Tres xics detinguts per cremar un contenidor en València

Antiavalots de la policia espanyola observant contenidors encesos i els manifestants

Els policies no han pogut apagar el foc i han donat avís als bombers | València Diari

 

Agents de la Policia Nacional han detingut esta matinada, en l’avinguda de les Corts Valencianes de València, a tres jóvens de 21 i 22 anys, d’origen espanyol, com a presumptes autors d’un delicte de danys. Presumptament, han cremat i deixat completament calcinat un contenidor de reciclatge de cartó, que té un valor de 400 euros. Els policies els han confiscat dos misteres.

 

Els fets s’han produït de matinada, quan els agents que patrullaven la zona van rebre un avís per a què es dirigiren a l’avinguda de les Corts Valencianes, a on un testimoni havia vist a uns jóvens cremant un contenidor. Immediatament, els policies s’han dirigit al lloc i, de camí, han rebut un altre comunicat indicant-los que els sospitosos havien entrat en un caixer automàtic.

 

Una volta en el lloc, els agents han vist un contenidor de reciclatge de cartó cremant i, com no podien apagar-lo amb l’extintor del cotxe, han avisat als bombers. Després, s’han dirigit al caixer i han localitzat a tres jóvens, que tenien dos misteres.

 

Els policies han descobert que l’actuació dels tres xics ha sigut la següent: mentres dos d’ells alçaven la tapa, un altre ha cremat un paper i l’ha tirat dins del contenidor, que ha acabat pegant-se foc. A demés, li han pegat colps amb el peu a dos motos que estaven aparcades al costat del contenidor i que han caigut a terra. Després d’això, els xics han fugit i han entrat en el caixer automàtic, a on han sigut trobats pels policies.

 

Finalment i després de fer algunes comprovacions, els agents han detingut als tres jóvens com a presumptes autors d’un delicte de danys. Els detinguts, sense antecedents policials, han passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Debutar en Primera amb 15 anys: el repte que assumix el Levante amb Marc Santos

El director de la cantera del Levante UD, Joaqui Navarro, explica com el club ha gestionat el debut en Primera de Marc Santos, lateral de 15 anys format des de prebenjamí en l’entitat granota.

Desarticulada una xarxa que portava migrants d’Alacant a França per 200 euros

Dos persones han ingressat en presó provisional i una tercera està investigada per organitzar trasllats irregulars de migrants d’Alacant a França per 200 euros el viatge. La Policia Nacional calcula que haurien guanyat prop de 100.000 euros amb més de vint trajectes.

Uns policies salven un jove que volia llançar-se des d’un quint pis a Alacant

Agents de la Policia Nacional han impedit que un home de 27 anys es llançara al buit des d’un quint pis a Alacant després d’un desengany sentimental. Després de quasi tres quarts d’hora de negociació, els agents han aconseguit rescatar-lo quan ja penjava del tendedero.

Detingut per decapitar 80 guatles i 24 coloms en una finca de la Vall d’Alba

Un home de 46 anys ha sigut detingut a la Vall d'Alba acusat de decapitar 80 guatles i 24 coloms en una finca i d'endur-se part de les aus. La Guàrdia Civil l'imputa un delicte de robatori amb força i un altre de maltractament animal.

A presó un jove per robatoris violents a dones majors a Sueca

La Guàrdia Civil ha detingut a Sueca un jove de 28 anys, ja en presó provisional, per diversos robatoris violents de joies a dones d’edat avançada. Un altre home, de 44 anys, ha sigut arrestat per receptació i estafa en relació amb la venda de les peces sostretes.

Alerta groga per temperatures de fins a 38 °C a l’interior de València i el litoral sud

Aemet ha activat per a dimarts l’avís groc per calor a l’interior de la província de València i el seu litoral sud, on s’esperen fins a 38 graus abans de dos dies encara més calorosos.

Oratge calorós a València i possibles ruixats a l’interior nord esta vesprada

El dimarts estarà marcat per cels poc ennuvolats, calor significativa a l’interior i litoral de València i alguns ruixats al nord interior. Dimecres la calor s’intensificarà i podria arribar als 41 o 42 graus en punts de València i Alacant.

Les màximes freguen els 39 °C a Xàtiva i superen els 36 °C en molts punts

Xàtiva ha registrat hui 38,7 °C, la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, i diverses localitats han superat els 36 °C. Aemet alerta d’una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous, amb màximes que podrien arribar als 42 o 43 °C.