Dos ferits en un accident de moto en València

Ejemplo de shortcode con estilo
Dos xics han resultat ferits este dissabte de matinada, després de patir un accident de moto en la ciutat de València, segons han informat fonts del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat.    Segons les mateixes fonts, l’accident s’ha produït a les 5.25 hores, en l’avinguda del Cid de la ciutat. Ràpidament, […]

Dos xics han resultat ferits este dissabte de matinada, després de patir un accident de moto en la ciutat de València, segons han informat fonts del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat. 

 

Segons les mateixes fonts, l’accident s’ha produït a les 5.25 hores, en l’avinguda del Cid de la ciutat. Ràpidament, el CICU ha mobilitzat dos ambulàncies, una del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una de Suport Vital Bàsic (SVB).

 

L’equip mèdic del SAMU ha assistit a un xic, de 27 anys, que ha sigut traslladat a l’Hospital la Fe, i a un altre xic, de 29 anys, que ha sigut traslladat a l’Hospital General de València.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La incidència de la grip es quadruplica en una setmana a la Comunitat Valenciana

La incidència de la grip ha pujat un 300 % en una setmana i arriba a 28,2 casos per cada 100.000 persones en la Comunitat Valenciana.

Demanen 4 anys i 10 mesos per maltractar la parella i colpejar els gats

La Fiscalia d’Alacant reclama quatre anys i deu mesos de presó per a un home acusat de maltractar la parella, incomplir una prohibició d’acostament i colpejar els gats de casa.

Cinc quilòmetres de retenció per un accident múltiple a Museros

Una col·lisió múltiple en l’A-7 a Museros genera cinc quilòmetres de retenció cap a Alacant. No hi ha hagut víctimes i només s’han produït danys materials.

El sud d’Alacant espera ruixats forts i pugen les màximes

El litoral sud d’Alacant pot registrar ruixats amb tronades localment fortes este dijous. Les màximes pujaran, sobretot al sud interior de València.

La TDT canvia i açò és el que has de fer amb el televisor

La reorganització del 5 de novembre incorpora noves emissions i requerix una cerca de canals a partir de les huit del matí

El torró de Xixona reivindica nous usos a Brussel·les

Una delegació de Xixona ha portat al Parlamento Europeo receptes amb torró i xocolate per a mostrar que poden anar més enllà del postre nadalenc. També ha demanat suport per a declarar el 7 de novembre dia mundial del torró.

Avaria a Metrovalencia: retards en quatre línies

Una avaria elèctrica ha causat retards en quatre línies de Metrovalencia, al centre de València. La incidència ja s’ha reparat, però encara hi ha demores.

El president d’Adif presenta la dimissió després de reunir-se amb Carlos Cuerpo en plena crisi ferroviària

L’eixida de Luis Pedro Marco de la Peña arriba un dia després de la dimissió d’Óscar Puente i amb la investigació de l’accident d’Urda oberta