Detingut per amenaçar, agredir i arrossegar per terra a la seua exparella en València

Agressió sexual

La víctima ha afirmat que des de què va acabar la relació ell no ha deixat d’amenaçar-la | PIXABAY

La 7a Unitat de Districte i la Unitat de Convivència i Seguretat (UCOS) de la Policia Local de València han detingut este dimarts a un home, de 38 anys, per agredir i amenaçar, presumptament, a la seua exparella, una dona de 37. Els fets han passat a les 23.15 hores, quan els agents han sigut avisats de què, presumptament, «un home estava discutint amb una dona, al mateix temps que tractava d’introduir-la per la força dins del pati d’un edifici».

 

Quan els policies han arribat al lloc, han vist a una xica plorant acompanyada per un testimoni dels fets. La dona ha manifestat que, el que era l’exparella de la seua amiga, presumptament, l’estava amenaçant i que, quan ella se n’ha anat a sa casa, ha vist com discutien i com ell l’agafava pel braç i l’arrossegava contra la seua voluntat al portal de casa de la xica

 

La víctima ha explicat als agents que l’home «s’havia posat molt alterat i que, mentres cridava, l’ha arrossegat violentament fins a la porta de sa casa». La víctima també ha afirmat que no ha patit episodis anteriors de violència física, però que des de què va decidir deixar la relació, ell no ha parat d’amenaçar-la i que, per això i pels fets d’anit, ha decidit interposar denúncia i demanar una ordre de protecció.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ontinyent encapçala la nova pujada de temperatures amb 40,6 graus

La calor s’ha intensificat este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb 40,6 graus a Ontinyent i valors pròxims als 40 en diverses localitats de València i Alacant.

L’economia valenciana se situa entre les que més creixen amb un 2,9 % del PIB

L’economia de la Comunitat Valenciana ha crescut un 2,9 % interanual en el segon trimestre de 2026, per damunt de la mitjana espanyola i només per darrere d’Illes Balears. El PIB valencià també ha avançat un 0,8 % respecte al trimestre anterior.

Unai Elgezabal posa fi a la seua etapa al Llevant amb la rescissió del contracte

El central basc Unai Elgezabal i el Llevant han acordat rescindir el contracte, que acabava en juny de 2027, després de dos temporades al club i 54 partits oficials.

El Consell es planteja comprar els pisos de Les Naus per frenar l’especulació a Alacant

El Consell estudia adquirir les vivendes de Les Naus, a Alacant, com a única opció que considera viable per evitar operacions especulatives, mentres defensa l’impuls del Pla Vive amb 6.000 pisos públics en tres anys.

L’oli de les serres Espadà i Calderona obté la protecció de la UE

La Unió Europea ha inscrit l’oli d’oliva de les serres Espadà i Calderona, produït entre València i Castelló, en el registre d’indicacions geogràfiques protegides. Este distintiu reconeix la qualitat del producte i el vincle amb el territori de la Comunitat Valenciana.

El Consell només coneix per la premsa l’arribada de menors migrants a la Comunitat

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, assegura que la Generalitat només ha sabut pels mitjans de comunicació de la possible arribada de menors migrants a la Comunitat Valenciana procedents de Ceuta i denuncia la manca de comunicació del Govern central.

El Consell reclama penes més dures per als piròmans i estudiarà personar-se en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Consell ha demanat endureir el Codi Penal contra els piròmans arran de l’incendi de la Vall d’Uixó i estudiarà personar-se en la causa per reclamar les pèrdues si es confirma que va ser provocat.

Les reserves hoteleres arriben al 86 % a l’agost i apunten a un quasi ple als hotels valencians

La Comunitat Valenciana ha tancat la segona quinzena de juliol amb un 90,2 % d’ocupació hotelera i afronta la primera mitat d’agost amb el 86 % de places ja reservades, amb Benidorm i la província de València com a principals motors turístics.
FILMOTECA D'ESTIU