Intenta asfixiar amb un coixí a la seua dona en un hotel de València

Passadís hotel

Una empleada de l’hotel va tocar en la porta per saber el que passava | Pixabay

 

Agents de la Policia Nacional van detindre, el passat divendres a les 7.30 hores del matí en un hotel de València, a un home de 43 anys, d’origen colombià, com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar, després de mantindre una discussió amb la seua parella, una dona de 28 anys. En el transcurs de la baralla li va pegar algunes punyades en el rostre. Al mateix temps li manifestava que era una «puta» i una «gossa», i posteriorment li va col·locar un coixí en la cara i presumptament va intentar asfixiar-la. 

 

El matí dels fets, els policies es van dirigir a l’hotel on moments abans un client havia comunicat en recepció que en una de les habitacions s’escoltaven sorolls, música alta i a una dona plorant, per això una de les empleades es va dirigir per a comprovar els fets. En escoltar a una dona plorant va tocar a la porta. Un home va obrir i dins de l’habitació hi havia una dona plorant que demanava auxili, al mateix temps que manifestava que la seua parella li havia agredit i que cridaren a la policia. 

 

  

Durant les investigacions, els policies van descobrir que la parella es trobava en l’hotel perquè eixe mateix dia es mudaven a Palma, però la nit anterior havien decidit eixir a ballar. Per a tornar, la parella va agafar un taxi i la víctima va mantindre una conversa en anglés amb el taxista, fet que li va retraure el seu marit una volta van arribar a l’habitació. Durant la discussió, el sospitós li va pegar algunes punyades i li va dir «puta i gossa», per a després col·locar-li un coixí en la cara presumptament amb la intenció d’asfixiar-la.

 

 

A continuació, l’home es va dirigir al bany i la víctima el va seguir per a recriminar-li els fets, moment en el que el detingut la va ficar en la dutxa i va començar a tirar-li aigua al mateix temps que li pegava punyades. En estos instants, l’empleada de l’hotel va tocar a la porta i la víctima va aprofitar per a demanar auxili. 

 

Els policies van realitzar una inspecció de l’habitació i comprovaren que el coixí presentava restes de sang. Finalment, els agents, després de realitzar diferents comprovacions, van detindre com a presumpte autor d’un delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. A demés, van saber que l’individu es trobava en situació irregular en Espanya. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial, que ha decretat mesures cautelars.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Els docents valencians cobraran 75 euros més en la nòmina de setembre

El Consell ha ratificat la pujada salarial pactada amb ANPE i CSIF per al professorat no universitari, que començarà a cobrar 75 euros més este setembre i completarà 200 euros en 2028, amb nous dies lliures i dret a la desconnexió digital.

L’alumnat valencià se situa a la cua en PISA en ciències, lectura i matemàtiques

La Comunitat Valenciana registra uns resultats en ciències, lectura i matemàtiques per davall de la mitjana d’Espanya, de l’OCDE i de la UE en l’Informe PISA 2025, només per davant de Ceuta i Melilla en competència científica.

bp comença el desmantellament de l’antiga illa d’amarre davant la costa de Castelló

La companyia energètica bp ha iniciat la fase principal de desmantellament de l’antiga illa d’amarre i les línies submarines davant la costa de Castelló, una instal·lació en desús des que en 2012 va traslladar les operacions al port.

La sequera golejadora de Danjuma en Lliga amb el València ja frega l’any

Arnaut Danjuma porta quasi un any sense marcar en Lliga amb el València CF i acumula més de 1.600 minuts sense gol, tot i mantindre la confiança de l’entrenador en este inici de temporada.

L’Elx iguala ja a casa totes les derrotes de la passada Lliga

L’Elx ha encadenat dues derrotes seguides al Martínez Valero en només quatre jornades, les mateixes que en tota la passada temporada, i buscarà reaccionar dimarts davant el Real Madrid.

Robatori de cable provoca retards a les línies C1 i C2 de Rodalia a València

Un robatori de cable de senyalització entre València Estació del Nord i Alfafar-Benetússer està provocant retards a les línies C1 i C2 de Rodalia.

Aemet activa l’avís taronja al sud de València per màximes de fins a 40 graus

Aemet ha activat per a este dimarts l’avís taronja al sud de la província de València per temperatures de fins a 40 graus, i el groc en altres zones de la Comunitat Valenciana.

On farà més calor hui a la Comunitat Valenciana: fins a 40 °C en zones de València i Alacant

La Comunitat Valenciana viurà este dimarts una jornada molt calorosa, amb cels poc nuvolosos i màximes que poden superar els 40 graus al prelitoral de València i punts d’Alacant.