Detingut per agredir al seu germà i als seus pares en València

Puny

El fill estava borratxo quan els va agredir   | Pxhere

 

Agents de la sisena Unitat de Districte de la Policia Local de València han detingut a un home, de 31 anys, acusat d’agredir als seus pares i al seu germà en sa casa de València mentres estava baix els efectes de l’alcohol. A la mare, suposadament, la va arribar a retindre en una habitació.

 

Els fets van passar el dissabte passat 8 de febrer per la nit, sobre les 23.17 hores, quan els agents van ser avisats per la Central de Transmissions de què, pel que pareixia, un xic havia agredit als seus pares i al seu germà mentres estava borratxo.

 

Una vegada la Policia va anar fins a la casa, tant el pare com el germà del presumpte agressor van explicar el que havia passat als agents i van assegurar que, a demés, el xic tenia retinguda a la seua mare en una de les habitacions.    

 

No era la primera volta que actuava d’eixa manera

Els policies van entrar en la casa i van presenciar el moment en el que fill i mare eixien de l’habitació, moment en el que l’agressor va ser detingut. Els pares van manifestar que conviuen amb el seu fill i que no és la primera volta que passava un episodi d’estes característiques. El xic va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de violència domèstica i traslladat a dependències policials.

  

 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís reclama pactes per a evitar el col·lapse de València en les Falles

Compromís denuncia que les Falles de València han estat marcades pel col·lapse en mobilitat, neteja i convivència i exigix tres pactes per a reconduir l'organització de les festes, a més de recuperar la taxa turística.

Milers de taxis oferixen servicis gratuïts a València i Alacant contra la liberalització dels VTC

Milers de taxistes de València i Alacant han realitzat servicis gratuïts durant dos hores per a protestar contra la liberalització dels VTC i exigir mesures de xoc immediates.

L’Elx presenta la seua samarreta retro inspirada en els 90 per a la jornada vintage de LaLiga

L'Elx ha presentat una samarreta retro amb la franja verda més alta i estreta, inspirada en els anys 90, que s'estrenarà en la jornada temàtica retro de LaLiga.

Els valencians Grimaldo, Mosquera, Fornals, Soler i Ferran Torres lideren la llista d’Espanya

Luis de la Font convoca a cinc futbolistes valencians i estrena a Mosquera, Joan García, Barrenetxea i Víctor Muñoz per als amistosos de març davant Sèrbia i Egipte.

El govern de Barcala defén la seua gestió dels bons comercie a Alacant

L'equip de govern d'Alacant sosté que la gestió dels bons comercie es va ajustar als procediments i que tota la informació és pública, mentres l'oposició exigix més transparència i accés als expedients.

Quique Llopis apunta a medalla en el Mundial de Toruń i Eusebio Càceres busca consolidar el seu renaixement

Quique Llopis arriba al Mundial de Toruń amb opcions reals de medalla en 60 metres barres, mentres que Eusebio Càceres vol confirmar el seu renàixer esportiu en la longitud.

El València complix 107 anys entre la lluita per la permanència i el repte del Nou Mestalla

El València CF celebra el seu 107 aniversari lluny dels llocs europeus, centrat en assegurar la permanència i en l'avanç de les obres del Nou Mestalla amb vista a 2027.

Vila-real i Reial Societat es juguen un pas clau cap a Europa en La Ceràmica

Vila-real i Reial Societat s'enfronten en La Ceràmica amb objectius europeus distints però urgents: afermar la Champions o assegurar presència continental la pròxima temporada.