Intenta asfixiar amb un coixí a la seua dona en un hotel de València

Passadís hotel

Una empleada de l’hotel va tocar en la porta per saber el que passava | Pixabay

 

Agents de la Policia Nacional van detindre, el passat divendres a les 7.30 hores del matí en un hotel de València, a un home de 43 anys, d’origen colombià, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després de mantindre una discussió amb la seua parella, una dona de 28 anys. En el transcurs de la baralla li va pegar algunes punyades en el rostre. Al mateix temps li manifestava que era una «puta» i una «gossa», i posteriorment li va col·locar un coixí en la cara i presumptament va intentar asfixiar-la. 

 

El matí dels fets, els policies es van dirigir a l’hotel on moments abans un client havia comunicat en recepció que en una de les habitacions s’escoltaven sorolls, música alta i a una dona plorant, per això una de les empleades es va dirigir per a comprovar els fets. En escoltar a una dona plorant va tocar a la porta. Un home va obrir i dins de l’habitació hi havia una dona plorant que demanava auxili, al mateix temps que manifestava que la seua parella li havia agredit i que cridaren a la policia. 

 

  

Durant les investigacions, els policies van descobrir que la parella es trobava en l’hotel perquè eixe mateix dia es mudaven a Palma, però la nit anterior havien decidit eixir a ballar. Per a tornar, la parella va agafar un taxi i la víctima va mantindre una conversa en anglés amb el taxista, fet que li va retraure el seu marit una volta van arribar a l’habitació. Durant la discussió, el sospitós li va pegar algunes punyades i li va dir «puta i gossa», per a després col·locar-li un coixí en la cara presumptament amb la intenció d’asfixiar-la.

 

 

A continuació, l’home es va dirigir al bany i la víctima el va seguir per a recriminar-li els fets, moment en el que el detingut la va ficar en la dutxa i va començar a tirar-li aigua al mateix temps que li pegava punyades. En estos instants, l’empleada de l’hotel va tocar a la porta i la víctima va aprofitar per a demanar auxili. 

 

Els policies van realitzar una inspecció de l’habitació i comprovaren que el coixí presentava restes de sang. Finalment, els agents, després de realitzar diferents comprovacions, van detindre com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. A demés, van saber que l’individu es trobava en situació irregular en Espanya. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial, que ha decretat mesures cautelars.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Juí en l’Audiència d’Alacant a un home per agressió sexual a una menor de 14 anys

L'Audiència d'Alacant jutja a un home acusat d'agredir sexualment a una menor de 14 anys en 2023, per la qual cosa la Fiscalia sol·licita deu anys de presó de manera provisional.

Defensa Animal critica la volta del tir i arrossegament a Nàquera després de dos dècades sense celebrar-se

La Plataforma Defensa Animal denuncia la recuperació del tir i arrossegament a Nàquera després de 20 anys sense celebrar-se i alerta del sofriment que, al seu juí, suporten els cavalls durant estes proves.

Imanol Arias i María Barranco porten al Teatre Principal d’Alacant la comèdia Millor no dir-ho

La comèdia Millor no dir-ho, escrita per Salomé Lelouch i dirigida per Claudio Tolcachir, es representarà els dies 25 i 26 d'abril en el Teatre Principal d'Alacant amb Imanol Arias i María Barranco com a matrimoni protagonista.

Facephi reforça la seua expansió internacional amb una nova filial al Canadà

Facephi amplia la seua presència internacional amb una nova filial al Canadà per a reforçar la seua proximitat al mercat i respondre a l'augment de la demanda de solucions d'identitat digital i antifrau basades en IA.

Asaja preveu una campanya de nispros a l’alça malgrat uns costos que considera inassumibles

Asaja Alacant preveu una campanya de nispros de Callosa d'en Sarrià amb al voltant de 10.000 tones, però advertix que el fort increment de costos posa en risc la viabilitat del cultiu.

Tres anys i deu mesos de presó per cremar el cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai

L'Audiència d'Alacant condemna a un home a tres anys i deu mesos de presó per incomplir de forma reiterada una orde d'allunyament i calar foc al cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai, a més d'imposar-li una indemnització econòmica.

La Comunitat Valenciana encadena set mesos liderant la creació de noves empreses

La Comunitat Valenciana registra al febrer un augment interanual del 56,8% en la creació de societats i encadena set mesos consecutius de creixement empresarial.

El Vila-real aconseguix els 60 punts i manté la seua tradició europea en Primera

El Vila-real arriba als 60 punts en LaLiga després de guanyar a l'Athletic a Bilbao, suma 13 temporades aconseguint esta xifra en Primera i manté el seu ple de classificació europea en cada ocasió.