Anuncios

Roben en quatre tendes de telèfons mòbils en centres comercials de València i Alboraia

Nou lladres entren a robar als centres comercials d'Alcampo, en Alboraia, i en El Saler, en València

Imatge del centre comercial d’Alcampo | Google Maps

 

La passada matinada de dissabte 8 de febrer nou membres d’una banda de lladres van entrar a robar en quatre tendes de telèfons mòbils en els centres comercials d’Alcampo, en Alboraia, en l’Horta (València) i en El Saler, en València. Tots ells anaven amb tapats i van furtar diferents mòbils d’alta gamma.

 

Anuncios

Esta banda de lladres que roba en centres comercials ja és coneguda pels agents de la policia. Els fets van començar a les 02.00 hores de la matinada quan sis lladres van entrar a robar en Alcampo. Mentres estos 6 van trencar les portes metàl·liques amb barres de ferro i van entrar, dos més es van quedar fora dins dels cotxes i l’altre era qui s’encarregava de vigilar la zona, segons informa ‘Las Provincias’.

 

El vigilant de seguretat els va vore i ràpidament va activar les alarmes per a avisar a la Guàrdia Civil, però els assaltants van actuar en només 4 minuts i van escapar. Van atracar la tenda d”Orange’, un robatori que va quedar gravat en les càmeres de seguretat.

 

Hores després van robar en El Saler

Una hora més tard, els mateixos lladres van anar fins al centre comercial El Saler. Van seguir els passos que ja van fer quan entraren a robar el 13 de gener: entraren per una de les portes d’emergència i, després, van trencar les persianes de les tendes de mòbils de Samsung i Vodafone.

 

Igual que en Alcampo, els assaltants van actuar molt ràpidament i van furtar en les dos tendes en pocs minuts. A demés, també van anar a furtar en els cines ABC El Saler, que estaven oberts en eixe moment. Després de rebre l’alerta de robatori, diferents patrulles de la Policia Nacional van anar fins allí, però els lladres ja no estaven.

 

Moments després, dos policies van vore l’Audi Q7, un dels cotxes que gasta la banda, en la rodona de les àncores en l’eixida de València, però no els van poder pillar,

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Més de 200 conductors passen a disposició judicial a l’abril per delictes de seguretat viària en la Comunitat Valenciana

La Guàrdia Civil va portar als tribunals a l'abril a 211 conductors en la Comunitat Valenciana per diferents delictes contra la seguretat viària, en la seua majoria relacionats amb alcohol i falta de permís.

Les festes de Moros i Cristians de Muro d’Alcoi eliminen la pirotècnia per a protegir els animals

Les Entrades de Moros i Cristians de Muro d'Alcoi suprimixen els castells de focs per a reduir l'estrés dels animals i reforcen mesures d'inclusió i seguretat.

Gran acolliment a la jornada de portes obertes de la EUIPO pel Dia d’Europa

La EUIPO organitza a Alacant una jornada de portes obertes pel Dia d'Europa amb gran resposta del públic, activitats per a famílies i actes culturals associats.

El Suprem delibera la sentència del cas Ábalos amb diverses incògnites obertes

El Tribunal Suprem prepara la sentència del cas Ábalos després d'un mes de vista oral, amb dubtes sobre l'existència d'una trama corrupta en Transports, els diners de les suposades mossegades i la credibilitat del delator Víctor de Aldama.

La renda familiar condiciona la mobilitat internacional dels universitaris a Espanya

Un informe de la Fundació BBVA i el Ivie revela que el nivell socioeconòmic determina qui accedix a la mobilitat internacional i que les universitats privades concentren més alumnat estranger de grau, mentres les públiques lideren en investigació.

Les pluges i les tempestes marcaran el temps del cap de setmana en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana arribarà a la Comunitat Valenciana amb cels molt coberts, ruixats que poden ser forts i amb tempesta, i un repunt de les temperatures a partir del diumenge.

El València Basket sobreviu al arreón final del Girona i es jugarà la final en Fontajau

El València Basket va deixar escapar una renda de deu punts i va acabar imposant-se per un ajustat 67-66 davant el Spar Girona, deixant la semifinal de la Lliga Femenina Endesa completament oberta per a la volta en Fontajau.

La Generalitat amplia l’alerta taronja per pluges a l’interior sud de València

La Generalitat estén l'alerta taronja per pluges a l'interior sud de València, mentres quasi tota la Comunitat seguix en avís groc excepte el nord de Castelló, amb registres que superen els 70 l/m² en diversos municipis.
Anuncios