Detingut per agredir al seu germà i als seus pares en València

Puny

El fill estava borratxo quan els va agredir   | Pxhere

 

Agents de la sisena Unitat de Districte de la Policia Local de València han detingut a un home, de 31 anys, acusat d’agredir als seus pares i al seu germà en sa casa de València mentres estava baix els efectes de l’alcohol. A la mare, suposadament, la va arribar a retindre en una habitació.

 

Els fets van passar el dissabte passat 8 de febrer per la nit, sobre les 23.17 hores, quan els agents van ser avisats per la Central de Transmissions de què, pel que pareixia, un xic havia agredit als seus pares i al seu germà mentres estava borratxo.

 

Una vegada la Policia va anar fins a la casa, tant el pare com el germà del presumpte agressor van explicar el que havia passat als agents i van assegurar que, a demés, el xic tenia retinguda a la seua mare en una de les habitacions.    

 

No era la primera volta que actuava d’eixa manera

Els policies van entrar en la casa i van presenciar el moment en el que fill i mare eixien de l’habitació, moment en el que l’agressor va ser detingut. Els pares van manifestar que conviuen amb el seu fill i que no és la primera volta que passava un episodi d’estes característiques. El xic va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de violència domèstica i traslladat a dependències policials.

  

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Orgull LGTBI a València: la Delegació del Govern es declara espai refugi

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana ha celebrat un acte institucional pel Dia de l’Orgull LGTBI amb desplegament de bandera i un conversatori amb entitats i les ministres Ana Redondo i Diana Morant, reivindicant la llibertat i la dignitat del col·lectiu.

Milers de metges ixen al carrer a València i Alacant per a defensar la sanitat pública

Metges i facultatius han omplit este dimecres els carrers de València i Alacant per a protestar contra l’Anteprojecte d’Estatut Marc i reclamar millors condicions laborals i assistència digna per als pacients. El Sindicat Mèdic CESMCV avisa que les mobilitzacions continuaran i no descarta una vaga indefinida.

Les víctimes de la dana claven foc a Les Corts pel tancament de la investigació

Les principals associacions de víctimes de la dana del 29 d’octubre han qualificat de vergonya el tancament de la comissió d’investigació en Les Corts i han acusat Carlos Mazón de riure’s de les famílies afectades.

Temperatures de rècord a la Comunitat Valenciana des de dilluns: calor extrema a l’interior

El calor s’intensificarà des d’este cap de setmana a la Comunitat Valenciana i, entre dilluns 22 i divendres 26 de juny, la temperatura mitjana podria marcar rècords diaris des de 1950, amb especial incidència en l’interior.

Obrin un expedient per pseudoteràpies de conversió a persones LGTBIQ+ a la Comunitat Valenciana

Igualtat ha obert un expedient sancionador per pràctiques de pseudoteràpies de conversió contra persones LGTBIQ+, després de denúncies que inclouen casos de la Comunitat Valenciana.

22 anys de presó per agredir sexualment durant una dècada les seues dos fillastres menors a Altea

Un home de 46 anys ha sigut condemnat per l'Audiència d'Alacant a 22 anys de presó per haver agredit sexualment de manera continuada les seues dos fillastres, que tenien 11 i 9 anys quan van començar els fets a Altea.

Feijóo es reunirà amb militants del PP en un dinar este dissabte a Sueca

Alberto Núñez Feijóo presidirà este dissabte un dinar amb militants del PP a Sueca, organitzat pel president provincial Vicent Mompó, després de la junta directiva del partit a València.

Més policia este estiu a les zones turístiques i platges de València

La Policia Nacional reforçarà entre l’1 de juliol i el 31 d’agost la presència d’agents a les platges i principals punts turístics de València, així com en estacions, aeroport, port i estació d’autobusos.