Un camió bolca en una entrada a València i genera retencions en la CV-36

Accident

El camió accidentat en València | Twitter

 

Este dimarts, al voltant de les 13.50 hores, un conductor d’un camió ha patit un accident en el Camí Nou de Picanya, en concret en una de les principals entrades a València. 

 

En l’incident, el camió d’una empresa de productes frescos ha bolcat en la via, obligant a la policia a tallar el trànsit en un dels carrils. Este fet ha provocat grans retencions en la CV-36, en hora punta d’entrada a la ciutat. 

 

Segons ha informat el periòdic ‘Levante’ el conductor hauria perdut el control del vehicle, i finalment ha xocat contra un arbre provocant que quedara tombat en terra ocupant la calçada. 

 

A pesar de l’aparatositat de l’accident, el conductor no ha resultat ferit i ha pogut eixir del vehicle sense ajuda. Fins al lloc dels fets s’han desplaçat agents de la Policia Nacional, que posteriorment han ajudat en la retirada del vehicle accidentat. 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Un terratrémol de magnitud 2,6 sacseja Oliva i es deixa sentir a la Safor i la Marina Alta

Un terratrémol de magnitud 2,6 amb epicentre a Oliva es va registrar sobre les 21.53 hores i va ser percebut en nombroses localitats de la Safor i la Marina Alta, sense incidents ressenyables.

La ratxa de Carlos Espí manté viu al Llevant davant el Getafe

Un gol de Carlos Espí en el minut 83 va donar al Llevant una victòria agònica davant el Getafe després de fallar dos penals i li permet seguir a quatre punts de la salvació.

El travesser i el VAR frenen al Llevant davant un Getafe que seguix amb vida

El Llevant va acariciar el gol amb un tret al travesser de Kareem Tunde i va veure com el VAR anul·lava una expulsió i una miqueta en un 0-0 que manté viu al Getafe.

Juí en l’Audiència d’Alacant a un home per agressió sexual a una menor de 14 anys

L'Audiència d'Alacant jutja a un home acusat d'agredir sexualment a una menor de 14 anys en 2023, per la qual cosa la Fiscalia sol·licita deu anys de presó de manera provisional.

Defensa Animal critica la volta del tir i arrossegament a Nàquera després de dos dècades sense celebrar-se

La Plataforma Defensa Animal denuncia la recuperació del tir i arrossegament a Nàquera després de 20 anys sense celebrar-se i alerta del sofriment que, al seu juí, suporten els cavalls durant estes proves.

Imanol Arias i María Barranco porten al Teatre Principal d’Alacant la comèdia Millor no dir-ho

La comèdia Millor no dir-ho, escrita per Salomé Lelouch i dirigida per Claudio Tolcachir, es representarà els dies 25 i 26 d'abril en el Teatre Principal d'Alacant amb Imanol Arias i María Barranco com a matrimoni protagonista.

Facephi reforça la seua expansió internacional amb una nova filial al Canadà

Facephi amplia la seua presència internacional amb una nova filial al Canadà per a reforçar la seua proximitat al mercat i respondre a l'augment de la demanda de solucions d'identitat digital i antifrau basades en IA.

Asaja preveu una campanya de nispros a l’alça malgrat uns costos que considera inassumibles

Asaja Alacant preveu una campanya de nispros de Callosa d'en Sarrià amb al voltant de 10.000 tones, però advertix que el fort increment de costos posa en risc la viabilitat del cultiu.