Intenta asfixiar amb un coixí a la seua dona en un hotel de València

Passadís hotel

Una empleada de l’hotel va tocar en la porta per saber el que passava | Pixabay

 

Agents de la Policia Nacional van detindre, el passat divendres a les 7.30 hores del matí en un hotel de València, a un home de 43 anys, d’origen colombià, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després de mantindre una discussió amb la seua parella, una dona de 28 anys. En el transcurs de la baralla li va pegar algunes punyades en el rostre. Al mateix temps li manifestava que era una «puta» i una «gossa», i posteriorment li va col·locar un coixí en la cara i presumptament va intentar asfixiar-la. 

 

El matí dels fets, els policies es van dirigir a l’hotel on moments abans un client havia comunicat en recepció que en una de les habitacions s’escoltaven sorolls, música alta i a una dona plorant, per això una de les empleades es va dirigir per a comprovar els fets. En escoltar a una dona plorant va tocar a la porta. Un home va obrir i dins de l’habitació hi havia una dona plorant que demanava auxili, al mateix temps que manifestava que la seua parella li havia agredit i que cridaren a la policia. 

 

  

Durant les investigacions, els policies van descobrir que la parella es trobava en l’hotel perquè eixe mateix dia es mudaven a Palma, però la nit anterior havien decidit eixir a ballar. Per a tornar, la parella va agafar un taxi i la víctima va mantindre una conversa en anglés amb el taxista, fet que li va retraure el seu marit una volta van arribar a l’habitació. Durant la discussió, el sospitós li va pegar algunes punyades i li va dir «puta i gossa», per a després col·locar-li un coixí en la cara presumptament amb la intenció d’asfixiar-la.

 

 

A continuació, l’home es va dirigir al bany i la víctima el va seguir per a recriminar-li els fets, moment en el que el detingut la va ficar en la dutxa i va començar a tirar-li aigua al mateix temps que li pegava punyades. En estos instants, l’empleada de l’hotel va tocar a la porta i la víctima va aprofitar per a demanar auxili. 

 

Els policies van realitzar una inspecció de l’habitació i comprovaren que el coixí presentava restes de sang. Finalment, els agents, després de realitzar diferents comprovacions, van detindre com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. A demés, van saber que l’individu es trobava en situació irregular en Espanya. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial, que ha decretat mesures cautelars.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La pluja permet estabilitzar l’incendi forestal de Tuéjar després de cremar 835 hectàrees

L’incendi forestal declarat dimarts a Tuéjar s’ha donat per estabilitzat gràcies a les fortes pluges de la vesprada, després de calcinar 835 hectàrees i amb evacuats que podran tornar a casa prompte.

Com la nutrició de precisió vol acabar arribant al plat del consumidor

Especialistes i empreses han analitzat a València com aconseguir que la nutrició de precisió i la innovació alimentària arriben realment al plat del consumidor, amb l’ajuda de formació, regulació i dades.

Les sales de cinema valencianes poden perdre més d’un milió en ajudes per un canvi de criteri estatal

Les sales de cinema de la Comunitat Valenciana es juguen 1,07 milions d’euros en ajudes després d’un canvi de criteri del Govern central, i el Consell ha anunciat recursos jurídics i una estratègia conjunta amb altres autonomies per a defensar la continuïtat de la finançació.

La valenciana Laura Pérez s’endinsa en la memòria infantil amb la novel·la gràfica ‘El iglú’

La il·lustradora valenciana Laura Pérez, Premi Eisner 2026, presenta 'El iglú', una novel·la gràfica gairebé muda sobre infància, records i desarrelament, creada amb el guionista Guillermo Corral van Damme i ambientada a la ciutat suïssa de La Chaux-de-Fonds.

Rescaten un home en caure per un barranc de 30 metres a l’Alqueria d’Asnar

Un helicòpter del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha rescatat un home que ha caigut per un barranc d’uns 30 metres a l’Alqueria d’Asnar i l’ha traslladat a l’Hospital d’Alcoi.

Investiguen l’origen humà de l’incendi forestal de Tuéjar, encara actiu

L’incendi forestal declarat a Tuéjar continua actiu però amb evolució favorable i s’han descartat causes naturals en el seu origen, després de calcinar 835 hectàrees del paratge, part de la reserva de la Biosfera de l’Alt Túria.

Així serà el desembassament preventiu a la presa de Buseo i com pot afectar els pobles riu avall

La Generalitat ha informat els ajuntaments situats riu avall de la presa de Buseo d’un desembassament preventiu de cabal i els demana reforçar la vigilància i avisar la població en zones pròximes al riu.

AVE defensa que la campanya de suport a Ceuta és seua i d’adhesió voluntària

L’Associació Valenciana d’Empresaris assegura que la campanya ‘Todos somos caballas’ és una iniciativa pròpia, de caràcter social i amb participació voluntària dels clubs, després de la polèmica pels gestos d’alguns futbolistes i les crítiques a Ez Abde al Marroc.