Detingut per agredir al seu germà i als seus pares en València

Puny

El fill estava borratxo quan els va agredir   | Pxhere

 

Agents de la sisena Unitat de Districte de la Policia Local de València han detingut a un home, de 31 anys, acusat d’agredir als seus pares i al seu germà en sa casa de València mentres estava baix els efectes de l’alcohol. A la mare, suposadament, la va arribar a retindre en una habitació.

 

Els fets van passar el dissabte passat 8 de febrer per la nit, sobre les 23.17 hores, quan els agents van ser avisats per la Central de Transmissions de què, pel que pareixia, un xic havia agredit als seus pares i al seu germà mentres estava borratxo.

 

Una vegada la Policia va anar fins a la casa, tant el pare com el germà del presumpte agressor van explicar el que havia passat als agents i van assegurar que, a demés, el xic tenia retinguda a la seua mare en una de les habitacions.    

 

No era la primera volta que actuava d’eixa manera

Els policies van entrar en la casa i van presenciar el moment en el que fill i mare eixien de l’habitació, moment en el que l’agressor va ser detingut. Els pares van manifestar que conviuen amb el seu fill i que no és la primera volta que passava un episodi d’estes característiques. El xic va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte de violència domèstica i traslladat a dependències policials.

  

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un restaurant de Mèxic guanya el 65 Concurs Internacional de paella de Sueca

El restaurant Burguettos, d’Apizaco-Tlaxcala (Mèxic), s’ha imposat en el 65 Concurs Internacional de Paella Valenciana de Sueca davant 40 equips de tot el món. Locals de Sevilla, Llombai, Balears, la Comunitat Valenciana, Sueca i Estats Units completen el quadre de guanyadors.

Luís Castro destaca la reacció del Llevant tot i el 2-4 contra el Barça

L’entrenador del Llevant, Luís Castro, ha elogiat el seu equip malgrat la derrota per 2-4 contra el Barcelona, subratllant la identitat i l’ambició competitiva mostrades, fins i tot amb tres gols de desavantatge.

El Barça patix però derrota un gran Levante i manté el ple en LALIGA

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al camp del Levante UD en un partit boig al Ciutat de València i continua invicte amb cinc triomfs en cinc jornades. Els granotes han arribat a igualar un 0-3 en contra abans que Adeyemi certificara el triomf blaugrana en l'afegit.

Iñigo Pérez confia en el treball del Vila-real malgrat la mala ratxa

Iñigo Pérez assegura que el Vila-real està en el camí correcte malgrat no haver guanyat encara i preveu un duel obert davant el Betis en LaLiga EA Sports.

El Barça patix però remunta davant un Llevant combatiu i manté la ratxa immaculada

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al Llevant UD al Ciutat de València, en un partit sofrit malgrat arribar a manar de tres gols, i continua invicte en LaLiga EA Sports.

Detingut a Castelló amb quasi 43 quilos de marihuana al cotxe

La Policia Local de Castelló ha detingut un jove de 23 anys després de trobar quasi 43 quilos de marihuana en 31 bosses dins del cotxe que conduïa, amb matrícula francesa, a l’avinguda Pintor Oliet.

Braulio Vázquez torna al València com a nou director esportiu

El València ha contractat Braulio Vázquez com a nou director esportiu hores després de destituir Carlos Corberán i tota l’estructura esportiva anterior.

La Comunitat Valenciana lidera la recuperació de flora amenaçada amb dos de cada tres accions a Espanya

La Comunitat Valenciana concentra el 65,6 % de les actuacions de conservació de flora amenaçada documentades a Espanya, malgrat representar només el 4,6 % de la superfície estatal. El territori destaca també per la colonització assistida i per la seua aportació als bancs de germoplasma europeus.