18 C
València
Divendres, 6 febrer, 2026

Demanen 15 anys de presó per agredir sexualment a una xiqueta, de 7, i amenaçar de mort a la mare en València

Agressió sexual

La va agredir sexualment durant tres anys  | PIXABAY

 

Demanen 15 anys de presó per a un home, de 61 anys, que va agredir sexualment a una xiqueta de 7 anys en diferents ocasions. L’acusat, davall les inicials L. G. G. P, és familiar de la menor i, a demés, li va dir a la xiqueta que mataria a sa mare si li contava a algú que abusava d’ella.

 

Va ser entre els anys 2015 i 2018 quan es van produir estos fets. «L’home tapava la boca a la xiqueta quan ella cridava», conta la Fiscalia, qui afegix que la menor va sagnar en dos ocasions durant els abusos. L’acusat es va oferir a cuidar d’ella quan van ingressar a son pare i va ser en eixe període quan va passar, segons explica ‘Las Provincias’.

 

Va ser en el 2018, quan després de canviar bruscament el seu humor, la xiqueta va contar tots estos episodis als seus pares, ja que l’acusat li havia dit que anaven a gitar-se junts per a tindre un fill.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Emergències gestiona en dos dies 624 incidents pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

Emergències i el 1·1·2 han gestionat 624 incidents pel vent en dos dies, amb 314 a València. Es desactiven les alertes per vent i seguix l'avís costaner.

València Basket busca passar pàgina en la seua visita a Estepona

El conjunt taronja afronta a Estepona el seu primer partit després de l'eliminació europea, amb la volta de Queralt Casas i la baixa de Leo Fiebich. Burgos demana màxima mentalitat.

El temporal de vent deixa ratxes de 148 km/h a Xodos i deu intervencions a la província de València

L'episodi de vent ha deixat una ratxa màxima de 148 km/h a Xodos i ha motivat deu actuacions de bombers a la província de València. L'avís groc s'ha mantingut en quasi tota la Comunitat Valenciana.

Retards en les línies C1 i C2 de Rodalia València pel vent en la catenària

C1 i C2 de Rodalia València registren retards, detencions i possibles canvis de recorregut per danys en la catenària causats pel vent. El tram Alfafar-València Nord s'ha resolt, però entre La Pobla Llarga i Xàtiva se circula per via única; Metrovalencia opera amb normalitat.

El ponent dispara les màximes i la Comunitat suma sis de les deu més altes d’Espanya

El vent de ponent va elevar les temperatures per damunt de 20 °C en nombrosos punts de la Comunitat Valenciana. La regió va col·locar sis registres entre les deu màximes del país, amb 26,1 °C a Miramar.

Tres detinguts per una onada de robatoris en cotxes per a sostraure balises V-16 a Sant Vicent

Tres hòmens han sigut detinguts per una cadena de robatoris en una sola matinada a Sant Vicent del Raspeig. Buscaven balises V-16, a més de ferramentes i diners.

Aemet ha establit l’avís taronja en el litoral d’Alacant per ones de 4 metres este dissabte

Aemet ha establit per al dissabte un avís taronja en el litoral d'Alacant per ones de 3 a 4 metres i vent del sud-oest de 60-70 km/h. Abans regixen avisos grocs per vent i fenòmens costaners a Alacant, València i Castelló.

L’ex director d’Emergències: es va descartar evacuar per la presa de Forata per a evitar el pànic

L'ex director general d'Emergències ha declarat que el Cecopi va considerar evacuar pel risc en la presa de Forata, però el va descartar per a evitar el pànic. També ha sostingut que l'És-Alert no es va plantejar fins a les 19.00, una versió que xoca amb la de José Miguel Basset.