El debut de Girauta com a tertulià en el programa d’Ana Rosa provoca les crítiques

El portaveu de Ciutadans, Juan Carlos Girauta, en declaracions als mitjans

El portaveu de Ciutadans, Juan Carlos Girauta, en declaracions als mitjans | Europa Press

 

Les passades eleccions han portat molts canvis en la política espanyola. Ciutadans va ser la força que més suport va perdre, fet que va fer causar que Rivera presentara la seua dimissió. Els diputats de la formació taronja han agarrat diferents camins i, si bé alguns s’han quedat en l’àmbit polític, alguns d’ells han decidit canviar totalment de faena.

 

És el cas de Juan Carlos Girauta, exportaveu parlamentari de C’s, que també va dimitir després del mal resultat del seu partit. Ell, però, no s’allunya de les càmeres com el seu líder: ha debutat en el programa d’Ana Rosa Quintana com a tertulià. El cert és que la presentadora va oferir-li una feina argumentant que «Toledo no està lluny de Madrid» i que volia vore’l en les seues tertúlies. I pareix que ell ha acceptat la proposta.

 

Joan Carles Girauta va col·laborar com a tertulià al programa d'Ana Rosa Quintana

Juan Carlos Girauta va col·laborar com a tertulià en el programa d’Ana Rosa Quintana | Telecinco

 

Ha criticat a Susana Díaz, investida gràcies a Cs

Després de la tremenda baralla amb Pilar Rahola en ‘Todo es mentira’, ara ha sigut el torn del famós programa de Telecinco. Durant la tertúlia s’ha parlat sobre el paper de Susana Díaz en la sentència dels ERE i Girauta no ha dubtat en comentar la jugada: «Desviar 680 milions alimenta una xarxa clientelar en Andalusia. I ix esta senyora amb tota la cara, ja que va obstaculitzar l’acció de la justícia».

 

Si bé tenia el seu discurs molt clar, les xarxes li han volgut recordar un xicotet detall: Susana Díaz va ser presidenta de la Junta gràcies al suport parlamentari de Ciutadans en Andalusia. 

 

Pareix que Girauta crea polèmica per allà a on passa i potser és el que estaria buscant el programa de Quintana. La direcció també ha decidit presentar una nova tertuliana per al futur: la imputada i expresidenta madrilenya Cristina Cifuentes. Amb tot açò, pareix que els polítics tenen un futur assegurat en Telecinco si els seus partits s’afonen o decidixen canviar el rumb del seu futur professional.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Intervinguts 3.289 quilos de marihuana procedent del Canadà en el port de València

La Guàrdia Civil, la Policia Nacional i l'Agència Tributària confisquen en el port de València 3.289 quilos de marihuana ocults en un contenidor procedent del Canadà, en una operació que confirma una nova ruta d'entrada de drogues a la Unió Europea.

Pérez Llorca justifica la comissió de servicis de la seua parella enfront de les acusacions de enchufismo

Juanfran Pérez Llorca defén en Les Corts la comissió de servicis per la qual la seua parella treballa en la Diputació de València, mentres l'oposició la tatxa de enchufismo i la qualifica de vestit a mida.

Detingut a Torrent per estafar quasi 19.000 euros usant la banca en línia d’un conegut

La Policia Nacional ha detingut a Torrent a un jove de 25 anys acusat d'estafar 18.866 euros a un conegut, després de realitzar diverses transferències amb les seues claus de banca en línia.

Jorge Bartual s’incorpora com a preparador de porters a l’Atlètic Saguntí

El exguardameta del València Jorge Bartual es convertix en el nou preparador de porters de l'Atlètic Saguntí, que lluita per l'ascens a Segona RFEF des de la tercera plaça del grup VI de Tercera RFEF.

Les ratxes de vent superen els 160 km/h a l’interior de Castelló

Les ratxes de vent han superat els 160 km/h a Xert i Vilar de Canes i han deixat registres molt elevats en altres municipis de l'interior de Castelló, encara que sense incidents rellevants.

Zara, BBVA i Santander lideren el rànquing de marques espanyoles més valuoses en 2026

Zara manté per desé any consecutiu el lideratge com a marca espanyola més valuosa en 2026, seguida per BBVA i Santander, segons l'informe Kantar BrandZ. L'estudi reflectix a més una forta revaloració del conjunt de grans marques espanyoles enfront d'altres mercats europeus.

València i Alacant concentren ja l’11% de les residències per arrelament a Espanya

València reunix el 6% i Alacant el 5% de les autoritzacions de residència per arrelament en vigor a Espanya, en un context de rècord històric de persones regularitzades i alta inserció laboral.

Detinguts sis hòmens per una sèrie de robatoris amb força en vivendes de Godella i Massarrojos

La Guàrdia Civil ha detingut a sis hòmens per tres robatoris amb força en vivendes de Godella i Massarrojos, on a més s'hauria detectat activitat de tràfic de drogues i una possible organització criminal.