11.2 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

Detingut per saltar-se l’ordre d’allunyament contra la seua ex en València

Una dona intenta defendre's d'una agressió

La dona se sentia amenaçada i el deixava entrar en casa | Pxhere

Un home ha sigut detingut este dimarts per la Policia Local de València per un delicte de violència de gènere. Pel que pareix, l’home hauria infringit l’ordre d’allunyament que té en vigor contra la seua exparella, segons ha informat el cos policial municipal en un comunicat.

 

Els fets s’han produït cap a les 14.20 hores, quan un agent s’ha desplaçat fins a la casa de la víctima, de 54 anys, perquè la seua exparella, de 45 anys, presumptament, havia infringit l’ordre d’allunyament que té contra ella. La Policia li estava fent un seguiment a la dona i, en tocar al timbre, ningú responia; però, «presumptament, se sentia un soroll en l’interior».

 

El policia ha preguntat a diferents veïns per la parella i li han explicat que l’exparella de la dona «es presentava moltes voltes per la finca des de feia alguns mesos i tocava a altes hores de la matinada als timbres del veïnat i begut». L’home comptava amb una ordre d’allunyament consistent amb la prohibició d’arrimar-se a menys de 300 metres de la seua exparella i de comunicar-se amb ella.

 

Davant d’estos fets, l’agent s’ha posat en contacte amb la víctima, que en eixe moment es trobava prop de la vivenda. Finalment, la dona li ha explicat a l’agent que se sentia amenaçada, pel que havia estat deixant entrar a la seua exparella en casa. Per esta raó, l’agent ha sol·licitat un indicatiu policial per a entrar en el pis de la víctima amb el seu consentiment, i a on han trobat a l’ara detingut.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un home ha mort i 19 persones han sigut assistides per inhalació lleu després de l'incendi d'una vivenda en el barri de Tres Forques. La Policia Nacional investiga l'origen i es remena una estufa com a hipòtesi inicial.

El vent aconseguix ratxes de 122 km/h a Xixona, Alcoi, Ayora i Xert

Ratxes de fins a 122 km/h s'han mesurat a Xixona, Alcoi, Xert i Ayora, amb nombrosos municipis per damunt de 100 km/h. Bombers i carreteres, activats.

Emergències activa el nivell extrem de risc d’incendis pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

La Conselleria d'Emergències i Interior ha elevat a nivell extrem el risc d'incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana pel temporal de vent i ha activat el nivell groc. Les autoritats han demanat màxima precaució, prohibixen qualsevol foc i han detallat 18 incidències ateses pels bombers.

Pilar Bernabé afirma que a Feijóo només li va interessar que Mazón isquera bonic durant la DANA de València

Pilar Bernabé ha acusat a Alberto Núñez Feijóo de prioritzar la imatge de Carlos Mazón durant la DANA de 2024 a València. També ha reclamat coordinació institucional i respecte a les víctimes.

El València espera en hores a Guido Rodríguez per a tancar el seu acord

El València confia que Guido Rodríguez arribe en les pròximes hores per a tancar l'acord. L'argentí es va desvincular del West Ham i busca continuïtat.

El vent aconseguix 122 km/h a Xixona i 111 a Alcoi en una jornada d’alerta groga

L'episodi de vent ha deixat ratxes de fins a 122 km/h a Xixona i 111 km/h a Alcoi. L'alerta groga es manté i hi ha incidències per gel a Castelló.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un incendi en una vivenda de Tres Forques este dissabte ha deixat un home mort i 19 persones ateses per inhalació lleu de fum, entre elles quatre menors. Set han sigut traslladades a hospitals i l'origen del foc no s'ha precisat.

Dani J busca posar la bandera de la bachata a Espanya al Benidorm Fest 2026

Després de girar per més de 30 països, Dani J arriba al Benidorm Fest 2026 amb 'Ballant-te' per a reivindicar la bachata a Espanya. Vol trencar el 'sostre de cristall' dels ritmes llatins en els certàmens nacionals.