7.7 C
València
Dimarts, 30 desembre, 2025

Cau una xarxa de tracta de dones en Sagunt

Imatge d’arxiu | València Diari

 

Agents de la UCRIF (Unitat Contra les Xarxes d’Immigració Il·legal i la Falsedat Documental) de la Policia Nacional, amb la col·laboració de la Guàrdia Civil, han conseguit detindre una organització criminal de tracta de dones en la localitat de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València).

 

Segons informa el ‘Levante‘, els agents han alliberat a algunes de les seues víctimes, ciutadanes de nacionalitat romanesa. Estes detencions vénen produïdes per unes investigacions de l”Operació Opera 2′, que s’iniciaren ara fa dos anys i que han donat com a resultat la detenció de 8 presumptes membres, la majoria de nacionalitat albanesa.

 

Les víctimes eren enganyades per a vindre fins a Espanya des de Romania i les prometien treball com a cambreres en cafeteries i bars. Però la realitat era ben diferent i les explotaven sexualment en rotondes pròximes a un centre comercial de l’autovia A-3 en Aldaia. Tot açò baix les amenaçes i amb estrictes controls per a que no intentaren escapar, ja que els requisaven tota classe de documentació.

 

Amb coordinació amb el Jutjat d’Instrucció número 4 de Sagunt, els agents han entrat en la vivenda d’un dels principals caps de l’organització, entre altres registres, i han requisat 9.000 euros en metàl·lic i joies. A més, este jutjat ha acordat este dijous l‘ingrés provisional i sense possibilitat de fiança als quatre homes i dos dones detingudes. 

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Cauen dos grups de tràfic de drogues amb punts de venda a Benetússer i Catarroja

La Guàrdia Civil ha detingut a 13 persones i ha desarticulat dos organitzacions que venien haixixs i cocaïna a Benetússer i Catarroja. Tres capitostos han ingressat a la presó preventiva.

Un sensor convertix en fluorescent les begudes adulterades amb escopolamina en menys de cinc minuts

Un equip de la UPV ha desenrotllat un sensor que detecta escopolamina en begudes en menys de cinc minuts i les torna fluorescents. La solució és sensible, fàcil d'usar i ja està patentada.

Un informe encarregat pel PSOE descarta finançament il·legal i detecta gastos cridaners en l’etapa de Ábalos

L'auditoria forense dels pagaments en efectiu entre 2017 i 2024 conclou que no va haver-hi finançament irregular. Assenyala gastos cridaners vinculats a la Secretaria d'Organització quan la dirigia José Luis Ábalos.

La Comunitat encara la Nit de cap d’any amb temps estable, màximes a l’alça i gelades febles

Estabilitat després de les pluges, amb lleugera pujada de les màximes i gelades a l'interior. Demà baixaran les màximes i no es descarten ruixats en el nord d'Alacant.

Un sensor convertix en fluorescents les begudes alterades amb escopolamina en menys de cinc minuts

La UPV lidera un sensor que delata la escopolamina en begudes en generar una llum fluorescent proporcional a la quantitat. És ràpid, sensible i fàcil d'usar.

Mor una de les sis persones rescatades en l’incendi d’una vivenda a Crevillent

Una dona de 25 anys, rescatada d'un incendi en un pis de Crevillent, ha mort després de ser traslladada a l'Hospital del Vinalopó. Un altre afectat va ser ingressat per inhalació de fum amb pronòstic reservat.

Investiguen la mort d’un anglés de 29 anys per arma de foc en una vivenda d’Orihuela-Costa

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d'un anglés de 29 anys trobat amb ferides de bala en una vivenda de Campoamor, en Orihuela-Costa. El jutjat ha decretat el secret de les actuacions i no han transcendit detencions ni el mòbil.

Héctor Fort serà baixa a l’Elx després de ser operat del muscle

El lateral cedit pel Barcelona es perdrà els pròxims partits després d'una intervenció exitosa en el muscle esquerre. El termini dependrà de la seua evolució.