Roben en quatre tendes de telèfons mòbils en centres comercials de València i Alboraia

Nou lladres entren a robar als centres comercials d'Alcampo, en Alboraia, i en El Saler, en València

Imatge del centre comercial d’Alcampo | Google Maps

 

La passada matinada de dissabte 8 de febrer nou membres d’una banda de lladres van entrar a robar en quatre tendes de telèfons mòbils en els centres comercials d’Alcampo, en Alboraia, en l’Horta (València) i en El Saler, en València. Tots ells anaven amb tapats i van furtar diferents mòbils d’alta gamma.

 

Esta banda de lladres que roba en centres comercials ja és coneguda pels agents de la policia. Els fets van començar a les 02.00 hores de la matinada quan sis lladres van entrar a robar en Alcampo. Mentres estos 6 van trencar les portes metàl·liques amb barres de ferro i van entrar, dos més es van quedar fora dins dels cotxes i l’altre era qui s’encarregava de vigilar la zona, segons informa ‘Las Provincias’.

 

El vigilant de seguretat els va vore i ràpidament va activar les alarmes per a avisar a la Guàrdia Civil, però els assaltants van actuar en només 4 minuts i van escapar. Van atracar la tenda d”Orange’, un robatori que va quedar gravat en les càmeres de seguretat.

 

Hores després van robar en El Saler

Una hora més tard, els mateixos lladres van anar fins al centre comercial El Saler. Van seguir els passos que ja van fer quan entraren a robar el 13 de gener: entraren per una de les portes d’emergència i, després, van trencar les persianes de les tendes de mòbils de Samsung i Vodafone.

 

Igual que en Alcampo, els assaltants van actuar molt ràpidament i van furtar en les dos tendes en pocs minuts. A demés, també van anar a furtar en els cines ABC El Saler, que estaven oberts en eixe moment. Després de rebre l’alerta de robatori, diferents patrulles de la Policia Nacional van anar fins allí, però els lladres ja no estaven.

 

Moments després, dos policies van vore l’Audi Q7, un dels cotxes que gasta la banda, en la rodona de les àncores en l’eixida de València, però no els van poder pillar,

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana destruïx 8.900 ocupacions i suma 41.200 aturats en el primer trimestre

La Comunitat Valenciana va perdre 8.900 ocupats i va elevar el nombre d'aturats en 41.200 persones en el primer trimestre de l'any, amb una taxa d'atur del 11,75%, per damunt de la mitjana nacional.

Intervals nuvolosos i descens de les màximes a l’interior de la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta una jornada amb intervals nuvolosos, possibles ruixats dispersos en el sud i un descens de les màximes a l'interior, mentres el litoral manté els valors tèrmics.

Espanyol i Llevant marxen al descans amb empat sense gols a Cornellà

Espanyol i Llevant tanquen la primera part amb 0-0 en el RCDE Stadium després d'un tram inicial intens dels porters i un lleuger domini blanc-i-blau.

La nova planta d’Edwards Lifesciences a Moncada estarà operativa en 2027 i arribarà a 1.200 ocupacions en 2030

La futura planta d'Edwards Lifesciences a Moncada, especialitzada en vàlvules cardíaques, estarà operativa en 2027 i preveu aconseguir els 1.200 treballadors en 2030, amb un procés de selecció ja en marxa.

Múrcia i Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l’aigua i rebutgen el nacionalisme hídric

Els presidents de Múrcia i la Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l'aigua, defenen el transvasament Tajo-Segura i rebutgen el nacionalisme hídric com a resposta a l'escassetat.

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.

Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026

Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.