13.7 C
València
Divendres, 19 desembre, 2025

Detingut en Alacant per assaltar un establiment i amenaçar als empleats amb una destral de carnisser

 

Agents de la Policia Nacional d’Alacant han detingut a un home de 40 anys per suposadament accedir a un estanc de la ciutat amb el rostre ocult amb un casc de moto i amenaçar de manera violenta als empleats amb un destral de carnisser.

 

El presumpte autor dels fets va conseguir fugir del lloc després de dur a terme l’assalt amb una motocicleta que havia, a demés, robat dos dies abans, després de sostraure un mòbil, una tauleta i diners en efectiu que els empleats li van entregar de la caixa registradora, segons un comunicat de la Policia.

 

La localització de l’autor va ser possible també pel fet que havia sigut sancionat el dia anterior al robatori per no portar mascareta i tinença de substàncies estupefaents. Els agents van reconèixer ràpidament a l’home, ja que portava la mateixa roba quan va rebre la multa per la patrulla.

 

L’home va amenaçar violentament als empleats de la botiga

En concret, les autoritats van rebre una telefonada en la que s’informava que s’havia produït un robatori amb violència en el que l’autor portava una arma blanca amb la que havia amenaçat als empleats de l’establiment violentament i havia fugit del lloc.

 

Una volta personats en el lloc dels fets, els agents van observar a través de les càmeres de seguretat que l’acusat va entrar en l’estanc cridant, movent el destral de manera agitada amb la finalitat d’intimidar als empleats, per a després fugir amb una motocicleta amb el botí.

 

La matrícula de la motocicleta i les sabatilles, claus en la detenció

Una de les víctimes va conseguir traure una foto amb el seu telèfon mòbil de l’assaltant, que també va perdre les sabatilles que portava posades en el moment dels fets. Els efectius policials van esbrinar també la matrícula de la motocicleta gràcies a les declaracions dels testimonis i el visionament dels enregistraments de seguretat.

 

D’altra banda, en disposar de la imatge presa per la víctima en el moment de l‘atracament, una de les patrulles, va reconèixer immediatament al sospitós pel fet que el dia anterior li havia sancionat per no portar mascareta i per intervindre-li estupefaents.

 

Per tot això, es va establir un dispositiu policial especial de busca de l’autor dels fets. Un testimoni va alertar als agents que un home havia accedit a un domicili amb multitud d’objectes, un fet que va resultar determinant per a la detenció definitiva.

 

El sospitós va tractar de vendre els objectes robats

A demés, els policies també van trobar en els voltants de la casa el ciclomotor sostret. L’arrest es va produir quan l’home intentava accedir al seu domicili després d’haver tractat de vendre els objectes robats.

 

El detingut, que ja comptava amb antecedents policials, està acusat d’un delicte de robatori amb violència i intimidació i ha sigut posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant, que va decretar el seu ingrés a la presó.

Últimes notícies

Marcelino recalca que el Vila-real pot ser a prop, però veu difícil disputar-li la Lliga a Madrid i Barça

El tècnic, abans de mesurar-se al Barcelona, va defendre la bona ratxa en Lliga i va admetre que les eliminacions van fer mal, amb baixes i dubtes que condicionen.

El València Basket presentarà una queixa davant l’Eurolliga per insults racistes d’aficionats del Maccabi

València Basket presentarà este divendres una queixa davant l'Eurolliga per insults racistes i violència verbal patits davant Maccabi. Aportarà proves gràfiques.

Sarabia considera injust el format de la Copa del Rei

Eder Sarabia va carregar contra el sistema de la Copa del Rei pel distint nombre de partits i l'absència de sorteig pur. Va reafirmar que l'Elx anirà pel torneig.

La Generalitat demana activar com més prompte millor la comissió mixta després de la DANA

La Generalitat ha demanat al Govern activar com més prompte millor la comissió mixta per a la recuperació després de la DANA. Martínez Mus va enviar una carta al ministre per a fixar composició i funcionament i emplaça a reunir-se abans de gener.

La jutgessa de la dana rebutja citar a Rufián a petició d’una acusació

La instructora de la causa per la gestió de la dana ha denegat citar a Gabriel Rufián i als pares de la menor morta. Considera que la corda exhibida no és prova i que repetir declaracions seria injustificat i perjudicial.

El PP aprova en solitari el pressupost de la Diputació d’Alacant per a 2026: 360,8 milions

El ple ha aprovat uns comptes de 360,8 milions, quasi un 8% més que l'any anterior, amb el vot exclusiu del PP i el rebuig de PSOE, Compromís i Vox.

Barrachina veu indispensable la reunió en Moncloa i lamenta un resultat decebedor

El portaveu del Govern valencià qualifica d'imprescindible la trobada entre Juanfran Pérez Llorca i el president del Govern, però critica que a penes va haver-hi avanços i que una única petició es va atendre amb 14 mesos de retard.

Morant urgix al PP a exigir l’acta a l’alcalde de Jérica imputat per agressió sexual

Diana Morant ha urgit al PP a exigir l'acta a l'alcalde de Jérica, investigat per una denúncia d'agressió sexual a dos menors, i a expulsar-lo si no dimitix. Ha demanat explicacions a Juanfran Pérez Llorca i a Alberto Núñez Feijóo i una condemna pública inequívoca.