Esta matinada s'ha produït un atropellament mortal a l'A-3, a l'altura de Quart de Poblet, a l'Horta Oest. Segons ha informat el Centre de Gestió de Trànsit, la víctima és un home de 55 anys que ha sigut arrossegat per un vehicle mentre creuava a peu la via. El sinistre s'ha produït sobre la una i mitja de la matinada d'este dissabte en el quilòmetre 349 de l'autovia que connecta València amb Madrid. En concret entre el terme municipal de Quart de Poblet i Xirivella. L'impacte s'ha produït quan l'home ha creuat i el cotxe a gran velocitat no ha pogut frenar a temps. Fins al lloc de l'accident s'ha mobilitzat un equip de sanitaris del Servei d'Atenció Mèdica Urgent (SAMU) que no han pogut fer res per salvar-li la vida a la víctima.
Menys d'1 minutde lectura
Un cotxe atropella mortalment un vianant a l’A-3 a l’altura de Quart de Poblet
Per València Diari
Últimes notícies
Social
Pérez Llorca creu que no tindrà problemes amb Vox pel cas de les VPP d’Alacant
El president de la Generalitat va assegurar que la resposta davant les presumptes irregularitats en l'adjudicació de VPP ha sigut transparent i contundent. Va defendre a la conselleria i va descartar que el cas deteriore la seua relació amb Vox.
Espanya
Bernabé titlla de desficaci la rebaixa fiscal i acusa a Pérez Llorca de submís a Feijóo
Pilar Bernabé ha criticat la bonificació del 99% de l'impost de successions anunciada per Pérez Llorca i ha reclamat prioritzar el finançament. També ha acusat a Feijóo de mantindre un no a tot sense alternatives.
Espanya
Bernabé retrau al PP un café per a tots en vivenda i alerta de favoritismes
Pilar Bernabé ha acusat el PP d'aplicar un model de vivenda pública de café per a tots que, al seu juí, afavorix a càrrecs i afins i pervertix la finalitat social.
Medi ambient
Replanten més de 10.000 exemplars de posidònia per a restaurar tres hectàrees del litoral mediterrani
Acció Posidònia ha reintroduït més de 10.000 plantes per a recuperar tres hectàrees a Balears, Catalunya, Comunitat Valenciana i Murcia. El projecte, el major fins a la data al Mediterrani, combina voluntariat, cultiu 'in vitro' i formació.
Economia
Últim tram per a blindar el subministrament d’aigua a València i la seua àrea metropolitana
La EMSHI ha iniciat l'últim tram que unirà les potabilitzadores de La Presa i El Realón per a garantir el proveïment a València davant incidències greus. La fase, amb 13,5 milions d'inversió i finalització prevista en 2027, reforça la xarxa que atén 1,7 milions en 51 municipis
Social
L’alcalde d’Alacant desoïx les demandes de dimissió i se centra en la gestió després del cas de les VPP
Luis Barcala ha evitat respondre a les peticions de dimissió per les suposades irregularitats en l'adjudicació de VPP en Platja de Sant Joan i ha insistit que la seua prioritat és la gestió i aclarir l'ocorregut.
Successos
La jutgessa de la DANA cita a 39 testimonis entre agents mediambientals i bombers forestals
La magistrada que investiga la gestion de la DANA del 29 d'octubre de 2024 ha acordat telefonar a 39 nous testimonis. Busca reconstruir la vigilància de rius i barrancs i el flux d'avisos a la poblacion.
Local
L’Ajuntament sancionarà a Compromís per omplir València de cartells en la seua campanya contra Catalá
El consistori anuncia sancions a Compromís per una campanya de cartells que apel·la a l'alcaldessa i denuncia problemes en el transport públic. Catalá critica l'acció i defén que els polítics han de donar exemple.



