Anuncios

Detingut per matar a la seua mare a Torrent

Agents de la Policia Nacional van detindre ahir a Torrent a un home de 56 anys, d’origen espanyol, com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi, després de pel que sembla posar fi a la vida de la seua mare d’avançada edat.

Els agents van localitzar a l’anciana sobre el llit al costat d’un toll de sang, tapada amb un llençol però amb el rostre descobert replet d’hematomes i ferides.

Anuncios

Els fets es van produir el passat set d’octubre en la localitat valenciana de Torrent, quan un home va requerir assistència sanitària en el domicili en el qual convivia amb la seua mare de 88 anys, manifestant que la mateixa hauria mort.

Després de l’arribada dels serveis mèdics a l’habitatge, els sanitaris van alertar a la Sala 091, indicant als agents que en el domicili hi havia una dona d’avançada edat morta, amb ferides en la cara al costat d’un toll de sang.

Immediatament, els agents van acudir a l’habitatge i es van entrevistar amb el fill de la víctima, que li va manifestar que la seua mare es trobava morta en una habitació. L’home els va indicar que durant la nit es va despertar i en acudir al dormitori de la seua mare l’hauria trobada morta.

A més, els va referir que el dia anterior, l’octogenària hauria patit pel que sembla episodis d’espasmes amb els quals s’hauria colpejat contra el sòl, ocasionant-los ferides en el rostre.

Els policies es van dirigir a l’estada i van observar el cos sense vida d’una anciana sobre el llit, tapat amb un llençol, encara que amb el rostre descobert ple de ferides i hematomes, per la qual cosa van donar avís a la comissió judicial que van procedir a l’alçament del cadàver.

Després de les primeres perquisicions, el grup d’Homicidis de la Brigada Provincial de Policia Judicial es va fer càrrec de les investigacions i van esbrinar que l’octogenària hauria mort de manera violenta. Després de les oportunes indagacions policials, els agents han detingut al fill de la víctima, com a presumpte autor d’un delicte d’homicidi.

L’arrestat, al qual li consten antecedents policials, ha passat aquest mateix matí a disposició judicial.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana encapçala la pujada del lloguer a Espanya amb un 5% anual

La Comunitat Valenciana se situa al capdavant de l'encariment del lloguer en 2024, amb una alça del 5%, per damunt de la mitjana nacional del 3,5% i amb forts increments a València, Sagunt i altres municipis.

Uns 70 immigrants del centre de Guardamar es concentren per a exigir agilitzar la seua regularització

Al voltant de 70 immigrants del centre d'acolliment de Guardamar del Segura es van concentrar davant el recinte per a reclamar major rapidesa en la tramitació de la seua documentació legal a Espanya.

Tabilo lidera als favorits en una Copa Faulconbridge que puja a categoria ATP Challenger 175

La Copa Faulconbridge estrena categoria ATP Challenger 175 en el CT València amb Alejandro Tabilo com primer cap de sèrie i un quadre ple de figures i promeses.

Sarabia demana a l’Elx controlar les emocions davant un dol clau amb el Betis

Eder Sarabia reclama a l'Elx màxima calma i control emocional abans de visitar al Betis, un rival al qual considera un equipazo, en plena baralla per la permanència en LaLiga.

Dimitrievski mira al dol davant el Raig amb ganes de celebrar la salvació a Mestalla

Stole Dimitrievski destaca la importància del partit del dijous davant el Rayo Vallecano a Mestalla, on el València busca certificar la salvació i festejar-la amb la seua afició després del triomf en San Mames.

Arranca la vaga indefinida del professorat en tots els centres públics valencians

La vaga indefinida en l'educació pública valenciana comença amb 78.000 docents cridats a parar, servicis mínims polèmics i manifestacions en les principals ciutats.

Sis detinguts i sis plantacions de marihuana desmantellades a Alcoi, Cocentaina i l’Alqueria d’Asnar

Policia Nacional i Guàrdia Civil detenen a sis persones i desmantellen sis plantacions de marihuana a Alcoi, Cocentaina i l'Alqueria d'Asnar, després de 21 registres en tres mesos.

La Fiscalia demana 26 anys de presó per a un home acusat d’agredir sexualment a les dos filles de la seua parella

Un home se senta en la banqueta acusada d'agredir sexualment durant anys a les dos filles de la seua llavors parella, de 9 i 11 anys, per a qui la Fiscalia reclama 26 anys de presó.
Anuncios