Roben en quatre tendes de telèfons mòbils en centres comercials de València i Alboraia

Nou lladres entren a robar als centres comercials d'Alcampo, en Alboraia, i en El Saler, en València

Imatge del centre comercial d’Alcampo | Google Maps

 

La passada matinada de dissabte 8 de febrer nou membres d’una banda de lladres van entrar a robar en quatre tendes de telèfons mòbils en els centres comercials d’Alcampo, en Alboraia, en l’Horta (València) i en El Saler, en València. Tots ells anaven amb tapats i van furtar diferents mòbils d’alta gamma.

 

Esta banda de lladres que roba en centres comercials ja és coneguda pels agents de la policia. Els fets van començar a les 02.00 hores de la matinada quan sis lladres van entrar a robar en Alcampo. Mentres estos 6 van trencar les portes metàl·liques amb barres de ferro i van entrar, dos més es van quedar fora dins dels cotxes i l’altre era qui s’encarregava de vigilar la zona, segons informa ‘Las Provincias’.

 

El vigilant de seguretat els va vore i ràpidament va activar les alarmes per a avisar a la Guàrdia Civil, però els assaltants van actuar en només 4 minuts i van escapar. Van atracar la tenda d»Orange’, un robatori que va quedar gravat en les càmeres de seguretat.

 

Hores després van robar en El Saler

Una hora més tard, els mateixos lladres van anar fins al centre comercial El Saler. Van seguir els passos que ja van fer quan entraren a robar el 13 de gener: entraren per una de les portes d’emergència i, després, van trencar les persianes de les tendes de mòbils de Samsung i Vodafone.

 

Igual que en Alcampo, els assaltants van actuar molt ràpidament i van furtar en les dos tendes en pocs minuts. A demés, també van anar a furtar en els cines ABC El Saler, que estaven oberts en eixe moment. Després de rebre l’alerta de robatori, diferents patrulles de la Policia Nacional van anar fins allí, però els lladres ja no estaven.

 

Moments després, dos policies van vore l’Audi Q7, un dels cotxes que gasta la banda, en la rodona de les àncores en l’eixida de València, però no els van poder pillar,

 

També pots llegir…

Últimes notícies

València s’unix al minut de silenci per les víctimes de l’incendi forestal d’Almeria

L’Ajuntament de València s’ha sumat al minut de silenci convocat per la FVMP per les 12 víctimes mortals i 23 desapareguts de l’incendi forestal de Los Gallardos, a Almeria.

Morant acusa el PP i assegura que la climatització dels col·legis es pagarà amb fons de l’Estat

Diana Morant assegura que la climatització dels col·legis de la Comunitat Valenciana es finançarà amb fons del Govern d’Espanya i critica que el PP no preveiera invertir-hi. També carrega contra la gestió del PP durant la dana a València.

Els col·legis valencians es climatitzaran amb fons de l’Estat, remarca Diana Morant

Diana Morant assegura que la climatització dels col·legis de la Comunitat Valenciana es farà amb finançament del Govern d’Espanya i critica que el PP no preveiera invertir en esta mesura. També retreu la gestió del PP durant la dana a València.

Morant assegura que la climatització dels col·legis valencians es pagarà amb fons del Govern espanyol

Diana Morant afirma que la climatització dels col·legis de la Comunitat Valenciana es finançarà amb fons del Govern d Espanya i critica que el PP no preveiera invertir-hi res. També retreu a l equip de govern de València la seua actuació durant la dana i considera que avisant a temps es podrien haver evitat morts.

Els centres educatius rebran ajudes per a climatització a partir del 16 de juliol

Tots els centres educatius de la Comunitat Valenciana rebran a partir del 16 de juliol entre 5.000 i 25.000 euros per a atendre les primeres necessitats de climatització, dins del pla anunciat per Juanfran Perez Llorca.

Els col·legis valencians rebran diners per a climatització a partir del 16 de juliol

Els centres educatius de la Comunitat Valenciana rebran entre 5.000 i 25.000 euros des del 16 de juliol per a atendre les primeres necessitats de climatització. La mesura s’emmarca en el Pla de Climatització del Consell i es complementa amb actuacions en La Nucía dins del Pla Edificant i del Pla Recole.

Anabel Medina destaca la maduresa d’Alcaraz i confia en la seua tornada a l’elit

Anabel Medina assegura que Carlos Alcaraz afronta amb molta maduresa la lesió del canell dret i confia que recupere forces per a tornar a l’elit. La directora del BBVA Open Internacional de Valencia també explica el canvi de dates del torneig i analitza el moment del tenis femení espanyol.

El gasto social per habitant puja un 27 % en cinc anys a la Comunitat Valenciana

El gasto social per habitant de la Generalitat ha passat de 2.912 euros en 2020 a 3.465 en 2025, un augment del 27,6 %, encara que la Comunitat Valenciana se situa en desena posició en el rànquing autonòmic.