Un camió bolca en l’A-7 a l’altura de Paterna i col·lapsa l’entrada a València

Accident en l'A-7 en Paterna

Lloc dels fets en Paterna | DGT

Este dimarts al migdia un home ha resultat ferit després de patir un accident amb un camió que ha bolcat en l’A-7 a l’altura del municipi de Paterna, en la comarca de l’Horta de València. 

 

Segons han informat fonts del Centre d’Informació de Coordinació d’Urgències, l’incident hauria tingut lloc en el quilòmetre 324 al voltant de les 15.25 hores, en una de les principals vies d’accés a la ciutat de València. 

 

L’incident està afectant la via i ha generat grans retencions de trànsit, ja que els efectius de seguretat han tancat el carril de l’esquerra en sentit decreixent. Diferents efectius sanitaris s’han traslladat fins al lloc dels fets, que han atés al conductor del camió per una ferida en el braç i ha sigut traslladat fins a l’Hospital Arnau de Vilanova. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Aliou Dieng ja és a Manises per a tancar el seu fitxatge pel València CF

El migcentre malià Aliou Dieng, procedent de l’Al Ahly, ha aterrat a Manises per a passar reconeixements i convertir-se en nou jugador del València CF, amb l’objectiu de recuperar les nits europees a Mestalla.

Paterna posa en marxa els canons d’aigua per a protegir el bosc de la Vallesa davant l’onada de calor

L’Ajuntament de Paterna ha activat el sistema automatitzat de canons d’aigua del projecte Guardian per a reforçar la protecció del bosc de la Vallesa davant les altes temperatures i el risc extrem d’incendis forestals.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que l’ambient extremadament càlid i sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha avisat que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’extrema calor en l’interior valencià

Aemet ha avisat que l’ambient extremadament calorós i sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i breus, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que la calor extrema i l’ambient molt sec poden provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i sobtades a l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha avisat que la calor extrema i l’ambient molt sec poden generar reventons secs amb ràfegues de vent molt fortes, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha advertit que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, especialment en zones de l’interior de València i Castelló.