11.2 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

Intenta asfixiar amb un coixí a la seua dona en un hotel de València

Passadís hotel

Una empleada de l’hotel va tocar en la porta per saber el que passava | Pixabay

 

Agents de la Policia Nacional van detindre, el passat divendres a les 7.30 hores del matí en un hotel de València, a un home de 43 anys, d’origen colombià, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després de mantindre una discussió amb la seua parella, una dona de 28 anys. En el transcurs de la baralla li va pegar algunes punyades en el rostre. Al mateix temps li manifestava que era una «puta» i una «gossa», i posteriorment li va col·locar un coixí en la cara i presumptament va intentar asfixiar-la. 

 

El matí dels fets, els policies es van dirigir a l’hotel on moments abans un client havia comunicat en recepció que en una de les habitacions s’escoltaven sorolls, música alta i a una dona plorant, per això una de les empleades es va dirigir per a comprovar els fets. En escoltar a una dona plorant va tocar a la porta. Un home va obrir i dins de l’habitació hi havia una dona plorant que demanava auxili, al mateix temps que manifestava que la seua parella li havia agredit i que cridaren a la policia. 

 

  

Durant les investigacions, els policies van descobrir que la parella es trobava en l’hotel perquè eixe mateix dia es mudaven a Palma, però la nit anterior havien decidit eixir a ballar. Per a tornar, la parella va agafar un taxi i la víctima va mantindre una conversa en anglés amb el taxista, fet que li va retraure el seu marit una volta van arribar a l’habitació. Durant la discussió, el sospitós li va pegar algunes punyades i li va dir «puta i gossa», per a després col·locar-li un coixí en la cara presumptament amb la intenció d’asfixiar-la.

 

 

A continuació, l’home es va dirigir al bany i la víctima el va seguir per a recriminar-li els fets, moment en el que el detingut la va ficar en la dutxa i va començar a tirar-li aigua al mateix temps que li pegava punyades. En estos instants, l’empleada de l’hotel va tocar a la porta i la víctima va aprofitar per a demanar auxili. 

 

Els policies van realitzar una inspecció de l’habitació i comprovaren que el coixí presentava restes de sang. Finalment, els agents, després de realitzar diferents comprovacions, van detindre com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. A demés, van saber que l’individu es trobava en situació irregular en Espanya. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial, que ha decretat mesures cautelars.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Vila-real renova a Ilias Akhomach i ho cedix al Rayo Vallecano

El Vila-real ha ampliat el contracte de Ilias Akhomach i ha tancat la seua cessió al Rayo Vallecano fins a final de temporada. La decisió busca donar-li continuïtat després del seu retorn de la Copa d'Àfrica i una llarga lesió.

València reobrirà a l’estiu les piscines renovades del Parc de l’Oest

Les piscines del Parc de l'Oest de València reobriran en la temporada d'estiu després d'una rehabilitació integral. La inversió supera 1,2 milions i el termini d'obra és de sis mesos.

Rescaten a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d’hipotèrmia

El GERA ha trobat a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d'hipotèrmia en una zona de barranc i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira per a la seua atenció.

El subdirector d’Emergències va dir a Mazón la nit del 29-O que hi hauria entre 200 i 300 morts

Jorge Suárez va declarar davant la jutgessa que, la nit del 29 d'octubre, va estimar entre 200 i 300 morts. Va detallar dubtes i retards en l'enviament del Es-Alert.

Pérez Llorca anuncia 10 milions extra per a promoció exterior i eleva el pla a 19 milions

La Generalitat ha reforçat el seu pla de mitjans amb 10 milions addicionals, fins a 19 milions, per a promocionar la Comunitat Valenciana en els mercats nacional i internacional. El paquet s'acompanya d'una taula de connectivitat, un pla de platges i un programa de màrqueting per a l'interior.

El Vila-real encaixa el doble de gols en la Lliga de Campions que en LaLiga

L'equip seguix sense guanyar després de set jornades de Lliga de Campions i encaixa el doble que en LaLiga. En la Copa del Rei, la seua mitjana defensiva va ser d'un gol per partit.

La 15K Nocturna València Gana Energia supera els 6.000 inscrits en 24 hores

La carrera nocturna de 15 km va esgotar en minuts les 2.000 places promocionals i ja frega el següent tram de preu. La 13a edició serà el 26 de setembre.

Localitzen i evacuen a la jove desapareguda a Favara en una zona de barranc

El grup GERA ha localitzat a la jove amb símptomes d'hipotèrmia en un barranc de Favara i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira, on ha sigut transferida al SAMU. La busca, coordinada per la Guàrdia Civil, s'ha reforçat amb indicis previs i la col·laboració de veïns i equips d'emergència.