Tres xics detinguts per cremar un contenidor en València

Antiavalots de la policia espanyola observant contenidors encesos i els manifestants

Els policies no han pogut apagar el foc i han donat avís als bombers | València Diari

 

Agents de la Policia Nacional han detingut esta matinada, en l’avinguda de les Corts Valencianes de València, a tres jóvens de 21 i 22 anys, d’origen espanyol, com a presumptes autors d’un delicte de danys. Presumptament, han cremat i deixat completament calcinat un contenidor de reciclatge de cartó, que té un valor de 400 euros. Els policies els han confiscat dos misteres.

 

Els fets s’han produït de matinada, quan els agents que patrullaven la zona van rebre un avís per a què es dirigiren a l’avinguda de les Corts Valencianes, a on un testimoni havia vist a uns jóvens cremant un contenidor. Immediatament, els policies s’han dirigit al lloc i, de camí, han rebut un altre comunicat indicant-los que els sospitosos havien entrat en un caixer automàtic.

 

Una volta en el lloc, els agents han vist un contenidor de reciclatge de cartó cremant i, com no podien apagar-lo amb l’extintor del cotxe, han avisat als bombers. Després, s’han dirigit al caixer i han localitzat a tres jóvens, que tenien dos misteres.

 

Els policies han descobert que l’actuació dels tres xics ha sigut la següent: mentres dos d’ells alçaven la tapa, un altre ha cremat un paper i l’ha tirat dins del contenidor, que ha acabat pegant-se foc. A demés, li han pegat colps amb el peu a dos motos que estaven aparcades al costat del contenidor i que han caigut a terra. Després d’això, els xics han fugit i han entrat en el caixer automàtic, a on han sigut trobats pels policies.

 

Finalment i després de fer algunes comprovacions, els agents han detingut als tres jóvens com a presumptes autors d’un delicte de danys. Els detinguts, sense antecedents policials, han passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Renfe no garantix el reforç de Rodalia en Falles sense un pla de seguretat

Renfe advertix que no podrà mantindre el servici reforçat de Rodalia en Falles si no hi ha dispositius de seguretat suficients. L'empresa veu inviables els transbords per carretera i reclama indicacions clares a l'Ajuntament.

L’arquitecte que cus indumentària fallera a la seua família i ara l’ensenya en el casal

Javier Sebastiá, arquitecte i faller, va aprendre des de zero a cosir per a vestir la seua filla i hui impartix un taller gratuït en el casal on compartix mètode i patrons.

Mor un home de 59 anys per un tret al balcó de la seua casa a Alacant

Un home de 59 anys ha mort després de rebre un tret quan era al balcó de la seua vivenda, a Carolines Altes (Alacant). La Policia investiga sense detencions.

Emergències desplega hui un simulacre per pluges torrencials en la presa de Buseo

El Centre de Coordinació d'Emergències prova hui la resposta davant pluges torrencials entorn de la presa de Buseo. Hi haurà sirenes i vehicles en sis municipis, sense risc real

El temps continuarà estable en la Comunitat Valenciana, amb màximes a l’alça

La Comunitat Valenciana afronta jornades estables i més sol, amb màximes en ascens generalitzat i vents fluixos, només moderats en el nord de Castelló.

El MACA complix 15 anys amb més de 920.000 visitants i s’aferma com a referent cultural

El MACA celebra el seu 15 aniversari amb més de 920.000 visitants i rècord en 2025. El museu reforça el seu paper amb 66 exposicions, programes educatius i nous fons.

35 tapes com a reclam turístic en la Ruta de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 plats i tapes en restaurants d'Alacant i es prolongarà fins al 2 d'abril, amb propostes de mar i horta. La iniciativa busca atraure visitants en vespres de Setmana Santa i reinterpreta receptes tradicionals en clau actual.

Marián Cano ressalta el pes de la indústria de l’esport en l’economia de la Comunitat Valenciana

La consellera Marián Cano ha defés en Forinvest la indústria de l'esport com a sector estratègic en la Comunitat, amb prop del 2% del PIB i 4.700 empreses. Ha subratllat l'estirada del turisme esportiu i el retorn fiscal dels grans esdeveniments.