11.7 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

Ferida una dona de 60 anys en ser atropellada en l’avinguda de Campanar de València

Ferida una dona de 60 anys en un atropellament en l'avinguda de Campanar en València

Avinguda de Campanar | Google Maps

 

Esta vesprada de dimarts 11 de febrer, cap a les 16.30 hores, s’ha produït un atropellament en l’avinguda de Campanar de la ciutat de València, en la que una dona de 60 anys ha resultat greument ferida.

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències ha rebut un alerta i, ràpidament, ha mobilitzat fins al lloc de l’accident una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdic Urgent (SAMU). 

 

Una volta ha arribat fins allí la unitat del SAMU, l‘equip mèdic ha assistit a la víctima, qui presentava policontusions i ha hagut de ser traslladada fins a l’Hospital de La Fe de València. Es desconeix l’estat actual de la dona. 

 

També pots llegir…

Una dona de 25 anys ferida en ser atropellada en el barri de Malilla de València

Un camió bolca en l’A-7 a l’altura de Paterna i col·lapsa l’entrada a València

Últimes notícies

La creació d’empreses creix un 22,9% en la Comunitat Valenciana en el quart trimestre de 2025

La Comunitat Valenciana va registrar 4.514 noves societats en el quart trimestre de 2025, segon major avanç autonòmic i quasi deu punts per damunt de la mitjana nacional.

Sis detinguts a Alzira, Cullera i Nàquera pel cultiu i distribució de drogues

La Guàrdia Civil ha detingut a sis persones amb vincles familiars a Alzira, Cullera i Nàquera per la seua relació amb dos plantacions de marihuana i per blanqueig de capitals. L'operació Zander es va iniciar després d'una denúncia per tràfic de drogues en una vivenda d'Alzira.

93-89: el Bayern castiga el València amb defensa i els ex ‘taronja’ Lucic i Dimitrijevic

El Bayern es va imposar 93-89 al València a Munic amb Lucic i Dimitrijevic al comandament. La defensa agressiva i el contraatac van castigar el 27% en triples dels visitants.

Identificades les 45 víctimes de l’accident de Adamuz

S'han identificat les 45 persones mortes en el sinistre ferroviari de Adamuz i s'han completat totes les autòpsies. La majoria es va confirmar per petjades i part per ADN.

Pluges febles, neu des de 500-700 m el dissabte i vent fort a l’interior el diumenge

El cap de setmana es presenta amb cels nuvolosos i ruixats febles. El dissabte baixa la cota de neu a 500-700 m i el diumenge el vent de l'oest deixarà ratxes molt fortes a l'interior.

Es desactiva l’alerta groga per vent en la Comunitat Valenciana

Emergències ha donat per finalitzada l'alerta groga per vent i no queden avisos actius en la Comunitat Valenciana. Els últims avisos a Castelló, València i Alacant també han cessat.

Els sindicats mèdics convoquen una setmana de vaga al mes des del 16 de febrer

El Comité de Vaga anuncia un atur indefinit articulat en setmanes mensuals des del 16 de febrer. Protesten per l'estatut marc i exigixen una regulació específica.

CGT convoca tres dies de vaga ferroviària i reclama un canvi immediat

CGT convoca una vaga del 9 a l'11 de febrer i se suma a l'atur dels maquinistes de Semaf per a prioritzar la seguretat després dels accidents. Transports considera que l'atur no és necessari i obri la via del diàleg.