10.6 C
València
Dijous, 18 desembre, 2025

Detingudes quatre persones per apunyalar mortalment a un xic en Torrent

Las Américas Torrent

Els fets s’han produït en el centre comercial ‘Las Américas’ | Las Américas

 

Esta matinada de dissabte, un xic de 32 anys, de nom Dani Mengíbar, ha mort apunyalat en els voltants del centre comercial ‘Las Américas’ de la localitat de Torrent, en la comarca de l’Horta Sud (València).

 

Segons informa ‘Levante-EMV’, l’assassinat és conegut per haver participat en el programa de Telecinco, ‘Mujeres y Hombres y Viceversa‘. Pel moment, la Policia Local del municipi ha detingut a quatre persones, dos d’elles menors de 16 anys.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Presumptament, la víctima va ser sorpresa cap a les 4.00 hores de la matinada, després d’eixir d’un pub en el que havia discutit amb un grup de persones.

 

D’esta forma, dos dels implicats en la discussió van apunyalar fins a la mort a la víctima. El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) ha informat que fins al lloc de l’agressió es van desplaçar una unitat de Suport Vital Bàsic i un SAMU però no van poder fer res per l’home que va morir en el mateix lloc on va ser apunyalat.

 

Dani Mengibar

Foto de la víctima | Instagram

 

Últimes notícies

Centenars es manifesten a València pels drets dels migrants

Centenars de persones han recorregut València, des de la plaça de bous fins al CIE de Sapadors, per a denunciar exclusió i reclamar garanties per a la població migrant.

El PSPV presenta la proposta de gestora a Almussafes després de l’expulsió de l’alcalde per denúncies d’assetjament sexual

La direcció provincial del PSPV ha proposat una gestora per a l'agrupació d'Almussafes després de la denúncia per assetjament sexual contra l'alcalde, ja expulsat. La llista, amb Jorge Vidal al capdavant, queda a l'espera del vistiplau intern i federal.

Centenars es manifesten a València per a reclamar drets de les persones migrants

Centenars de persones han recorregut València per a exigir garanties efectives de drets per a la població migrant. La marxa va culminar davant el CIE de Sapadors.

Imputat l’alcalde de Jérica per agressió sexual a dos menors; el PP demana suspendre-li de militància

Un jutjat de Segorbe investiga a l'alcalde de Jérica per dos presumptes delictes d'agressió sexual a menors. El PP li cessa com a assessor en la Diputació i demana suspendre la seua militància, mentres el PSPV exigix la seua dimissió.

Broseta deixa la secretaria autonòmica de representació davant la UE amb una dimissió irrevocable

Pablo Broseta ha presentat la seua dimissió irrevocable com a secretari autonòmic de Representació davant la UE i les CCAA. Va anunciar la renúncia en X sense donar motius.

Morant demana als edils d’Almussafes respectar a la denunciant i acatar el decidit pel PSPV

Diana Morant ha reclamat al grup socialista d'Almussafes respecte a la denunciant d'assetjament i obediència a les mesures del partit, que ja ha actuat contra l'alcalde.

El Port d’Alacant rescindix el contracte de l’estructura en la bocana i activa concursos de fred i hidrogen

El consell ha resolt el contracte de l'estructura fixa en la bocana per incompliment del contractista i ha llançat concursos per a una nau frigorífica i una planta d'hidrogen verd.

Creu Roja distribuïx més de 1.800 jocs i joguets a famílies vulnerables d’Alacant

Creu Roja ha iniciat a Alacant el lliurament de més de 1.800 jocs i joguets per a famílies vulnerables per Nadal. Les donacions es classifiquen i arriben directament a les llars.