Localitzat el cos de Wafaa en un pou de La Pobla Llarga

 

Agents de la Guàrdia Civil han localitzat fa escassos minuts les restes mortals de Wafaa Sebbah, de 19 anys, desapareguda des del 17 de novembre de 2019, en un pou que se situa en una finca relacionada amb la família de l’assassí confés.

La finca pertanyia a la família del detingut, però va ser venuda fa un temps. Els treballs de rastreig s’han centrat en esta segona finca després de la inspecció a primera hora d’una altra propietat de l’avi de l’ara ja assassí confés.

La troballa del cadàver s’ha produït durant el registre amb ‘georradar‘ i bussos d’eixe terreny, tal com ha avançat a primera hora de hui Levante-EMV.

En tot moment, i segons han confirmat fonts de la investigació, el detingut ha col·laborat en tot moment amb els agents

La troballa s’ha produït en presència del detingut, que ha sigut conduït emmanillat a primera hora de hui a eixe punt pels investigadors.

Després de trobar el cadàver, els agents de l’equip d’investigació conjunt format per especialistes en Homicidis de València i de la UCO, li han informat que l’acusació que pesava sobre ell com a responsable de la desaparició de la jove s’ha agreujat i ara se li imputa un delicte d’homicidi.

La Guàrdia Civil ja ha demanat la presència de la comissió judicial per a procedir a l’alçament del cos i el seu trasllat a l’Institut de Medicina Legal (IML) de València on se li practicarà l’autòpsia.

 

Antecedents

 

La jove de 19 anys va desaparéixer el 17 de novembre de 2019. Un any i mig després, la investigació policial ha portat a la detenció d’un home com a autor de la seua mort, segons ha confessat.

Wafaa Sebbah, d’origen algerià i veïna de Pobla Llarga, va desaparéixer a Xàtiva fa 18 mesos. Va eixir per a trobar-se amb un home major amb el qual tenia una estranya relació esporàdica. De sobte el seu mòbil va deixar d’emetre senyal, i mai va arribar al seu destí.

David, àlies “El Tuvi”, compta amb antecedents per violència de gènere cap a algunes de les seues parelles i va ser detingut i traslladat a la caserna de Carcaixent. Allí també va estar en el seu moment Jorge Ignacio, el seu amic i presumpte assassí de Marta Calvo.

David i Jorge Ignacio són del mateix municipi valencià, Manuel.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Avís taronja a l’interior de Castellon per ratxes de vent de mes de 100 km/h

Deu comunitats estan hui sota avisos per vent, onatge, pluja i neu, amb nivell taronja en Castellon per ratxes molt fortes i en Cataluna per ones de fins a 10 metres.

El València Basket tomba al Olympiacos amb dos tirs lliures finals de De Larrea (85-84)

Dos tirs lliures de Sergio De Larrea a 2,9 segons del final donen al València Basket una agònica victòria davant el Olympiacos i reforcen les seues opcions de passada directa a quarts de l'Eurolliga.

Morant acusa a Azcón de masclisme pel seu comentari sobre Montero i Alegria

Diana Morant acusa a Jorge Azcón d'evidenciar el masclisme que, al seu juí, persistix en el PP després de comparar físicament a Pilar Alegría i María Jesús Montero, i vincula este tipus de discursos amb el retrocés en igualtat i la violència de gènere.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons destinats a la investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta ferma del Govern i col·laboració total amb la justícia.

Tercer dia de busca de l’home desaparegut en un llogaret de Requena

L'operatiu per a localitzar a l'home desaparegut en el llogaret de Casas del Riu, a Requena, continua actiu per tercer dia amb reforços de Castella-la Manxa i ampli desplegament d'efectius.

Diana Morant qualifica d’intolerable el veto a les dones en una confraria de Sagunt

Diana Morant considera intolerable el rebuig d'una confraria de Sagunt a la participació de dones i defén que la Setmana Santa ha d'incorporar plenament la seua presència.

Morant veu molt apropiat que la jutgessa de la dana cite a Mazón com a testimoni

Diana Morant considera clau la declaració de Carlos Mazón en la causa penal sobre la gestió de la dana i reclama a l'actual president que ho aparte i li retire l'escó.

Diana Morant agraïx el treball de María Jesús Montero en Hisenda i li desitja sort en el seu salt a Andalusia

Diana Morant reconeix la gestió de María Jesús Montero al capdavant d'Hisenda, subratlla el seu paper en diverses crisis i li desitja sort com a candidata del PSOE en les eleccions andaluses.