Les festes il·legals i els brots per coronavirus es multipliquen en València

 

Les festes privades il·legals amb presència de més de sis persones s’han disparat en les últimes setmanes en la ciutat de València. Les dades són realment preocupants, ja que les denúncies per este tipus d’actes han incrementat de 7 sancions imposades per la policia local a 137. 

 

Tal com ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, el regidor de Policia, Aaron Cano, ha informat que des de juny a novembre s’han imposat 15.194 multes per no portar mascareta i, a demés, s’aprecia que s’han reduït a 1.711 en novembre a causa del fet que no hi ha botelló en la ciutat i al fet que la gent respecta més les restriccions, ha indicat el regidor de policia.

 

No obstant això, Cano ha alertat de la gravetat d’incomplir les mesures en l’àmbit privat, ja que més del 80% dels brots per coronavirus s’originen en reunions familiars i socials. En la capital del Túria, s’han registrat hui 246 casos per cada 100.000 habitants enfront dels 25 casos que hi havia en el mes de juliol.

 

D’altra banda, les autoritats han hagut d’imposar 711 sancions per incomplir el toc de queda, des que es va activar el passat 25 d’octubre a les 00.00 hores. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Morant acusa a Azcón de masclisme pel seu comentari sobre Montero i Alegria

Diana Morant acusa a Jorge Azcón d'evidenciar el masclisme que, al seu juí, persistix en el PP després de comparar físicament a Pilar Alegría i María Jesús Montero, i vincula este tipus de discursos amb el retrocés en igualtat i la violència de gènere.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons destinats a la investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta ferma del Govern i col·laboració total amb la justícia.

Tercer dia de busca de l’home desaparegut en un llogaret de Requena

L'operatiu per a localitzar a l'home desaparegut en el llogaret de Casas del Riu, a Requena, continua actiu per tercer dia amb reforços de Castella-la Manxa i ampli desplegament d'efectius.

Diana Morant qualifica d’intolerable el veto a les dones en una confraria de Sagunt

Diana Morant considera intolerable el rebuig d'una confraria de Sagunt a la participació de dones i defén que la Setmana Santa ha d'incorporar plenament la seua presència.

Morant veu molt apropiat que la jutgessa de la dana cite a Mazón com a testimoni

Diana Morant considera clau la declaració de Carlos Mazón en la causa penal sobre la gestió de la dana i reclama a l'actual president que ho aparte i li retire l'escó.

Diana Morant agraïx el treball de María Jesús Montero en Hisenda i li desitja sort en el seu salt a Andalusia

Diana Morant reconeix la gestió de María Jesús Montero al capdavant d'Hisenda, subratlla el seu paper en diverses crisis i li desitja sort com a candidata del PSOE en les eleccions andaluses.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons d'investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta contundent del Govern i reivindica la col·laboració amb la justícia per a aclarir les irregularitats.

Morant acusa a Azcón de masclisme pel seu comentari sobre María Jesús Montero

Diana Morant afirma que el comentari de Jorge Azcón sobre el físic de Pilar Alegría i María Jesús Montero reflectix el masclisme encara present en el PP i el vincula amb el qüestionament de la violència de gènere.