Detingut per agredir al seu germà i als seus pares en València

Puny

El fill estava borratxo quan els va agredir   | Pxhere

 

Agents de la sisena Unitat de Districte de la Policia Local de València han detingut a un home, de 31 anys, acusat d’agredir als seus pares i al seu germà en sa casa de València mentres estava baix els efectes de l’alcohol. A la mare, suposadament, la va arribar a retindre en una habitació.

 

Els fets van passar el dissabte passat 8 de febrer per la nit, sobre les 23.17 hores, quan els agents van ser avisats per la Central de Transmissions de què, pel que pareixia, un xic havia agredit als seus pares i al seu germà mentres estava borratxo.

 

Una vegada la Policia va anar fins a la casa, tant el pare com el germà del presumpte agressor van explicar el que havia passat als agents i van assegurar que, a demés, el xic tenia retinguda a la seua mare en una de les habitacions.    

 

No era la primera volta que actuava d’eixa manera

Els policies van entrar en la casa i van presenciar el moment en el que fill i mare eixien de l’habitació, moment en el que l’agressor va ser detingut. Els pares van manifestar que conviuen amb el seu fill i que no és la primera volta que passava un episodi d’estes característiques. El xic va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de violència domèstica i traslladat a dependències policials.

  

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Condemnat a dos anys i mig de presó per patronejar una patera amb 18 immigrants a la deriva davant Calp

Un home ha sigut condemnat a dos anys i mig de presó per dirigir una patera amb 18 immigrants, quatre d’ells menors, entre Algèria i Alacant, que va quedar a la deriva davant la costa de Calp sense combustible.

La Comunitat Valenciana entra en risc màxim d’incendis fins al dijous

La Generalitat activa la preemergència 3 per les altes temperatures, el risc extrem i la possibilitat de tempestes seques a l’interior.

Els evacuats d’Azuébar passen la nit al Seminari de Sogorb amb monitors i projector per al Espanya‑Portugal

Quaranta-una persones d’Azuébar han passat la nit al Seminari de Sogorb per l’incendi de Soneja, amb aliments, llits, monitors per als xiquets i la previsió d’un projector per vore el partit Espanya‑Portugal si no poden tornar hui a casa.

Alicante obri els centres d’acollida davant l’episodi extrem de calor dilluns i dimarts

L’Ajuntament d’Alicante ha activat el Pla Territorial d’Emergència per l’ola de calor i habilita dilluns i dimarts els Centres d’Acollida i Urgències Socials, amb servei d’alimentació, hidratació i higiene per a persones sense llar.

Barcala es manté en silenci sobre Les Naus malgrat la citació de la comissió de vivenda

L alcalde d Alacant, Luis Barcala, ha reiterat que no farà cap declaració sobre el cas de les vivendes públiques de Les Naus, tot i que la comissió municipal d investigació l ha citat per al 24 de juliol a petició de tota l oposició.

Alerta per calor extrem: la Generalitat demana adaptar la faena per protegir la salut laboral

La Generalitat ha instat empreses, administracions i persones treballadores a reforçar la prevenció i reorganitzar la faena davant l’episodi de calor extrem anunciat a la Comunitat Valenciana.

Cinc ferits en un xoc entre una furgoneta i un autobús de l’EMT a El Saler

Cinc persones han resultat ferides en un accident entre un autobús de la línia 25 de l’EMT i una furgoneta a la CV-500, a l’altura d’El Saler, i han sigut traslladades a hospitals de València.

Continua ingressat l’home detingut per matar la seua dona i la filla a Alacant

L’home de 53 anys detingut per apunyalar mortalment la seua dona i una filla a la Cañada del Fenollar continua hospitalitzat sota custòdia policial i encara no ha declarat.