15.7 C
València
Dimarts, 2 desembre, 2025

Intenta asfixiar amb un coixí a la seua dona en un hotel de València

Passadís hotel

Una empleada de l’hotel va tocar en la porta per saber el que passava | Pixabay

 

Agents de la Policia Nacional van detindre, el passat divendres a les 7.30 hores del matí en un hotel de València, a un home de 43 anys, d’origen colombià, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després de mantindre una discussió amb la seua parella, una dona de 28 anys. En el transcurs de la baralla li va pegar algunes punyades en el rostre. Al mateix temps li manifestava que era una «puta» i una «gossa», i posteriorment li va col·locar un coixí en la cara i presumptament va intentar asfixiar-la. 

 

El matí dels fets, els policies es van dirigir a l’hotel on moments abans un client havia comunicat en recepció que en una de les habitacions s’escoltaven sorolls, música alta i a una dona plorant, per això una de les empleades es va dirigir per a comprovar els fets. En escoltar a una dona plorant va tocar a la porta. Un home va obrir i dins de l’habitació hi havia una dona plorant que demanava auxili, al mateix temps que manifestava que la seua parella li havia agredit i que cridaren a la policia. 

 

  

Durant les investigacions, els policies van descobrir que la parella es trobava en l’hotel perquè eixe mateix dia es mudaven a Palma, però la nit anterior havien decidit eixir a ballar. Per a tornar, la parella va agafar un taxi i la víctima va mantindre una conversa en anglés amb el taxista, fet que li va retraure el seu marit una volta van arribar a l’habitació. Durant la discussió, el sospitós li va pegar algunes punyades i li va dir «puta i gossa», per a després col·locar-li un coixí en la cara presumptament amb la intenció d’asfixiar-la.

 

 

A continuació, l’home es va dirigir al bany i la víctima el va seguir per a recriminar-li els fets, moment en el que el detingut la va ficar en la dutxa i va començar a tirar-li aigua al mateix temps que li pegava punyades. En estos instants, l’empleada de l’hotel va tocar a la porta i la víctima va aprofitar per a demanar auxili. 

 

Els policies van realitzar una inspecció de l’habitació i comprovaren que el coixí presentava restes de sang. Finalment, els agents, després de realitzar diferents comprovacions, van detindre com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. A demés, van saber que l’individu es trobava en situació irregular en Espanya. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial, que ha decretat mesures cautelars.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Juanfran Pérez Llorca pren possessió com a president de la Generalitat i obri una nova etapa marcada pel diàleg

El nou cap del Consell assumeix el càrrec després d’un acte solemne en què ha demanat “perdó” a les famílies de les 229 víctimes de la DANA del 29 d’octubre del 2024

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.

Troben mort a un home de 75 anys en una vivenda de València després d’un incendi

Un home de 75 anys ha sigut trobat sense vida en un pis de València després de l'extinció d'un incendi. La Policia ha activat el protocol per a morts i manté oberta la investigació.

El cap de Gabinet de Mazón nega que es reclamara la presència del president en el Cecopi

José Manuel Cuenca va defendre davant la comissió del Congrés que el cap del Consell va estar informat durant la DANA i que ningú li va requerir acudir al Cecopi. L'oposició li va retraure no interrompre l'agenda d'eixe dia.

Arranca el juí del cas Aigües de Calp per anomalies en la xarxa d’aigua 21 anys després

L'Audiència d'Alacant ha iniciat la vista contra huit acusats per presumptes irregularitats en l'adjudicació i execució d'obres de l'aigua a Calp. El juí s'ha obert amb testimonis i les declaracions dels processaments s'han fixat per a mediats de setmana.

Rescaten el cadàver d’un home en el riu Segura a Orihuela

Bombers han recuperat el cos d'un home de 47 anys del riu Segura a Orihuela. La Policia Nacional ha obert una investigació sense signes aparents de violència.

Marcelino, nomenat millor entrenador de novembre en LaLiga

El tècnic del Vila-real ha sigut triat millor entrenador de novembre després d'un ple de victòries que ha impulsat a l'equip al tercer lloc, a dos punts del Barcelona. Es va imposar en la votació final a Simeone i Flic.