Detingut per saltar-se l’ordre d’allunyament contra la seua ex en València

Una dona intenta defendre's d'una agressió

La dona se sentia amenaçada i el deixava entrar en casa | Pxhere

Un home ha sigut detingut este dimarts per la Policia Local de València per un delicte de violència de gènere. Pel que pareix, l’home hauria infringit l’ordre d’allunyament que té en vigor contra la seua exparella, segons ha informat el cos policial municipal en un comunicat.

 

Els fets s’han produït cap a les 14.20 hores, quan un agent s’ha desplaçat fins a la casa de la víctima, de 54 anys, perquè la seua exparella, de 45 anys, presumptament, havia infringit l’ordre d’allunyament que té contra ella. La Policia li estava fent un seguiment a la dona i, en tocar al timbre, ningú responia; però, «presumptament, se sentia un soroll en l’interior».

 

El policia ha preguntat a diferents veïns per la parella i li han explicat que l’exparella de la dona «es presentava moltes voltes per la finca des de feia alguns mesos i tocava a altes hores de la matinada als timbres del veïnat i begut». L’home comptava amb una ordre d’allunyament consistent amb la prohibició d’arrimar-se a menys de 300 metres de la seua exparella i de comunicar-se amb ella.

 

Davant d’estos fets, l’agent s’ha posat en contacte amb la víctima, que en eixe moment es trobava prop de la vivenda. Finalment, la dona li ha explicat a l’agent que se sentia amenaçada, pel que havia estat deixant entrar a la seua exparella en casa. Per esta raó, l’agent ha sol·licitat un indicatiu policial per a entrar en el pis de la víctima amb el seu consentiment, i a on han trobat a l’ara detingut.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La investigació per la DANA a València incorpora l’alcalde pedani de la Torre com a testimoni

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA ha citat com a testimoni l’alcalde pedani de la Torre, ha demanat la factura del mòbil de María José Catalá i més documentació a l’Ajuntament de València.

El PSPV planteja uns comptes per a 2027 que incorporen els 3.699 milions de la nova finançació

El PSPV ha registrat un pressupost alternatiu per a 2026 que reorienta 753 milions a sanitat, educació, vivenda i serveis socials, i que fixa les bases per a incorporar en 2027 els 3.699 milions previstos en el nou model de finançament autonòmic proposat pel Govern central.

Les màximes freguen els 41 graus en el quart dia d’ona de calor a la Comunitat

L’ona de calor continua a la Comunitat Valenciana amb 40,8 graus a Orihuela i valors pròxims als 40 en comarques de València, Alacant i Castelló, segons Avamet i Aemet.

La calor extrema es dona una treva en la Comunitat Valenciana este divendres

L’ola de calor que ha deixat més de 45 graus en la Comunitat Valenciana acaba este divendres, amb una baixada generalitzada de temperatures, especialment al sud i a l’interior de València.

L’alcalde de Xest denuncia que no va rebre cap avís de la Generalitat durant la DANA

José Morell ha declarat com a testimoni que ni ell ni l’Ajuntament de Xest van rebre cap comunicació del Consell durant la DANA del 29 d’octubre, tot i els nombrosos rescats al municipi.

La vaga ferroviària del 15 de juliol deixarà sense servei 328 trens de mitjana i llarga distància

La vaga convocada pel Sindicat Ferroviari per al 15 de juliol obligarà a cancel·lar 328 trens de mitjana, alta i llarga distància, amb serveis mínims del 73 % en alta velocitat i del 66 % en mitjana distància.

Les exportacions espanyoles de components per al calcer pugen quasi un 3 % en 2025 i retallen a la mitat el dèficit

Les vendes exteriors espanyoles de components per al calcer han arribat als 1.695,3 milions d’euros en 2025, un 2,9 % més que en 2024, mentres el dèficit comercial del sector s’ha reduït un 54 %, fins als 67,5 milions.

El Valencia Basket tanca les eixides amb huit baixes i uns cinc milions ingressats

El Valencia Basket ha donat per conclòs el capítol d’eixides que preveia, amb huit baixes en la plantilla i uns cinc milions d’euros ingressats principalment per clàusules de rescissió.