Tres xics detinguts per cremar un contenidor en València

Antiavalots de la policia espanyola observant contenidors encesos i els manifestants

Els policies no han pogut apagar el foc i han donat avís als bombers | València Diari

 

Agents de la Policia Nacional han detingut esta matinada, en l’avinguda de les Corts Valencianes de València, a tres jóvens de 21 i 22 anys, d’origen espanyol, com a presumptes autors d’un delicte de danys. Presumptament, han cremat i deixat completament calcinat un contenidor de reciclatge de cartó, que té un valor de 400 euros. Els policies els han confiscat dos misteres.

 

Els fets s’han produït de matinada, quan els agents que patrullaven la zona van rebre un avís per a què es dirigiren a l’avinguda de les Corts Valencianes, a on un testimoni havia vist a uns jóvens cremant un contenidor. Immediatament, els policies s’han dirigit al lloc i, de camí, han rebut un altre comunicat indicant-los que els sospitosos havien entrat en un caixer automàtic.

 

Una volta en el lloc, els agents han vist un contenidor de reciclatge de cartó cremant i, com no podien apagar-lo amb l’extintor del cotxe, han avisat als bombers. Després, s’han dirigit al caixer i han localitzat a tres jóvens, que tenien dos misteres.

 

Els policies han descobert que l’actuació dels tres xics ha sigut la següent: mentres dos d’ells alçaven la tapa, un altre ha cremat un paper i l’ha tirat dins del contenidor, que ha acabat pegant-se foc. A demés, li han pegat colps amb el peu a dos motos que estaven aparcades al costat del contenidor i que han caigut a terra. Després d’això, els xics han fugit i han entrat en el caixer automàtic, a on han sigut trobats pels policies.

 

Finalment i després de fer algunes comprovacions, els agents han detingut als tres jóvens com a presumptes autors d’un delicte de danys. Els detinguts, sense antecedents policials, han passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Gerard Moreno i Pépé encarrilen el triomf del Vila-real davant un Celta molt fràgil

Un penal convertit per Gerard Moreno en el primer minut i un gol de Pépé abans de la mitja hora permeten al Vila-real anar-se al descans amb un 2-0 enfront d'un Celta molt bla arrere.

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.

Els bombers rescaten a un cavall caigut en una séquia a Borriana

Un cavall que havia caigut a una séquia a Borriana és rescatat en bon estat pels bombers de la Plana Baixa mitjançant un dispositiu amb vehicle de rescat en altura.

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.