Un conductor borratxo agredix a dos guàrdies civils en Godelleta

 

El dissabte passat 8 de febrer, cap a les 20.00 hores de la vesprada, un conductor borratxo va agredir a dos agents de la Guàrdia Civil després de negar-se a fer la prova d’alcoholèmia. Els fets van passar en la CV-417, a l’altura de Godelleta, en la comarca de la Foia de Bunyol (València).

 

Els agents van parar a l’home, amb les sigles R. G. R., que pareixia estar baix els efectes de l’alcohol, i li van dir que fera la prova, però es va negar i va pegar un colp a un dels agents, segons explica ‘Las Provincias’. Després d’immobilitzar-lo, el van detindre i el van portar a un centre de salut, a on va continuar amb actitud agressiva i va atacar a l’altre agent.

 

Després d’esta segona agressió, els agents el van tancar durant tota la nit en les dependències de la Guàrdia Civil de Chiva, en la Foia de Bunyol. Va ser arrestat per delictes de conducció baix la influència de begudes alcohòliques, atemptat, resistència i desobediència a un agent de l’autoritat i negativa a sotmetre’s a la prova d’alcoholèmia.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Trobeu la documentació de la jove desapareguda a Sueca prop del cadàver localitzat a Llaurí

La Guàrdia Civil ha localitzat la documentació de la jove de 25 anys desapareguda a Sueca a escassa distància del cadàver trobat a Llaurí, encara pendent d’identificació oficial.

El calcer espanyol cau al 23é lloc mundial amb un 14,2 % menys de producció

El sector del calcer espanyol ha produït uns 60 milions de parells en 2025, un 14,2 % menys que en 2024, i baixa del 19é al 23é lloc del rànquing mundial, amb només el 0,24 % de la producció global.

Les compres de vivenda per estrangers es disparen un 31 % a la Comunitat Valenciana

La compravenda de vivendes per estrangers ha crescut un 31 % a la Comunitat Valenciana entre abril i juny, en un context de caiguda general del mercat i preus en màxims històrics a Espanya.

Mor ofegat un jove de 29 anys al riu Túria a Manises

Agents del GEO de la Policia Nacional han localitzat este matí el cos sense vida d’un home de 29 anys al riu Túria, al terme de Manises, després de desaparèixer ahir de vesprada quan es banyava en esta zona.

Ajudes de fins a 15.000 euros per a agricultors i ramaders afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

Els afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó rebran entre 4.000 i 6.000 euros per hectàrea agrícola, fins a 15.000 per explotació ramadera i compensacions per pèrdua d’animals i danys en equipament.

Porcelanosa redueix el benefici a 13 milions en 2025 per l’alça de l’Impost de Societats

Porcelanosa ha guanyat 13 milions d’euros en 2025, un 55 % menys que en 2024, per l’increment del tipus efectiu de l’Impost de Societats fins al 54 %. Tot i això, el grup ha mantingut la facturació entorn dels 863 milions i ha reforçat la seua expansió internacional.

André Almeida continua al marge mentre el València espera la seua decisió

André Almeida s ha tornat a entrenar dos dies seguits al marge del grup a Paterna mentre València CF i Swansea ja tenen un acord pel seu traspàs i esperen la decisió final del migcampista portugués.

CSIF exigix començar el curs amb totes les plantilles cobertes i aules condicionades

El sindicat CSIF insta Educació a garantir que l’1 de setembre tots els llocs docents estiguen coberts i que els centres educatius tinguen infraestructures i climatització en condicions adequades.
FILMOTECA D'ESTIU