La por més gran de Rocío Flores al descobert

La por més gran de Rocío Flores s’ha fet realitat, i és que segons ha revelat María Patiño, la jove temia complir els 18 anys perquè sabia que ja era responsable dels seus propis actes, inclosa la pallissa que li va propinar a la seua mare. A més, sentia veritable pànic als mitjans de comunicació.

«Rocío Flores tenia pànic a complir 18 anys pel que implicava eixir als mitjans de comunicació», ha explicat la presentadora de ‘Socialité’.

Una cosa que res té a veure amb el seu actual comportament, ja que s’ha convertit en col·laboradora habitual tant de ‘El programa de Ana Rosa’ com del debat de ‘Supervivientes’, on no dubta a defensar amb dents i ungles a la dona del seu pare, Olga Moreno.

 

‘Rocío, contar la verdad para seguir viva’

 

Així, la filla de Rocío Carrasco ha quedat al descobert, ja que com la seua pròpia mare indicava en el documental: «Jo tenia dos motius pels quals no comptava la meua veritat, ho estic fent hui, quan una té 24 i un altre té 22», ha indicat. Una altra carxot a Antonio David, a qui acusa d’haver venut als seus fills des que eren xicotets i utilitzar-los a favor seu.

Va ser als quinze anys quan la vida de Rocío Flores canviava per sempre, ja que després de mostrar una gran rebel·lia i desafiar constantment a la seua mare, per fi se n’anava a viure amb el seu pare.

Després de donar-li una brutal pallissa a Rociíto -va ser condemnada per maltractament habitual a sis mesos de llibertat vigilada, i es va realitzar un seguiment d’ella que va resultar favorable-, la jove va ser capaç fins i tot de denunciar a la seua mare, tot amb la condició que Antonio David aconseguís la custòdia completa.

En este moment, Carrasco perdia als seus fills per sempre, ja que poc després el seu fill al·legava que la casa de la seua mare era com una presó i que preferia anar-se’n a viure amb la seua germana i el seu pare. Uns angoixants instants que la dona de Fidel Albiac relatava en l’últim capítol del seu docu-sèrie.

Per part seua, ella va intentar fer tot el possible perquè la història no transcendís als mitjans de comunicació, amb la clara i única intenció de protegir els xiquets. Així, encara que este incident va arribar a l’orella de moltes redaccions, mai es va fer públic.

Cal recordar que la primera vegada que Rocío Flores va trepitjar un plató de televisió va ser l’any 2017, quan anava a rebre a la seua tia Gloria Camila a la seua tornada d’Hondures després de participar a ‘Supervivientes’. Una experiència que li va fer perdre la por, ja que dos anys després feia el mateix pel seu pare, quan va acceptar anar a defensar-lo durant el seu pas per ‘GH Vip’.

Lamentablement, això va suposar un duríssim cop per a Carrasco, qui no va poder suportar escoltar la brutal defensa de Rocío al seu pare, sobretot després de passar més de set anys sense veure-la. Era en este moment quan decidia posar fi a la seua vida prenent un pot de pastilles.

Una cosa, que no va remoure en cap moment a la seua filla, qui malgrat ser conscient del succés, en cap moment va intentar posar-se en contacte amb ella per a esbrinar si estava bé.

Ara, sobretot després que la filla de ‘la més gran’ haja relatat el terrible episodi de la pallissa, sembla que la jove ha pres la decisió de no voler saber més d’ella. Això, a pesar que fa unes setmanes manifestava públicament que havia intentat posar-se en contacte amb la seua mare i li feia una crida pública.

«Mama, ningú t’ha arrencat als teus fills. Truca’ns, parla amb nosaltres. Som aquí». Una crida que no va obtenir resposta, ja que segons al·lega Carrasco, els especialistes li han recomanat mantenir-se al marge, ja que seria com «tornar al punt de partida».

Últimes notícies

Pedro Martínez fa història com a tècnic amb més partits al València Basket

Pedro Martínez es convertix en l'entrenador amb més partits dirigits del València Basket en l'ACB i completa una nit de rècords per al club taronja en la Lliga Endesa.

El València Basket reforça el seu domini a Espanya amb set dels últims nou títols

El València Basket conquista la Copa de la Reina davant el Hozono Global Jairis i confirma un cicle guanyador amb set dels últims nou títols nacionals disputats en tres temporades.

El València Basket prolonga el seu domini amb una altra Copa de la Reina

El València Basket conquista la Copa de la Reina després de véncer al Hozono Global Jairis i reforça una etapa de domini en el bàsquet espanyol amb set dels últims nou títols nacionals.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de remuntar al Hozono Global Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada després de remuntar 14 punts al Hozono Global Jairis i véncer 70-65 en una final de ratxes i màxima tensió.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina després de superar al Hozono Jairis

El València Basket es proclama campió de la Copa de la Reina per segona vegada en imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final igualada.

València Basket firma una sòlida victòria a Burgos després d’un gran tercer quart

València Basket es va imposar al Sant Pau Burgos per 74-79 després de trencar el partit en el tercer quart i controlar la reacció final del conjunt local.

El València Basket conquesta la seua segona Copa de la Reina en véncer al Hozono Jairis

El València Basket s'adjudica per segona vegada la Copa de la Reina després d'imposar-se al Hozono Jairis per 70-65 en una final ajustada en la qual el vigent campió no va poder revalidar el títol.

El vent provoca un accident per la caiguda d’un arbre entre La Barona i les Useres

El fort vent obliga els bombers de Castelló i València a efectuar més d'un centenar d'intervencions, inclosa un accident de trànsit per la caiguda d'un arbre entre La Barona i les Useres.