12.4 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

Roben en quatre tendes de telèfons mòbils en centres comercials de València i Alboraia

Nou lladres entren a robar als centres comercials d'Alcampo, en Alboraia, i en El Saler, en València

Imatge del centre comercial d’Alcampo | Google Maps

 

La passada matinada de dissabte 8 de febrer nou membres d’una banda de lladres van entrar a robar en quatre tendes de telèfons mòbils en els centres comercials d’Alcampo, en Alboraia, en l’Horta (València) i en El Saler, en València. Tots ells anaven amb tapats i van furtar diferents mòbils d’alta gamma.

 

Esta banda de lladres que roba en centres comercials ja és coneguda pels agents de la policia. Els fets van començar a les 02.00 hores de la matinada quan sis lladres van entrar a robar en Alcampo. Mentres estos 6 van trencar les portes metàl·liques amb barres de ferro i van entrar, dos més es van quedar fora dins dels cotxes i l’altre era qui s’encarregava de vigilar la zona, segons informa ‘Las Provincias’.

 

El vigilant de seguretat els va vore i ràpidament va activar les alarmes per a avisar a la Guàrdia Civil, però els assaltants van actuar en només 4 minuts i van escapar. Van atracar la tenda d”Orange’, un robatori que va quedar gravat en les càmeres de seguretat.

 

Hores després van robar en El Saler

Una hora més tard, els mateixos lladres van anar fins al centre comercial El Saler. Van seguir els passos que ja van fer quan entraren a robar el 13 de gener: entraren per una de les portes d’emergència i, després, van trencar les persianes de les tendes de mòbils de Samsung i Vodafone.

 

Igual que en Alcampo, els assaltants van actuar molt ràpidament i van furtar en les dos tendes en pocs minuts. A demés, també van anar a furtar en els cines ABC El Saler, que estaven oberts en eixe moment. Després de rebre l’alerta de robatori, diferents patrulles de la Policia Nacional van anar fins allí, però els lladres ja no estaven.

 

Moments després, dos policies van vore l’Audi Q7, un dels cotxes que gasta la banda, en la rodona de les àncores en l’eixida de València, però no els van poder pillar,

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Bernabé demana a Pérez Llorca donar suport al finançament que aporta 3.669 milions a la Comunitat

La delegada del Govern ha instat el president i a l'alcaldessa de València a recolzar el model d'Hisenda, que afig 3.669 milions a la Comunitat. Defén que cap autonomia perd i que la injecció total serà de 21.000 milions.

Bernabé sosté que Feijóo ha de marxar-se després de mentir en la seua declaració per la DANA de València

Pilar Bernabé ha acusat a Alberto Núñez Feijóo de mentir en la seua declaració com a testimoni per la DANA de València i ha reclamat la seua eixida. També ha anunciat que acudirà a la comissió del Senat per a explicar la seua actuació.

L’Elx tanca una primera volta notable i encarrila la permanència

acabat d'ascendir i amb la plantilla en construcció, l'Elx ha tancat una primera volta notable: 23 punts i sis de marge sobre el descens impulsats per un joc ambiciós.

El València tanca la seua segona pitjor primera tornada amb 17 punts

El València ha tancat la primera volta amb 17 punts després d'empatar 1-1 davant l'Elx, el seu segon pitjor registre en una Lliga de 20 equips. Torna al descens, sense victòries fora i amb creixent malestar en la graderia.

El Vila-real ha firmat la millor primera tornada de la seua història amb un partit per disputar

Amb 41 punts en 18 jornades i el dol davant el Llevant encara per jugar, el Vila-real supera els seus registres de 2010-11 i 2015-16. Només ha caigut davant Madrid, Atlètic i Barça.

El València CF tanca la seua segona pitjor primera tornada en una Lliga de 20 equips

El València CF ha acabat la primera volta amb 17 punts després del 1-1 davant l'Elx a Mestalla i tanca la seua segona pitjor primera part en una Lliga de 20 equips. Només ha sumat tres victòries i torna a caure a llocs de descens.

L’aeroport de Castelló tanca 2025 amb rècord de 318.309 passatgers i 14 rutes

L'aeroport de Castelló ha tancat 2025 amb 318.309 viatgers, un 16% més que en 2024, i la seua major oferta fins ara: 14 rutes regulars. També ha marcat rècord de moviments amb 12.401 operacions, mentres avança la seua activitat industrial i aeroespacial.

Víctimes de la dana convoquen una concentració per l’acarament entre Pradas i Cuenca

Les associacions de víctimes de la dana han cridat a concentrar-se este dilluns a les 9.00 davant el jutjat de Catarroja, coincidint amb l'acarament entre Salomé Pradas i José Manuel Cuenca. La jutgessa busca aclarir contradiccions sobre la gestió del confinament durant l'emergència que va deixar 230 morts.