Detingut per intentar asfixiar a una dona en un parc

 

La Policia Nacional d’Almeria ha detingut a un home amb antecedents policials acusat d’haver intentat posar fi a la vida d’una dona asfixiant-la a l’interior d’una tenda de campanya situada prop del parc situat entre les avingudes Blas Infante i Pare Méndez, pròxim a la Ciutat de la Justícia.

El detingut, d’origen guineà, va ser arrestat per diversos agents de la Brigada de Seguretat Ciutadana, acusat d’un delicte d’homicidi en grau en temptativa per presumptament intentar posar fi a la vida d’una dona al voltant de les 22.30 hores del divendres, segons han confirmat a Europa Press fonts de la investigació.

La policia va rebre diversos avisos del 092 que alertaven d’una forta baralla entre els membres d’una parella que s’havia establit sota les porxades, prop d’un concorregut establiment hostaler, segons han assenyalat alguns testimonis.
Els agents de Policia Nacional es van desplaçar al lloc dels fets on els veïns havien avisat que s’estava produint la baralla i van identificar als membres de la parella, que s’havien assentat temporalment en la zona, on hi havia un matalàs i una tenda de campanya.

Va rebutjar posar una denúncia contra la seua parella

 

Tots dos van al·ludir al fet que es tractava d’una discussió de poca importància, de manera que la dona va rebutjar interposar una denúncia contra ell, qui va mostrar la seua intenció d’anar-se del lloc amb una bicicleta.

Els policies es van desplaçar a un altre requeriment que s’havia produït prop del mateix parc on estava la parella i quan tornaven de nou als seus vehicles van sentir crits de socors procedents del lloc en el qual s’havia atés la parella.

Quan van tornar a lloc van trobar a l’home amb les mans sobre el coll de la xica, que picava de peus i demanava auxili davant la seua impossibilitat per a respirar.

L’home guineà va ser immobilitzat i detingut per un delicte d’homicidi en grau de temptativa. El 016 és un número de telèfon que atén situacions de possible violència de gènere oferint informació i assessorament a les possibles víctimes.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Marián Cano ressalta el pes de la indústria de l’esport en l’economia de la Comunitat Valenciana

La consellera Marián Cano ha defés en Forinvest la indústria de l'esport com a sector estratègic en la Comunitat, amb prop del 2% del PIB i 4.700 empreses. Ha subratllat l'estirada del turisme esportiu i el retorn fiscal dels grans esdeveniments.

La infanta Elena presencia la seua primera mascletà després de ser rebuda a l’Ajuntament de València

La infanta Elena ha sigut rebuda a l'Ajuntament de València abans d'assistir a la seua primera mascletà, l'onzena de les Falles 2026, a càrrec de Pirotècnia Tomás. La visita ha coincidit amb la seua participació en Forinvest i ha inclòs reconeixements a les tradicions i a iniciatives socials després de la dana.

Troben mort a un home de 68 anys en un carrer d’Alacant sense signes de violència

Un vianant va alertar al 112 a les 9.17 després de localitzar a un home defallit en La Florida. No hi ha signes aparents de violència i l'autòpsia ho aclarirà.

Trenta-cinc tapes com a reclam en la Ruta gastronòmica de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 tapes i plats en restaurants d'Alacant fins al 2 d'abril, amb receptes tradicionals reinterpretades i producte local.

Intervingudes set reproduccions no autoritzades de Yturralde i Chillida

La Policia de la Generalitat ha intervingut set còpies no autoritzades d'obres de José María Yturralde i Eduardo Chillida a València; el venedor ha sigut investigat. Dos rèpliques ja s'havien venut i les peces queden custodiades en Fira València.

Pedro Martínez demana defensa sòlida per a tindre opcions davant el Reial Madrid

El tècnic del València Basket va subratllar que la defensa i el control del ritme seran determinants davant un rival de gran qualitat. Va negar qualsevol ànim de revenja i va assumir la baixa de Kameron Taylor excepte recuperació quasi total.

Tres anys de presó per intentar introduir droga en la presó de Fontcalent durant una comunicació

L'Audiència d'Alacant va imposar tres anys de presó i una multa de 600 euros a una dona de 52 anys per intentar entrar cocaïna i haixix en Fontcalent durant una visita. La sentència és ferma.

Dos detinguts a Toledo i Xirivella per amenaces i ciberassetjament a Ione Belarra

La Policia Nacional ha detingut a dos hòmens espanyols a Toledo i Xirivella per amenaces i ciberassetjament a Ione Belarra en Instagram. Un té 49 anys i antecedents; l'altre, de 30, no tenia detencions prèvies.