Detingut en Elx un home per distribuir droga en diferents localitats d’Alacant

 

La Policia Nacional d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), ha detingut a un home de 47 anys per presumptament vendre droga en unes quantes localitats d’Alacant, com Torrevieja, Santa Pola o Callosa del Segura.

 

Segons ha explicat el diari ‘Información’, l’acusat duia a terme sempre el mateix ‘modus operandi‘: es desplaçava amb el seu cotxe i, s’hauria estat dedicant presumptament a la distribució d’una droga, coneguda com a ‘speed’, en quantitats que oscil·len entre els tres i quatre quilograms mensuals.

 

Tal com han informat fonts policials al citat mitjà, les autoritats iniciaren la investigació fa uns quants mesos, quan van ser alertats per un ciutadà anònim del fet que una persona s’estaria dedicant a la distribució de substàncies estupefaents, per diferents localitats d’Alacant.

 

Repartiment de la droga en ple carrer

El presumpte autor dels fets contactava amb els clients abans de conseguir droga i feia un repartiment ràpid. Posteriorment, la substància era redistribuïda per eixos compradors. La Policia d’Elx va vigilar durant unes setmanes al sospitós i unes quantes cases, una d’elles, en la localitat d’Elx, i l’altra en Torrevieja.

 

En poc de temps, les autoritats confirmaren la informació rebuda i descobriren que l’home actuava per correu, desplaçant-se als domicilis i fins i tot establiments públics de Torrevieja o Santa Pola. 

 

En algunes ocasions, el sospitós duia a terme el repartiment de la droga en ple carrer. En les vigilàncies, els policies van poder comprovar que l’investigat, després de fer els intercanvis de droga, abandonava el lloc a gran velocitat. 

 

Confiscades més de 1.000 pastilles d’èxtasis

Després de recopilar totes les proves necessàries per implicar a l’home en esta activitat il·legal, la Policia Nacional d’Elx va organitzar un dispositiu a on esta persona va ser atrapat i detingut com a presumpte autor d’un delicte de tràfic de drogues a conseqüència de la venda i distribució de diferents tipus de droga.

 

Els agents han confiscat més de 1.200 pastilles d’èxtasis, 16 grams de marihuana, 2.130 euros en efectiu i un cotxe usat per a poder fer el repartiment de la droga. L’arrestat ha sigut posat a disposició del Jutjat d’Instrucció en funcions de Guàrdia d’Elx. 

 

 

Últimes notícies

Un simulacre de terratrémol a la Nucia forma 115 agents en emergències sísmices

L’IVASPE ha organitzat este dimarts i dimecres a la Nucia un curs amb simulacre de terratrémol per a 115 agents, posant el focus en la resposta coordinada davant catàstrofes sísmices.

Maria Giner, nova regidora més jove de València en substitució de Sergi Campillo

Maria Giner, de 28 anys, ha pres possessió com a nova regidora de Compromís per València en substitució de Sergi Campillo i s’ha convertit en l’edil més jove de l’actual mandat, amb l’habitatge com a eix central de la seua acció política.

Quasi 6.000 alumnes es juguen plaça en la PAU extraordinària a la Comunitat Valenciana

Un total de 5.969 alumnes fan la PAU extraordinària des d'este dimarts fins dijous en diverses universitats valencianes, amb les notes el 7 de juliol i la preinscripció oberta fins al 3 de juliol.

Compromís planteja una esmena total a la llei d’Acompanyament per ser sinònim de retallades

Compromís ha registrat una esmena a la totalitat a la llei d’Acompanyament dels pressupostos de la Generalitat de 2026, que acusa de ser sinònim de retallades i d’allunyar-se de les necessitats de la societat valenciana.

L’Elx arranca la pretemporada amb Anselmi al capdavant i la plantilla per completar

L’Elx comença este dimecres la pretemporada amb Martín Anselmi com a nou entrenador i diverses incògnites obertes en la configuració definitiva de la plantilla.

Naix OnRoute: el nou gegant logístic amb 500 camions i seu a Sagunt

Talaexprés, Logística Carosán, Futrans i Transnugón s’han unit per crear OnRoute, un operador logístic amb seu a Sagunt, una flota de 500 camions i presència en diversos punts d’Espanya i Portugal.

Els huit jugadors que se’n van del Llevant este 30 de juny

El Llevant ha acomiadat huit jugadors que finalitzen contracte o cessió este 30 de juny i els ha agraït el seu esforç i professionalitat al Ciutat de València.

L’ERTE Red de Ford Almussafes s’allarga fins a final d’any i complirà dos anys en vigor

L’ERTE Red que afecta tota la plantilla de Ford Almussafes s’ha prorrogat fins al 31 de desembre de 2026, quan este mecanisme de flexibilitat laboral complirà dos anys en vigor.