20.8 C
València
Divendres, 7 novembre, 2025

Denuncien filtracions dels sindicats CCOO i UGT a afiliats de preguntes d’un examen pràctic de l’EMT a València

Els sindicats de l'EMT de València APTITUV, TUC-Iv i CGT han denunciat públicament hui, dimecres 15 de novembre, presumptes filtracions realitzades per CCOO i UGT als seus afiliats les preguntes d'un examen pràctic per a la promoció interna d'ascens de conductors a inspectors en l'empresa pública i han demanat a la direcció que exigisca responsabilitats i adopte les mesures disciplinàries oportunes si es confirmen estes irregularitats. Així, els tres sindicats asseguren que han pres les mesures legals oportunes «per via laboral i civil» perquè la justícia «investigue les responsabilitats oportunes davant el presumpte frau en l'EMT València». D'altra banda, segons publica hui 'Las Provincias', representants dels citats sindicats passaren per grups de Whatssapp preguntes que anaven a eixir en l'examen celebrat el passat 29 d'octubre dos dies abans. Estos grups es crearen amb motius dels cursos preparatoris que organitzen els sindicats.

 

Últimes notícies

Arón Canet domina a Portimão i firma el rècord absolut de Moto2

Arón Canet va liderar les dos tandes de Moto2 a Portimão i va rebaixar dos vegades el rècord de la categoria. Jake Dixon i Albert Arenas van tancar el top-3.

El Metropolità invicte, sota avís per les dos últimes victòries del Llevant

L'Atlètic encadena set triomfs a casa, però el Llevant va véncer en les seues dos últimes visites al Metropolità. Dol clau per a sostindre la persecució de lliga.

Low Festival deixa Benidorm després de 15 anys i buscarà nova seu al costat de la mar en 2026

L'organització ha decidit traslladar l'edició de 2026 a una altra ciutat costanera després de 15 anys a Benidorm per condicions que considera inassumibles. L'ajuntament lamenta la ruptura i apunta a canvis en la gestió d'esdeveniments.

Una acusació demana incorporar un vídeo en el qual Pradas parla d’explosió a tot arreu

Acció Cultural ha demanat a la jutgessa afegir al procediment un pla seqüència amb àudio emés per rTVE en el qual s'escolta a Salomé Pradas parlar d'una 'explosió meteorològica' i de problemes d'accés a Utiel.

Vicente Barrera (Vox) afirma que si hi haguera eleccions valencianes anticipades estarien preparats

El president provincial de Vox a València ha assegurat que el seu partit està llest si es convoquen eleccions després de la dimissió de Carlos Mazón. Ha recalcat que el seu paper és orgànic i que no intervindrà en la negociació amb el PP per al relleu.

Emergències de la Generalitat tenia un esborrany del Es-Alert a les 18.37 i l’avís va arribar a les 20.11

Documentació enviada al jutjat acredita un correu a les 18.37 amb la proposta 'És alert ribera'. El text final va ser dictat per Salomé Pradas i es va difondre a les 20.11.

Pérez Llorca i l’amo del Ventorro atestaran el 21 en la causa de la DANA

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA ha fixat per al 21 de novembre les testificals de Juanfran Pérez Llorca i del propietari del Ventorro. Les citacions busquen aclarir crides i decisions de la vesprada de les riuades.

Feijóo preveu obrir hui els contactes amb Vox per a rellevar a Mazón en la Generalitat

Feijóo ha assegurat que el PP iniciarà 'probablement' hui converses amb Vox per a rellevar a Carlos Mazón al capdavant de la Generalitat Valenciana. El líder popular emmarca el diàleg en la busca d'estabilitat.