27.5 C
València
Dissabte, 12 juliol, 2025

Detingut el jugador japonés del TAU Castelló acusat de violació

 

Agents de la Policia Nacional han detingut al jugador japonés del TAU Castelló, Isao Kinoshita, com a presumpte autor d’un delicte d’agressió sexual. Segons ha avançat ‘El Periódico Mediterráneo’, una jove de 21 anys va denunciar l’esportista, de 24 per una violació. La víctima va comunicar als agents que els fets van tindre lloc el passat 3 de desembre en Castelló capital. Segons la víctima, el jugador de bàsquet la va forçar a tindre relacions sexuals sense el seu consentiment, per la qual cosa ella va decidir alertar les autoritats i iniciar el procés legal. 

- Advertisement -Telegram València Diari

La policia va detindre el jugador després de la denúncia de la xica, i aquest va ser traslladat a la comissaria provincial on va permanéixer fins a aquest diumenge que va ser posar a disposició judicial. L’encarregat del cas, el Jutjat d’Instrucció número 3 de Castelló, en funcions de guàrdia, va acordar abans-ahir la llibertat provisional per a l’esportista detingut, amb l’obligació de comparéixer els dies 1 i 15 de casa mes en la seu judicial, segons ha confirmat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV). La víctima deurà sotmetre’s a un reconeixement forense i serà citada per a declarar en els jutjats de la capital. El jugador japonés va arribar a l’equip castellonenc el passat estiu, després d’haver estat en altres de la província.

El club en assabentar-se de la notícia, ha emés un comunicat respecte a la situació del seu jugador i la presa o no de mesures disciplinària: « (…) El club davant aquesta situació no ha adoptat cap mesura disciplinària contra el jugador, sent per tant respectuosos amb la presumpció d’innocència i quedant a l’espera del que resolga el jutjat que s’encarrega del cas per a adoptar algun tipus de mesura si fora necessària. No obstant, el club està en contra de qualsevol conducta no respectuosa front a la dona».

Últimes notícies

Llancen campanya global per a alertar sobre riscos en salut per pseudoteràpies en xarxes socials

Experts alerten sobre el creixement perillós de consells mèdics sense control en xarxes socials i ús inadequat d'intel·ligència artificial per a consultes sanitàries, exigint una campanya global de conscienciació.

Carlos Mazón complix dos anys com a president de la Generalitat Valenciana i podria unir-se al Consell Jurídic Consultiu

Carlos Mazón celebra dos anys al capdavant de la Generalitat Valenciana, un període marcat per reptes polítics i la catàstrofe de la dana que va transformar la política regional.

Rototom Sunsplash celebra 30 anys de música i compromís social amb focus a Gaza, la dana i el planeta

El festival Rototom Sunsplash celebra tres dècades combinant reggae amb activisme social, impulsant accions solidàries amb Palestina i abordant temes com la dana, medi ambient i interculturalitat.

Govern valencià advertix que reformes judicials podrien impedir la instrucció de causes actuals

La consellera de Justícia valenciana critica les reformes legals que traslladen funcions de jutges a fiscals i canvien l'accés a la carrera judicial, advertint que podrien impedir investigar causes actuals contra l'Executiu.

Desmantellen punt de cultiu i distribució de marihuana que proveïa Elda i Petrer a Alacant

La Policia Nacional desactiva una plantació de marihuana a Monforte del Cid, Alacant, detenint a quatre persones per tràfic de drogues i altres delictes.

Tempestes intenses i breus a Castelló i nord de València deixen fins a 37,4 litres per metre quadrat

Tempestes intenses però de curta duració afecten el litoral i prelitoral de Castelló i Camp de Morvedre a València, acumulant fins a 37,4 litres per metre quadrat a Cabanes.

San Fulgencio convocarà ple extraordinari el 25 de juliol per a debatre moció de censura del PSPV contra el PP

L'Ajuntament de San Fulgencio reunirà un ple el 25 de juliol per a tractar la moció de censura presentada pel PSPV-PSOE contra el PP, després de suspensió al juny.

Tràgic accident a Finestrat: Mor un home després de caure un camió sobre una vivenda

Un home de 47 anys mor després de ser atropellat per un camió de material en una obra a Finestrat, Alacant. S'investiga com a possible accident laboral.