7.7 C
València
Dimarts, 30 desembre, 2025

La policia deté els pares d’un bebé després que el menor donara positiu en cocaïna

El bebé, de només vint mesos, ha donat positiu en estupefaents, pel qual s’ha detingut als pares | València Diari

 

Un xiquet de vint mesos ha hagut de ser traslladat a l’hospital Taulí de Sabadell després de donar positiu en consum de drogues i tindre símptomes d’haver consumit estupefaents, segons informa ‘El País’. Les proves realitzades en l’hospital van concloure que el menut podria haver pres cocaïna, motiu pel qual es va detindre als pares.

 

El cas va començar quan els pogenitors van decidir portar al xiquet a urgències, ja que no es trobava bé. Allà els metges van descobrir que presentava símptomes d’estar drogat i, després de realitzar les proves, es va confirmar que donava positiu en estupefaents, igual que els pares, que han sigut detinguts durant la matinada d’este dijous pels Mossos d’Esquadra.

 

El centre mèdic ja ha informat a la Direcció General d’Atenció a la Infància i l’Adolescència (DGAiA) de la situació per a que es facen càrrec del menor, activant d’eixa manera un protocol especial del centre per esta classe de casos. De moment, la policia continuen investigant els fets.

Últimes notícies

Cauen dos grups de tràfic de drogues amb punts de venda a Benetússer i Catarroja

La Guàrdia Civil ha detingut a 13 persones i ha desarticulat dos organitzacions que venien haixixs i cocaïna a Benetússer i Catarroja. Tres capitostos han ingressat a la presó preventiva.

Un sensor convertix en fluorescent les begudes adulterades amb escopolamina en menys de cinc minuts

Un equip de la UPV ha desenrotllat un sensor que detecta escopolamina en begudes en menys de cinc minuts i les torna fluorescents. La solució és sensible, fàcil d'usar i ja està patentada.

Un informe encarregat pel PSOE descarta finançament il·legal i detecta gastos cridaners en l’etapa de Ábalos

L'auditoria forense dels pagaments en efectiu entre 2017 i 2024 conclou que no va haver-hi finançament irregular. Assenyala gastos cridaners vinculats a la Secretaria d'Organització quan la dirigia José Luis Ábalos.

La Comunitat encara la Nit de cap d’any amb temps estable, màximes a l’alça i gelades febles

Estabilitat després de les pluges, amb lleugera pujada de les màximes i gelades a l'interior. Demà baixaran les màximes i no es descarten ruixats en el nord d'Alacant.

Un sensor convertix en fluorescents les begudes alterades amb escopolamina en menys de cinc minuts

La UPV lidera un sensor que delata la escopolamina en begudes en generar una llum fluorescent proporcional a la quantitat. És ràpid, sensible i fàcil d'usar.

Mor una de les sis persones rescatades en l’incendi d’una vivenda a Crevillent

Una dona de 25 anys, rescatada d'un incendi en un pis de Crevillent, ha mort després de ser traslladada a l'Hospital del Vinalopó. Un altre afectat va ser ingressat per inhalació de fum amb pronòstic reservat.

Investiguen la mort d’un anglés de 29 anys per arma de foc en una vivenda d’Orihuela-Costa

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d'un anglés de 29 anys trobat amb ferides de bala en una vivenda de Campoamor, en Orihuela-Costa. El jutjat ha decretat el secret de les actuacions i no han transcendit detencions ni el mòbil.

Héctor Fort serà baixa a l’Elx després de ser operat del muscle

El lateral cedit pel Barcelona es perdrà els pròxims partits després d'una intervenció exitosa en el muscle esquerre. El termini dependrà de la seua evolució.