Detingut per saltar-se l’ordre d’allunyament contra la seua ex en València

Una dona intenta defendre's d'una agressió

La dona se sentia amenaçada i el deixava entrar en casa | Pxhere

Un home ha sigut detingut este dimarts per la Policia Local de València per un delicte de violència de gènere. Pel que pareix, l’home hauria infringit l’ordre d’allunyament que té en vigor contra la seua exparella, segons ha informat el cos policial municipal en un comunicat.

 

Els fets s’han produït cap a les 14.20 hores, quan un agent s’ha desplaçat fins a la casa de la víctima, de 54 anys, perquè la seua exparella, de 45 anys, presumptament, havia infringit l’ordre d’allunyament que té contra ella. La Policia li estava fent un seguiment a la dona i, en tocar al timbre, ningú responia; però, «presumptament, se sentia un soroll en l’interior».

 

El policia ha preguntat a diferents veïns per la parella i li han explicat que l’exparella de la dona «es presentava moltes voltes per la finca des de feia alguns mesos i tocava a altes hores de la matinada als timbres del veïnat i begut». L’home comptava amb una ordre d’allunyament consistent amb la prohibició d’arrimar-se a menys de 300 metres de la seua exparella i de comunicar-se amb ella.

 

Davant d’estos fets, l’agent s’ha posat en contacte amb la víctima, que en eixe moment es trobava prop de la vivenda. Finalment, la dona li ha explicat a l’agent que se sentia amenaçada, pel que havia estat deixant entrar a la seua exparella en casa. Per esta raó, l’agent ha sol·licitat un indicatiu policial per a entrar en el pis de la víctima amb el seu consentiment, i a on han trobat a l’ara detingut.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Rototom redueix un 90% els combustibles fòssils amb un sistema híbrid pioner a Benicàssim

El festival Rototom Sunsplash estrenarà este agost a Benicàssim un sistema híbrid d’energia solar i bateries que reduirà fins a un 90% l’ús de combustibles fòssils i evitarà l’emissió de 7,7 tones de CO₂.

Què ha de fer la família quan arriba l’Alzheimer: passos jurídics i emocionals clau

Experts en dret sanitari i neurologia recomanen actuar prompte, abans que avance l’Alzheimer, per a protegir la persona malalta, evitar conflictes familiars i blindar el patrimoni.

Oratge estable este dissabte: cel poc nuvolós i temperatures a la baixa en la Comunitat

Este dissabte l’oratge serà estable en la Comunitat Valenciana, amb cel poc nuvolós o ras, temperatures lleugerament més baixes i vent fluix d’est, tant en l’interior com al litoral.

Els incendis forestals de Lucena del Cid i Cirat queden estabilitzats a Castelló

Els incendis declarats ahir a Lucena del Cid i Cirat han quedat estabilitzats esta matinada, després d’una jornada amb fins a sis focs forestals a la província de Castelló.

Pérez Llorca apel·la a la unitat del PPCV i presenta el partit com el futur de la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca destaca a Elx que la unitat interna és clau per al futur del PPCV i de la Comunitat Valenciana, i carrega contra la gestió del Botànic i del Govern de Pedro Sánchez.

Ràfegues de 80 km/h, llamps i granís en les tormentes del sud de Castelló i nord de València

Tormentes de pas ràpid han afectat esta vesprada el sud de Castelló i el nord de València amb ràfegues de fins a 80 km/h, llamps que estan provocant incendis i granís en diversos municipis.

El Centre del Carme connecta l’herència de Juana Francés amb l’art actual en ‘Memorias del suelo’

El Centre del Carme Cultura Contemporània exhibix fins al 4 d’octubre ‘Memorias del suelo’, una mostra col·lectiva que revisa la influència de Juana Francés en artistes actuals a partir de les morfologies del sòl i les seues problemàtiques ambientals i socials.

Marcos Benavent, el ‘yonqui del dinero’, haurà d’ingressar en presó pel cas Imelsa

La Audiencia Provincial de València ha citat l’exgerent d’Imelsa Marcos Benavent per comunicar-li la fermesa de la seua primera condemna i instar-lo a ingressar en presó pel cas Imelsa.