Roben en quatre tendes de telèfons mòbils en centres comercials de València i Alboraia

Nou lladres entren a robar als centres comercials d'Alcampo, en Alboraia, i en El Saler, en València

Imatge del centre comercial d’Alcampo | Google Maps

 

La passada matinada de dissabte 8 de febrer nou membres d’una banda de lladres van entrar a robar en quatre tendes de telèfons mòbils en els centres comercials d’Alcampo, en Alboraia, en l’Horta (València) i en El Saler, en València. Tots ells anaven amb tapats i van furtar diferents mòbils d’alta gamma.

 

Esta banda de lladres que roba en centres comercials ja és coneguda pels agents de la policia. Els fets van començar a les 02.00 hores de la matinada quan sis lladres van entrar a robar en Alcampo. Mentres estos 6 van trencar les portes metàl·liques amb barres de ferro i van entrar, dos més es van quedar fora dins dels cotxes i l’altre era qui s’encarregava de vigilar la zona, segons informa ‘Las Provincias’.

 

El vigilant de seguretat els va vore i ràpidament va activar les alarmes per a avisar a la Guàrdia Civil, però els assaltants van actuar en només 4 minuts i van escapar. Van atracar la tenda d»Orange’, un robatori que va quedar gravat en les càmeres de seguretat.

 

Hores després van robar en El Saler

Una hora més tard, els mateixos lladres van anar fins al centre comercial El Saler. Van seguir els passos que ja van fer quan entraren a robar el 13 de gener: entraren per una de les portes d’emergència i, després, van trencar les persianes de les tendes de mòbils de Samsung i Vodafone.

 

Igual que en Alcampo, els assaltants van actuar molt ràpidament i van furtar en les dos tendes en pocs minuts. A demés, també van anar a furtar en els cines ABC El Saler, que estaven oberts en eixe moment. Després de rebre l’alerta de robatori, diferents patrulles de la Policia Nacional van anar fins allí, però els lladres ja no estaven.

 

Moments després, dos policies van vore l’Audi Q7, un dels cotxes que gasta la banda, en la rodona de les àncores en l’eixida de València, però no els van poder pillar,

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’incendi de la Vall d’Uixó ja arrasa 10.000 hectàrees i es relaxa el confinament en tres pobles

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control, amb 10.000 hectàrees calcinades, 10.000 persones evacuades i un confinament parcialment alçat en La Vilavella, Betxí i Onda.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 10.000 hectàrees i es relaxa el confinament en tres pobles

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control després de cremar unes 10.000 hectàrees, mentres es lleva parcialment el confinament a la Vilavella, Betxí i Onda i es mantenen 10.000 persones desallotjades.

Danjuma lidera la remuntada del València davant el Derby County en St. George’s Park

El València CF ha remuntat i s’ha imposat 1-2 al Derby County FC amb dos gols d’Arnaut Danjuma en un amistós de pretemporada jugat a porta tancada a St. George’s Park.

Educació reclama ajornar la Conferència d’Universitats per l’emergència d’incendis

La Conselleria d’Educació ha sol·licitat a la ministra Diana Morant que suspenga la Conferència General de Política Universitària prevista per a dimecres per la situació d’emergència pels incendis, especialment el de la Vall d’Uixó. També ha demanat ajornar la Conferència Sectorial d’Educació.

La mare de Violeta Mangriñán, jubilada i al front de l’incendi de la Vall d’Uixó

La mare d’Elvira Mangriñán, veïna d’Aín i ja jubilada, s’ha incorporat al dispositiu contra l’incendi de la Vall d’Uixó, que ha arrasat 8.500 hectàrees, i la seua filla li ho ha agraït públicament en xarxes socials.

Els veïns de la Vilavella tornen a casa però seguixen confinats i només ixen per menjar i aigua

Els aproximadament 3.000 veïns de la Vilavella han tornat a les seues vivendes després del desallotjament per lincendi de la Vall dUixó, però continuen sota confinament domiciliari i només poden eixir per a comprar menjar i arreplegar aigua.

Trump difon el vídeo de Ferran Torres amb la gorra de ‘Make Spain Great Again’

Donald Trump ha compartit diverses vegades a Truth Social un vídeo de Ferran Torres celebrant el títol mundial amb una gorra roja amb el lema 'Make Spain Great Again'. La Casa Blanca ja ha reaccionat i el mateix president ha elogiat el davanter valencià.

L’incendi de la Vall d’Uixó continua molt actiu i afronta una vesprada llarga i complicada

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua molt actiu, amb 8.500 hectàrees calcinades i una vesprada que es preveu llarga i complicada per l’orografia i l’oratge. Els mitjans aeris ja operen al complet i es treballa intensament als fronts d’Alcudia de Veo i Tales.
FILMOTECA D'ESTIU