Detingut per agredir al seu germà i als seus pares en València

Puny

El fill estava borratxo quan els va agredir   | Pxhere

 

Agents de la sisena Unitat de Districte de la Policia Local de València han detingut a un home, de 31 anys, acusat d’agredir als seus pares i al seu germà en sa casa de València mentres estava baix els efectes de l’alcohol. A la mare, suposadament, la va arribar a retindre en una habitació.

 

Els fets van passar el dissabte passat 8 de febrer per la nit, sobre les 23.17 hores, quan els agents van ser avisats per la Central de Transmissions de què, pel que pareixia, un xic havia agredit als seus pares i al seu germà mentres estava borratxo.

 

Una vegada la Policia va anar fins a la casa, tant el pare com el germà del presumpte agressor van explicar el que havia passat als agents i van assegurar que, a demés, el xic tenia retinguda a la seua mare en una de les habitacions.    

 

No era la primera volta que actuava d’eixa manera

Els policies van entrar en la casa i van presenciar el moment en el que fill i mare eixien de l’habitació, moment en el que l’agressor va ser detingut. Els pares van manifestar que conviuen amb el seu fill i que no és la primera volta que passava un episodi d’estes característiques. El xic va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de violència domèstica i traslladat a dependències policials.

  

 

 

També pots llegir…

Anuncios

Últimes notícies

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.