Desallotgen una festa il·legal amb més de 100 persones de tota Espanya en Pego

Este matí de diumenge, 13 de setembre, diferents agents de la Guàrdia Civil i de la Policia Local de Pego, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), han desallotjat una festa il·legal a on s’han reunit prop de cent persones de diverses províncies durant la nit i part del matí.

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, cap dels participants portava mascareta i, encara que en el lloc a on s’han produït els fets els agents han trobat només a mig centenar de persones, la sospita és que pels camps de la zona s’ha amagat més gent. 

 

La Policia creu que la festa il·legal de Pego s’hauria organitzat en les xarxes socials. El lloc elegit per a celebrar-se la ‘rave‘ ha sigut en el Parc Natural de la Marjal Pego-Oliva, en la mateixa comarca.

 

El propietari del camp ha assegurat que no té res a vore amb l’esdeveniment. Tal com ha informat el citat mitjà, la DJ de la festa era d’Albacete i s’ha confirmat que hi havia persones de Picanya, Cap de Gata, Madrid i Zamora, entre altres llocs del país.

 

D’altra banda, la Guàrdia Civil ha confirmat el desallotjament i ha indicat que este matí hi havia un grup d’entre 30 i 40 persones que, a demés, no portava mascareta.

 

Des de la Policia Local de Pego han detallat que s’han alçat actes de denúncia per diverses infraccions, per tractar-se d’una activitat no permesa i incomplir mesures sanitàries de prevenció per a fer front a la pandèmia.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Alerta taronja per vent en el nord de Castelló amb ratxes de fins a 120 km/h el dimecres i dijous

Aemet activa l'avís taronja per fortes ratxes de vent del nord-oest a l'interior i litoral nord de Castelló entre la vesprada del dimecres i el matí del dijous.

Cel poc nuvolós i màximes a l’alça en la Comunitat Valenciana excepte en el sud d’Alacant

La Comunitat Valenciana afronta una jornada de cel poc nuvolós i temperatures màximes en ascens generalitzat, excepte en la mitat sud d'Alacant, amb vent fluix i mar en calma relativa.

Rescatada una dona després de desplomar-se el sòl d’una vivenda a Venta del Moro

Una dona de 55 anys ha sigut rescatada després de caure uns 2,5 metres en cedir el sòl d'una vivenda en el llogaret Els Marcs, a Venta del Moro, i traslladada a l'Hospital de Requena per policontusiones.

La cooptació dels acadèmics és nociva per al valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una crítica sobre com s’elegixen els acadèmics de l’AVL i una defensa d’un model més plural, transversal i representatiu de les diferents visions sobre el valencià

Bernabé critica la votació de la confraria de Sagunt per anar contra la igualtat de gènere

Pilar Bernabé considera que la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones processionen per Setmana Santa és contrària a la igualtat i obri la porta a accions legals.

L’exdirectora de la residència de Paiporta afirma que no va rebre avisos de la DANA abans de la riuada

L'exdirectora de la residència Saba de Paiporta sosté davant la comissió del Congrés que no va haver-hi avisos directes de l'administració sobre la DANA i defén que tot l'equip va actuar per a salvar la vida dels majors.

Barcala descarta obrir ara el debat sobre la taxa turística en la Comunitat Valenciana

Luis Barcala insistix que no és el moment de parlar de la taxa turística en la Comunitat Valenciana, malgrat la pressió de PSPV i Compromís per a recuperar-la.

Barcala ultima amb el ministre Puente el projecte de soterrament del Parc Central

Luis Barcala afirma que ha tancat amb el ministre Óscar Puente la presentació imminent del projecte del Parc Central, que preveu soterrar les vies ferroviàries al seu pas per Alacant.