21.1 C
València
Dimecres, 11 febrer, 2026

Ferida una dona de 60 anys en ser atropellada en l’avinguda de Campanar de València

Ferida una dona de 60 anys en un atropellament en l'avinguda de Campanar en València

Avinguda de Campanar | Google Maps

 

Esta vesprada de dimarts 11 de febrer, cap a les 16.30 hores, s’ha produït un atropellament en l’avinguda de Campanar de la ciutat de València, en la que una dona de 60 anys ha resultat greument ferida.

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències ha rebut un alerta i, ràpidament, ha mobilitzat fins al lloc de l’accident una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdic Urgent (SAMU). 

 

Una volta ha arribat fins allí la unitat del SAMU, l‘equip mèdic ha assistit a la víctima, qui presentava policontusions i ha hagut de ser traslladada fins a l’Hospital de La Fe de València. Es desconeix l’estat actual de la dona. 

 

També pots llegir…

Una dona de 25 anys ferida en ser atropellada en el barri de Malilla de València

Un camió bolca en l’A-7 a l’altura de Paterna i col·lapsa l’entrada a València

Últimes notícies

L’esquerra porta al ple la reprovació de Barcala per les vivendes públiques

PSPV-PSOE, Compromís i EU-Podem han registrat una declaració institucional per a reprovar a Luis Barcala per la polèmica adjudicació de VPP. El debat se celebrarà el 26 de febrer.

Gener deixa en la Comunitat Valenciana un mes càlid i humit, amb pluges un 22% per damunt de la mitjana

Gener de 2026 ha sigut càlid i humit en la Comunitat Valenciana: 8,6 °C de mitjana, 0,5 °C sobre la referència, i 53,3 l/m², un 22% més de pluja. Dos temporals van concentrar els majors acumulats i va haver-hi menys hores de sol.

El Jutjat d’Instància 5 assumix la denúncia de Mans Netes per les vivendes públiques d’Alacant

El Tribunal d'Instància número 5 d'Alacant ha rebut per repartiment la denúncia de Mans Netes per presumptes anomalies en les vivendes de protecció pública de la Platja de Sant Joan. L'òrgan serà competent per a investigar i acumular altres quatre denúncies ja en Fiscalia, en un cas que ha provocat dimissions.

Detingut un home pel robatori de desenes de bicicletes i patinets a Torrevieja i el seu entorn

Un home de 45 anys ha sigut detingut pel suposat robatori de desenes de bicicletes i patinets d'alta gamma a Torrevieja i localitats pròximes. En la seua vivenda es van trobar 35 bicicletes, 18 patinets i diversos carregadors; ha quedat en llibertat a l'espera de citació i s'ha demanat col·laboració per a identificar-los.

Tres ferits per fum en un incendi en un pis de Vila-real

Tres persones van ser ateses per inhalació de fum després de l'incendi en l'última planta d'un edifici de Vila-real. El foc es va extingir a mitjanit.

Detingut a Elda per amenaçar i colpejar a un home amb una arma de foc després d’una discussió

Un home de 58 anys ha sigut detingut a Elda després d'amenaçar a un altre amb una pistola de salva i colpejar-li al cap. La Policia va intervindre més armes i munició.

La incidència de grip puja un 75% en la Comunitat Valenciana en l’última setmana

La taxa de grip ascendix a 35,2 casos per 100.000 habitants enfront de 19,8 la setmana prèvia. VRS i el total d'infeccions respiratòries baixen; covid se situa en zero.

La borrasca Nils deixa ratxes de 104 km/h i una nit de 23 graus en la Comunitat Valenciana

El temporal ha disparat el vent i les temperatures: 104 km/h a Atzeneta del Maestrat i fins a 23 graus en diverses localitats, amb rècords nocturns provisionals.