11.4 C
València
Diumenge, 28 desembre, 2025

Detingut per intentar asfixiar a una dona en un parc

 

La Policia Nacional d’Almeria ha detingut a un home amb antecedents policials acusat d’haver intentat posar fi a la vida d’una dona asfixiant-la a l’interior d’una tenda de campanya situada prop del parc situat entre les avingudes Blas Infante i Pare Méndez, pròxim a la Ciutat de la Justícia.

El detingut, d’origen guineà, va ser arrestat per diversos agents de la Brigada de Seguretat Ciutadana, acusat d’un delicte d’homicidi en grau en temptativa per presumptament intentar posar fi a la vida d’una dona al voltant de les 22.30 hores del divendres, segons han confirmat a Europa Press fonts de la investigació.

La policia va rebre diversos avisos del 092 que alertaven d’una forta baralla entre els membres d’una parella que s’havia establit sota les porxades, prop d’un concorregut establiment hostaler, segons han assenyalat alguns testimonis.
Els agents de Policia Nacional es van desplaçar al lloc dels fets on els veïns havien avisat que s’estava produint la baralla i van identificar als membres de la parella, que s’havien assentat temporalment en la zona, on hi havia un matalàs i una tenda de campanya.

Va rebutjar posar una denúncia contra la seua parella

 

Tots dos van al·ludir al fet que es tractava d’una discussió de poca importància, de manera que la dona va rebutjar interposar una denúncia contra ell, qui va mostrar la seua intenció d’anar-se del lloc amb una bicicleta.

Els policies es van desplaçar a un altre requeriment que s’havia produït prop del mateix parc on estava la parella i quan tornaven de nou als seus vehicles van sentir crits de socors procedents del lloc en el qual s’havia atés la parella.

Quan van tornar a lloc van trobar a l’home amb les mans sobre el coll de la xica, que picava de peus i demanava auxili davant la seua impossibilitat per a respirar.

L’home guineà va ser immobilitzat i detingut per un delicte d’homicidi en grau de temptativa. El 016 és un número de telèfon que atén situacions de possible violència de gènere oferint informació i assessorament a les possibles víctimes.

Últimes notícies

Rescatat un escalador en desprendre’s una cornisa en el Racó de Bonança d’Orihuela

Un escalador ha sigut rescatat amb ferides en el turmell en el Racó de Bonança després de desprendre's una cornisa. Els bombers han descendit per terreny escarpat i ho han entregat a una ambulància SVB per al seu trasllat a l'hospital.

Aemet eleva a taronja l’avís per pluges del diumenge a la província de València

Aemet ha elevat a taronja l'avís per pluges en tota la província de València per a este diumenge. L'episodi estarà actiu de 7 a 24 hores i deixarà acumulats molt intensos.

Les pluges del dissabte deixen fins a 76,8 l/m² en l’Albufera i 68 a Benicarló

La jornada ha deixat acumulats destacats en la Comunitat Valenciana, amb el major registre en l'Albufera. Aemet eleva a taronja l'avís a l'interior de València este diumenge.

El futbol es bolca amb Fernando Martín després del naufragi a Indonèsia

RFEF, LaLiga i nombrosos clubs han expressat el seu pesar per l'entrenador del València femení B i tres dels seus fills després d'un naufragi a Indonèsia. El rescat continua en marxa.

Desapareixen en un naufragi a Indonèsia un exfutbolista valencià i tres dels seus fills

Els quatre desapareguts després de l'enfonsament prop de l'illa de Padar són Fernando Martín Carreras, de 44 anys, i tres dels seus fills. La mare i una altra filla van ser rescatades i continua un operatiu de busca de 3 a 4 dies.

Luís Castro arriba al Llevant amb convicció i sense exigir fitxatges

El nou tècnic del Llevant firma fins a 2027 i fixa la permanència com a objectiu. Confia en la plantilla, no imposa reforços i incorpora a Vicente Iborra al seu cos tècnic.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar, a l'est de Bali. Les operacions s'han vist limitades per ones, corrents i pluges.

Quatre membres d’una família valenciana, desapareguts després d’un naufragi a Indonèsia

Quatre espanyols de València seguixen desapareguts després de l'enfonsament d'una embarcació turística prop de l'illa de Padar. Exteriors fa costat a les famílies i el rescat continua.