21.4 C
València
Dimecres, 5 novembre, 2025

Detingut en València després d’amenaçar a un xic amb unes tisores per negar-se a pagar-li per sexe

TISORES

El prostitut el va amenaçar amb unes tisores | PIXABAY

Agents de la Policia Nacional han detingut en un carrer del districte de Trànsits de València a un xic, de 36 anys, després de, presumptament, amenaçar amb unes tisores a un altre que no volia pagar-li després d’haver mantingut relacions sexuals. Els policies van intervindre al detingut unes tisores d’uns 15 centímetres.

 

Els fets es van produir cap a les tres i quart del migdia, quan els agents que patrullaven la zona van ser alertats per la Sala del 091 per a que es dirigiren a un carrer del districte de Trànsits, a on, pel que pareix, una persona tenia problemes amb un client que no volia pagar. De camí, van ser avisats de què la víctima estava sent amenaçat amb una arma blanca, segons han informat les forces de seguretat en un comunicat.

 

Una volta en el lloc, els policies van observar a dos hòmens en un portal, un d’ells «molt nerviós» i amb unes tisores en la mà que retenia a un altre, al mateix temps que li deia que «sabia a on treballava» i que «anava a anar al seu treball a despullar-se per a que tots ho saberen».

 

S’havien conegut a través d’una app de cites

Els agents van separar als dos implicats i li van llevar les tisores a un d’ells, que, pel que pareix, exercia la prostitució. Els dos xics s’havien conegut a través d’una aplicació mòbil i havien quedat per a mantindre relacions sexuals. En acabar, un d’ells li va demanar 60 euros a l’altre, però el suposat client li va dir que no tenia diners i van començar a discutir fins que el ‘client’ va ser amenaçat amb unes tisores.

 

Els policies van poder saber que els dos xics havien tingut diferents conversacions a través de l’aplicació mòbil a través de la que s’havien conegut, però mai cap dels dos va mencionar que es tractara d’un servici remunerat, sinó que es tractava d’una trobada sexual consentida per les dos parts.

 

Finalment, els agents, després de fer algunes comprovacions, van poder saber que el prostitut es trobava en situació irregular en Espanya i el van detindre com a presumpte autor d’un delicte d’amenaces. El detingut, amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El centre i Colònia Madrid concentren la calor urbana a Benidorm, segons un estudi

Un mapatge amb una vintena de sensors durant les quatre estacions ha identificat el centre i Colònia Madrid com els punts més calorosos de Benidorm. La calor s'intensifica a la nit en àrees denses i disminuïx en barris oberts amb més vegetació

Feijóo demana mantindre l’estabilitat en el Govern valencià

Feijóo ha instat a 'mantindre l'estabilitat' en el Govern valencià i a actuar amb 'serietat i rigor'. Ho ha dit després de les exigències avançades per Vox.

AIReF: la quitació de deute no compensa l’infrafinançament de la Comunitat Valenciana i Murcia

AIReF sosté que el repartiment de la quitació de deute no compensa l'infrafinançament de la Comunitat Valenciana i Murcia. La mesura reduïx interessos i avança el compliment legal, però no evita que seguisquen amb dèficit ni que necessiten finançament extraordinari.

Paiporta aprova una moratòria de dos anys per a convertir locals en vivendes en planta baixa

El ple municipal va aprovar una moratòria de dos anys que suspén llicències i declaracions responsables per a convertir locals de planta baixa en vivendes i allotjaments. La decisió busca reduir el risc d'inundacions i revisar el PGOU; va tirar avant amb PSOE, Compromís i PP, amb el vot en contra de Vox.

Pilar Bernabé tampoc acudirà a la comissió d’investigació de la DANA de Les Corts

La delegada del Govern no acudirà a la comissió sobre la DANA en Les Corts en considerar que els membres de l'Executiu rendixen comptes davant Congrés i Senat. Critica a Mazón i al PP.

La jutgessa de la DANA cita com a testimonis al síndic del PP en Les Corts i a l’amo del Ventorro

La instructora de Catarroja ha acordat cridar a declarar a Juanfran Pérez Llorca, al propietari del restaurant on va menjar Carlos Mazón el dia de la DANA i a cinc càrrecs de l'equip del president. Les testificals busquen aclarir crides i el procés de decisions del Cecopi del 29 d'octubre de 2024.

Feijóo defén mantindre l’estabilitat en el Govern valencià

Feijóo ha reclamat serietat i rigor per a mantindre l'estabilitat en el Govern valencià. Ha respost així a les exigències anunciades per Vox per a fer costat al PP.

Damnificats de Horta Sud demanen un pacte d’Estat i arranjaments urgents després de la DANA

L'Associació de Damnificats Horta Sud ha reclamat en la comissió del Congrés un pacte d'Estat davant catàstrofes i l'arranjament immediat de barrancs i llits. Testimoniatges han denunciat descoordinació i han demanat unitat i formació per a evitar que es repetisquen tragèdies.