Mastodon
29.6 C
València
Dilluns, 15 setembre, 2025

Detingut un home a Elx per robar gossos en diversos camps

La Policia Local d’Elx i la Guàrdia Civil van detenir el diumenge 2 de gener un home a la partida d’Atzavares per robar gossos a diversos camps. El cos de seguretat municipal va ser alertat per un veí del lloc quan va albirar un desconegut passejant amb dos gossos pertanyents, presumptament, a un amic seu.

El sospitós va relatar als agents locals i a efectius de la Guàrdia Civil de la caserna de Santa Pola que es van presentar posteriorment que els animals eren coneguts.

Els policies van procedir a efectuar les comprovacions pertinents, donant-se la casualitat que un dels propietaris es trobava en aquell moment interposant una denúncia a dependències de la Benemèrita de Santa Pola pel robatori d’aquell can i de dos més. Un altre afectat va manifestar que li havien sostret el seu gos dins de la seua finca completament tancada, per la qual cosa igualment es disposava a denunciar-ho.

Un cop a les instal·lacions de l’Institut Armat, el sospitós va reconéixer que es va emportar els dos gossos esmentats per la persona que va requerir la presència dels policies locals.

És per això que l’home va ser detingut per robatori amb força. Després de les investigacions oportunes de la Policia Local i la Guàrdia Civil, l’endemà els agents van acudir al domicili del presumpte lladre, trobant-se amb els dos gossos. Un cop comprovada la identitat dels animals mitjançant xip, es va personar a la caserna santapolera el seu legítim propietari, fent-li entrega d’aquests.

Últimes notícies

Donya Sofia abrigalla a Elx un congrés amb els últims avanços en malalties neurodegeneratives

La reina Sofía recolza la inauguració del ICND a Elx, un cim que reunix referents internacionals per a presentar avanços en diagnòstic i teràpies. El programa aborda biomarcadores, genètica, neuroimatgeria, inflamació i medicina de precisió, amb la veu de pacients i famílies.

Compromís denuncia davant la Fiscalia 1,17 milions del IVASS sense contracte i l’institut defén el seu pla

Compromís porta a la Fiscalia presumptes gastos sense expedient en 2024 per 1,17 milions en el IVASS. L'institut replica que ja aplica un pla i digitalització.

Ruixats amb tempesta a l’interior de Castelló i màximes a l’alça a València

Baixa probabilitat de ruixats amb tempesta a la vesprada a l'interior nord de Castelló. Les màximes pugen a l'interior de València i el vent rola a este.

Compromís porta a la Fiscalia 1,17 milions del IVASS sense contracte i l’institut defén un pla d’acció

Compromís denuncia davant la Fiscalia 1,17 milions del IVASS en 2024 per gastos sense contracte, recolzada en una auditoria desfavorable. L'institut respon que en 2025 va activar un pla d'acció i una inversió en digitalització per a corregir deficiències històriques.

Pedro Sánchez anunciarà el dijous inversions per a l’aeroport d’Alacant-Elx

La visita de Pedro Sánchez a l'aeroport Alacant-Elx Miguel Hernández servirà per a avançar l'ampliació i les inversions incloses en el DAURA III 2027-31.

Art i cuina s’unixen el 27 i 28 en l’octava edició del Dna Festival de Dénia

Dénia convertirà el passeig de la Marineta Cassiana en un gran escenari gastronòmic els dies 27 i 28 de setembre, amb art, música i tallers participatius. L'octava edició del Dna reunix xefs de referència i celebra deu anys com a Ciutat Creativa de la Gastronomia de la Unesco.

La jutgessa del cas DANA admet la petició de CGT i exigix a Emergències certificar la vigència de Es-Alert

La instructora del cas per la gestió de la DANA demana a AVSRE confirmar si És-Alert estava vigent des de 2023 i reclama documentació a diverses entitats per a reconstruir decisions i protocols.

La jutgessa del cas DANA admet la petició de CGT i exigix a Emergències certificar la vigència del Es-Alert

La magistrada que investiga la gestió de la DANA accepta la sol·licitud de CGT i demana a l'AVSRE confirmar si l'És-Alert estava vigent des de 2023. També reclama documentació i protocols a diversos organismes per a reconstruir decisions i avisos.