Detingut per saltar-se l’ordre d’allunyament contra la seua ex en València

Una dona intenta defendre's d'una agressió

La dona se sentia amenaçada i el deixava entrar en casa | Pxhere

Un home ha sigut detingut este dimarts per la Policia Local de València per un delicte de violència de gènere. Pel que pareix, l’home hauria infringit l’ordre d’allunyament que té en vigor contra la seua exparella, segons ha informat el cos policial municipal en un comunicat.

 

Els fets s’han produït cap a les 14.20 hores, quan un agent s’ha desplaçat fins a la casa de la víctima, de 54 anys, perquè la seua exparella, de 45 anys, presumptament, havia infringit l’ordre d’allunyament que té contra ella. La Policia li estava fent un seguiment a la dona i, en tocar al timbre, ningú responia; però, «presumptament, se sentia un soroll en l’interior».

 

El policia ha preguntat a diferents veïns per la parella i li han explicat que l’exparella de la dona «es presentava moltes voltes per la finca des de feia alguns mesos i tocava a altes hores de la matinada als timbres del veïnat i begut». L’home comptava amb una ordre d’allunyament consistent amb la prohibició d’arrimar-se a menys de 300 metres de la seua exparella i de comunicar-se amb ella.

 

Davant d’estos fets, l’agent s’ha posat en contacte amb la víctima, que en eixe moment es trobava prop de la vivenda. Finalment, la dona li ha explicat a l’agent que se sentia amenaçada, pel que havia estat deixant entrar a la seua exparella en casa. Per esta raó, l’agent ha sol·licitat un indicatiu policial per a entrar en el pis de la víctima amb el seu consentiment, i a on han trobat a l’ara detingut.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després d'una denúncia d'una dona per presumpte assetjament sexual en la via pública.

La Policia investiga la desaparició d’una xiqueta de 12 anys a Sagunt

La Policia Nacional investiga la desaparició d'una xiqueta de 12 anys a Sagunt, mentres el Centre Nacional de Persones Desaparegudes ha emés una alerta per a recaptar la col·laboració ciutadana.

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia d’assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol després que una veïna presentara una denúncia per assetjament sexual davant la Policia Nacional.

Rescaten a tres banyistes atrapats pels corrents en els penya-segats de Peníscola

Tres hòmens que nadaven en la zona de penya-segats del castell de Peníscola han sigut rescatats després de quedar atrapats pels corrents. Van ser trets per terra i només presentaven arraps lleus.

L’alcalde d’Elx destituïx el pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx ha destituït de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després que una dona presentara una denúncia per assetjament sexual contra ell.

La Generalitat reclama al Govern comprar les parcel·les agrícoles afectades per la nova zona de domini hidràulic

La Generalitat exigix que el Ministeri per a la Transició Ecològica valore i adquirisca les parcel·les agrícoles afectades per una possible nova delimitació del domini públic hidràulic i complisca el seu compromís de reposar els terrenys danyats per la dana.

El Consell destina 1,9 milions a frenar la malaltia de Newcastle en granges avícoles

El Consell declara l'emergència sanitària i aprova actuacions per 1,9 milions d'euros per a previndre i controlar la malaltia de Newcastle en explotacions avícoles en un termini màxim de tres mesos.

El Consell obri la negociació per a implantar la jornada de 35 hores en 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a aplicar la jornada setmanal de 35 hores a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària i al compliment de les regles de gasto estatals i europees.