Mastodon
28.2 C
València
Dimarts, 16 setembre, 2025

Detingut el jugador japonés del TAU Castelló acusat de violació

 

Agents de la Policia Nacional han detingut al jugador japonés del TAU Castelló, Isao Kinoshita, com a presumpte autor d’un delicte d’agressió sexual. Segons ha avançat ‘El Periódico Mediterráneo’, una jove de 21 anys va denunciar l’esportista, de 24 per una violació. La víctima va comunicar als agents que els fets van tindre lloc el passat 3 de desembre en Castelló capital. Segons la víctima, el jugador de bàsquet la va forçar a tindre relacions sexuals sense el seu consentiment, per la qual cosa ella va decidir alertar les autoritats i iniciar el procés legal. 

La policia va detindre el jugador després de la denúncia de la xica, i aquest va ser traslladat a la comissaria provincial on va permanéixer fins a aquest diumenge que va ser posar a disposició judicial. L’encarregat del cas, el Jutjat d’Instrucció número 3 de Castelló, en funcions de guàrdia, va acordar abans-ahir la llibertat provisional per a l’esportista detingut, amb l’obligació de comparéixer els dies 1 i 15 de casa mes en la seu judicial, segons ha confirmat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV). La víctima deurà sotmetre’s a un reconeixement forense i serà citada per a declarar en els jutjats de la capital. El jugador japonés va arribar a l’equip castellonenc el passat estiu, després d’haver estat en altres de la província.

El club en assabentar-se de la notícia, ha emés un comunicat respecte a la situació del seu jugador i la presa o no de mesures disciplinària: « (…) El club davant aquesta situació no ha adoptat cap mesura disciplinària contra el jugador, sent per tant respectuosos amb la presumpció d’innocència i quedant a l’espera del que resolga el jutjat que s’encarrega del cas per a adoptar algun tipus de mesura si fora necessària. No obstant, el club està en contra de qualsevol conducta no respectuosa front a la dona».

Últimes notícies

Protesta en la Universitat d’Alacant exigix la dimissió de Mazón en l’obertura del curs

Unes 150 persones van rebre amb crits i pancartes a la comitiva acadèmica a les portes del Paranimf de la UA. Van increpar al conseller Rovira i l'acte va començar amb lleuger retard, sense incidents.

Els accidents laborals amb bicicletes i patinets es disparen un 400% en nou anys en la Comunitat Valenciana

Bicicletes i patinets ja són el tercer vehicle amb més sinistres laborals amb baixa en la Comunitat, amb 2.981 casos des de 2016. El 91% ocorre in itinere i els dies perduts es multipliquen.

València afronta un dèficit de 133.340 vivendes i mira a l’àrea metropolitana per a créixer

Un informe calcula un dèficit de 133.340 vivendes a la província fins a 2030. L'eixida passa per planificar el creixement en l'àrea metropolitana amb més sòl, densitat i transport àgil.

Compromís acusa el PSOE de frenar la comissió de la DANA en el Congrés

Compromís acusa el PSOE de mantindre paralitzada la comissió sobre la DANA per vetar la compareixença de Pedro Sánchez. La comissió es va constituir al maig i no ha avançat.

Mercadona reforça el seu lideratge en 2025 i aconseguix el 27,1% de quota

Mercadona consolida el seu lideratge en gran consum en els huit primers mesos de 2025 amb un 27,1% de quota i el major avanç del sector. L'hipermercat perd traccion mentres guanyen terreny les cadenes d'assortiment curt i les regionals.

Massó deixa en mans dels grups convidar a víctimes de la DANA al Debat de política general

La Presidència de Les Corts assenyala que l'assistència de víctimes de la DANA al Debat de política general depén de cada grup parlamentari. Massó afirma que no posarà objeccions.

Treballadors de la sanitat pública protesten contra el tancament en fals de l’Estatut Marc

Sindicats de la sanitat pública es concentren per a rebutjar el tancament en fals de la reforma de l'Estatut Marc i exigir millores laborals que porten anys reclamant.

Tres dies de dol a Calp per les morts accidentals d’una bebé i una xiqueta de 4 anys

Calp decreta 72 hores de dol per dos tragèdies recents: una bebé de 20 dies atropellada per un cotxe sense conductor i una xiqueta que va caure des d'un quint pis. El decret inclou banderes a mitja asta i suspensió d'actes municipals.