24.3 C
València
Dimecres, 22 octubre, 2025

Ferida una dona de 60 anys en ser atropellada en l’avinguda de Campanar de València

Ferida una dona de 60 anys en un atropellament en l'avinguda de Campanar en València

Avinguda de Campanar | Google Maps

 

Esta vesprada de dimarts 11 de febrer, cap a les 16.30 hores, s’ha produït un atropellament en l’avinguda de Campanar de la ciutat de València, en la que una dona de 60 anys ha resultat greument ferida.

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències ha rebut un alerta i, ràpidament, ha mobilitzat fins al lloc de l’accident una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdic Urgent (SAMU). 

 

Una volta ha arribat fins allí la unitat del SAMU, l‘equip mèdic ha assistit a la víctima, qui presentava policontusions i ha hagut de ser traslladada fins a l’Hospital de La Fe de València. Es desconeix l’estat actual de la dona. 

 

També pots llegir…

Una dona de 25 anys ferida en ser atropellada en el barri de Malilla de València

Un camió bolca en l’A-7 a l’altura de Paterna i col·lapsa l’entrada a València

Últimes notícies

Roig Negueroles carrega contra LaLiga per la cancel·lació del partit a Miami

El CEO del Vila-real va criticar el mode i el moment en què LaLiga va anunciar la cancel·lació del partit a Miami contra el Barcelona. Va reclamar claredat i respecte als aficionats.

PowerCo llança el primer màster interuniversitari en producció de cel·les de bateria

PowerCo ha anunciat el primer màster interuniversitari en producció de cel·les de bateria al costat de la UPV i la UV, amb inici el pròxim curs. El programa s'integra en el seu pla de talent per a la gigafactoria de Sagunt, que preveu produir una cel·la unificada des de finals de l'estiu de 2026.

VDS 2025 arranca a València amb focus en l’efecte multiplicador i més capital privat

VDS 2025 ha arrancat a València amb consens en dos prioritats: aprofitar l'efecte multiplicador de l'ecosistema i atraure més capital privat per a escalar projectes.

Mazón assegura que ja s’han activat més de 4.000 vivendes protegides del Pla Viu

Mazón ha informat que més de 4.000 de les 10.000 vivendes del Pla Viu estan ja en licitació, adjudicació o construcció, amb 317 municipis adherits.

VDS 2025 reunix a startups i inversors amb focus en efecte multiplicador i capital privat

Startups i inversors en VDS 2025 han subratllat l'efecte multiplicador de l'ecosistema i la urgència de més capital privat, amb València com hub en creixement.

Les denúncies per violència de gènere baixen un 3,6% en la Comunitat Valenciana en el segon trimestre

Els jutjats de la Comunitat Valenciana van registrar 6.982 denúncies entre abril i juny, un 3,6% menys interanual, i 6.497 víctimes. La regió és la tercera en taxa per cada 10.000 dones.

Sis mesos de presó per intentar besar a una menor a la seua casa de Benidorm

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a sis mesos de presó a un home per intentar besar a una menor de 15 anys a Benidorm. La sentència inclou allunyament, prohibició de comunicació, llibertat vigilada i indemnització.

Sanitat posarà en marxa un Centre de Referència en Trauma Complex a Picanya

Sanitat activarà en l'Alqueria de Moret (Picanya) un centre de referència per a trauma complex amb 1,2 milions, dirigit a afectats per riuades i altres col·lectius vulnerables. L'anunci arriba al costat del balanç després de la dana, amb reforç de personal, més consultes i descens d'urgències per autolesions.