Detingut per amenaçar, agredir i arrossegar per terra a la seua exparella en València

Agressió sexual

La víctima ha afirmat que des de què va acabar la relació ell no ha deixat d’amenaçar-la | PIXABAY

La 7a Unitat de Districte i la Unitat de Convivència i Seguretat (UCOS) de la Policia Local de València han detingut este dimarts a un home, de 38 anys, per agredir i amenaçar, presumptament, a la seua exparella, una dona de 37. Els fets han passat a les 23.15 hores, quan els agents han sigut avisats de què, presumptament, «un home estava discutint amb una dona, al mateix temps que tractava d’introduir-la per la força dins del pati d’un edifici».

 

Quan els policies han arribat al lloc, han vist a una xica plorant acompanyada per un testimoni dels fets. La dona ha manifestat que, el que era l’exparella de la seua amiga, presumptament, l’estava amenaçant i que, quan ella se n’ha anat a sa casa, ha vist com discutien i com ell l’agafava pel braç i l’arrossegava contra la seua voluntat al portal de casa de la xica

 

La víctima ha explicat als agents que l’home «s’havia posat molt alterat i que, mentres cridava, l’ha arrossegat violentament fins a la porta de sa casa». La víctima també ha afirmat que no ha patit episodis anteriors de violència física, però que des de què va decidir deixar la relació, ell no ha parat d’amenaçar-la i que, per això i pels fets d’anit, ha decidit interposar denúncia i demanar una ordre de protecció.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.