Detingut per matar a la seua mare a Torrent

Ejemplo de shortcode con estilo
Els agents van localitzar a la víctima, d'avançada edat, tombada en el llit al costat d'un toll de sang en el sòl, amb el rostre ple d'hematomes i ferides

Agents de la Policia Nacional van detindre ahir a Torrent a un home de 56 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi, després de pel que sembla posar fi a la vida de la seua mare d’avançada edat.

Els agents van localitzar a l’anciana sobre el llit al costat d’un toll de sang, tapada amb un llençol però amb el rostre descobert replet d’hematomes i ferides.

Els fets es van produir el passat set d’octubre en la localitat valenciana de Torrent, quan un home va requerir assistència sanitària en el domicili en el qual convivia amb la seua mare de 88 anys, manifestant que la mateixa hauria mort.

Després de l’arribada dels serveis mèdics a l’habitatge, els sanitaris van alertar a la Sala 091, indicant als agents que en el domicili hi havia una dona d’avançada edat morta, amb ferides en la cara al costat d’un toll de sang.

Immediatament, els agents van acudir a l’habitatge i es van entrevistar amb el fill de la víctima, que li va manifestar que la seua mare es trobava morta en una habitació. L’home els va indicar que durant la nit es va despertar i en acudir al dormitori de la seua mare l’hauria trobada morta.

A més, els va referir que el dia anterior, l’octogenària hauria patit pel que sembla episodis d’espasmes amb els quals s’hauria colpejat contra el sòl, ocasionant-los ferides en el rostre.

Els policies es van dirigir a l’estada i van observar el cos sense vida d’una anciana sobre el llit, tapat amb un llençol, encara que amb el rostre descobert ple de ferides i hematomes, per la qual cosa van donar avís a la comissió judicial que van procedir a l’alçament del cadàver.

Després de les primeres perquisicions, el grup d’Homicidis de la Brigada Provincial de Policia Judicial es va fer càrrec de les investigacions i van esbrinar que l’octogenària hauria mort de manera violenta. Després de les oportunes indagacions policials, els agents han detingut al fill de la víctima, com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi.

L’arrestat, al qual li consten antecedents policials, ha passat aquest mateix matí a disposició judicial.

Últimes notícies

Els mitjans valencians, clau per a la cohesió social i territorial

José Antonio Rovira ha reivindicat el paper dels mitjans valencians en la cohesió de la Comunitat Valenciana durant la Nit del Mitjans. La gala ha reconegut professionals, empreses i projectes de comunicació.

Juan Vidal reclama més protecció per als dissenyadors davant les còpies

El creador eldenc ha rebut el Premi Trayectoria al III Congrés Internacional de Disseny d’Elx i ha reclamat més protecció jurídica davant les còpies.

AVA reclama preus justos i aigua per al camp de Castelló

AVA-ASAJA reclama suport, rendibilitat i aigua per al camp. Pérez Llorca ha compromés el suport de la Generalitat i ha destacat 158 noves incorporacions agràries a Castelló.

València presenta una ruta per a impulsar els semiconductors europeus

VDS 2026 ha presentat a València una proposta compartida per a reforçar les capacitats del sector dels semiconductors. La trobada també ha anunciat un consell assessor internacional de Startup Valencia.

Dos testigos menores confirman que el bulo del Bar España se basó en amenazas

Dos testigos que eran menores cuando comenzó el bulo del Bar España han reiterado que los hechos eran falsos y que declararon bajo amenazas. El juicio se celebra en la Audiencia Provincial de Castellón.

La Mostra Viva reunirà veus mediterrànies a València del 27 d’octubre

La Mostra Viva del Mediterrani se celebrarà a València del 27 d’octubre al 6 de novembre. El festival ha presentat el cartell d’Amparo Carbonell i ha avançat part del programa.

El Constitucional frena tres preceptos de la ley valenciana de costas

El Tribunal Constitucional ha estimado parcialmente el recurso del presidente del Gobierno contra tres preceptos de la ley valenciana de costas. La decisión limita su aplicación en terrenos de dominio público marítimo-terrestre.

Sagunt suma 1.200 vivendes amb llicència i en preveu 300 més

Sagunt ha concedit llicències per a 1.200 vivendes i en preveu 300 més fins a final d’any. L’ICIO ha recaptat 4,8 milions d’euros fins al setembre.