10.9 C
València
Diumenge, 21 desembre, 2025

Un cuidador estafa 150.000 euros a dos germans amb esclerosi múltiple en València

Diners

El cuidador ha furtat 150.000 euros a dos germans amb esclerosi  | Pixabay

 

Dos germans amb esclerosi múltiple, una greu malaltia neuronal, han sigut estafats per una persona que acabaven de contractar per a que els cuidara. El cuidador va furtar tots els diners que els germans tenien en el seu banc i, a demés, va demanar un préstec de 50.000 euros a noms d’ells. En total, uns 150.00 euros furtats. 

 

Ara, el presumpte estafador ha escapat fora del país i el Jutjat d’Instrucció número 5 de València està investigant el cas per un delicte d’estafa. El cuidador, de 27 anys, havia sigut contactat pel pare dels dos estafats, de 34 i 38 anys, a través d’una agència, segons informa ‘Levante-EMV’.

 

Des del passat mes de desembre es desconeix a on està l’estafador, però la policia va detindre en l’aeroport de Barajas a un familiar seu, ja que podria haver-lo ajudat amb l’estafa. El cuidador té una ordre de detenció per presumpte estafador, però a dia de hui encara està fugit de la Justícia.

 

Va furtar els diners en 24 hores

El pare dels xics amb esclerosi, un dels qui va morir el passat mes de gener a conseqüència d’esta malaltia degenerativa, va detectar l’estafa després d’intentar contactar amb el cuidador i no obtindre cap resposta. Davant esta situació, va anar a la casa a on viuen els fills, i li van dir que allí no estava. 

 

Va ser quan el pare va arribar a casa i va vore que no estava el telèfon de la vivenda ni tampoc la targeta de crèdit. Ràpidament, va anar al banc per a comprovar el compte corrent, i es va enterar que des de la nit passada s’havien tret els diners que hi havien.

 

L‘estafador, en només 24 hores, va treure 100.000 euros i, a demés, va demanar un préstec de 50.000 euros a nom dels germans a través del telèfon mòbil que havia furtat i sense la necessitat de firmar cap paper. 

 

També pots llegir….

Últimes notícies

4-0: L’Elx polvoritza al Raig i s’acosta a la permanència

L'Elx va firmar un 4-0 incontestable davant el Rayo Vallecano per a continuar invicte en el Martínez Valero. Va saber castigar els espais i va tancar el partit en dos minuts.

4-0: l’Elx arrasa al Raig i accelera cap a la permanència

L'Elx va véncer 4-0 al Rayo Vallecano després d'un primer temps competit i una segona part demolidora. L'equip il·licità, invicte a casa, va castigar els espais del rival i s'aferma en la lluita per la permanència.

L’Elx es dona un homenatge amb un 4-0 davant el Rayo Vallecano

L'Elx va firmar un 4-0 davant el Raig amb un segon temps irresistible. La pegada en transició i la solidesa arrere van decantar un dol igualat a l'inici.

UCAM Murcia s’exhibix davant el València Basket: 92-80 amb un Forrest decisiu

UCAM Murcia va derrotar 92-80 al València Basket amb 30 punts en 24 minuts de Michael Forrest, domini del rebot i un tram final autoritari. El triomf li va donar la segona plaça i és la novena victòria en onze jornades.

92-80: UCAM Murcia s’exhibix davant el València amb un Forrest imparable

UCAM Murcia va derrotar 92-80 al València Basket amb 30 punts de Michael Forrest en 24 minuts i li arrabassa la segona plaça de la Lliga Endesa. El rebot i un tancament ferm van marcar la diferència.

Marcelino reclama un altre resultat després del 0-2: partidazo del Vila-real amb onze i amb deu

Marcelino va sostindre que el Vila-real va meréixer més davant el Barcelona malgrat jugar en inferioritat per la roja a Renato Veiga. Va lamentar la falta d'encert i va destacar que el seu equip va competir de tu a tu.

El UCAM Murcia s’exhibix davant el València amb un Forrest deslligat: 92-80

El UCAM Murcia va véncer 92-80 a València Basket amb 30 punts en 24 minuts de Michael Forrest i li va arrabassar la segona plaça de la Lliga Endesa.

Parell: ‘Sembla que tot ens ve en contra’ després de la derrota davant el Barcelona

Dani Parejo va lamentar que 'tot ens ve en contra' després de caure davant el Barcelona i va dir estar 'dolgut' per la primera derrota del curs a casa. Va rescatar l'esforç amb deu per l'expulsió de Renato Veiga i va assenyalar la falta de gol com a clau.