amb el club sempre que siguen reunions productives i no com les del passat.

Últimes notícies

Gener resta 34.576 afiliats en la Comunitat Valenciana i l’atur augmenta en 1.788

La Comunitat Valenciana va tancar gener amb 1.788 aturats més i 34.576 afiliats menys, encara que en termes interanuals hi ha 26.850 aturats menys i 78.188 afiliats més.

No suprimir res del valencià, protegir-lo, sí

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana exposa una idea molt clara i contundent: 'El valencià és de tots o no serà de ningú'

Maig encara el Benidorm Fest amb ‘Toca’m’ i llibertat creativa enfront de OT

Maig porta al Benidorm Fest 2026 'Toca'm' i remarca que, a diferència de 'OT', gaudix de llibertat creativa total. Presentarà un xou dissenyat amb el seu propi equip.

Ratxes molt fortes de ponent a l’interior abans del repunt de les màximes

L'interior de València i Castelló afrontarà de matinada ratxes molt fortes de ponent i un descens tèrmic; el dimecres les màximes repuntaran, sobretot a València.

Dos detinguts pel robatori de material ceràmic en una empresa d’Almassora

La Guàrdia Civil ha arrestat a dos hòmens de 37 i 46 anys per sostraure diverses caixes de material ceràmic després de forçar el perímetre d'una empresa a Almassora. El dispositiu d'investigació va permetre localitzar-los i posar-los a disposició judicial eixa mateixa nit.

L’atur puja al gener en la Comunitat Valenciana i cau l’afiliació, amb millor evolució interanual

La desocupació va augmentar un 0,62% al gener fins a 291.731 persones i l'afiliació va caure un 1,53%. En l'últim any l'atur baixa un 8,43% i l'afiliació puja un 3,63%.

L’Atlètic inscriu a Mendoza sobre la botzina i destaca en un mercat d’hivern auster

L'Atlètic de Madrid va ser protagonista del tancament en registrar a Lookman, Obed Vargas i a Rodrigo Mendoza, confirmat a les 23.57. LaLiga va validar 14 altes en un gener amb 44 operacions i gasto total per davall de 60 milions.

L’Elx reforça el seu centre del camp amb el retorn de Tete Morente fins a 2028

L'Elx ha incorporat a Tete Morente, que torna després d'una etapa en el US Lecce i firma fins a juny de 2028. És el tercer reforç del mercat hivernal.