Cau una xarxa de tracta de dones en Sagunt

Imatge d’arxiu | València Diari

 

Agents de la UCRIF (Unitat Contra les Xarxes d’Immigració Il·legal i la Falsedat Documental) de la Policia Nacional, amb la col·laboració de la Guàrdia Civil, han conseguit detindre una organització criminal de tracta de dones en la localitat de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València).

 

Segons informa el ‘Levante‘, els agents han alliberat a algunes de les seues víctimes, ciutadanes de nacionalitat romanesa. Estes detencions vénen produïdes per unes investigacions de l”Operació Opera 2′, que s’iniciaren ara fa dos anys i que han donat com a resultat la detenció de 8 presumptes membres, la majoria de nacionalitat albanesa.

 

Les víctimes eren enganyades per a vindre fins a Espanya des de Romania i les prometien treball com a cambreres en cafeteries i bars. Però la realitat era ben diferent i les explotaven sexualment en rotondes pròximes a un centre comercial de l’autovia A-3 en Aldaia. Tot açò baix les amenaçes i amb estrictes controls per a que no intentaren escapar, ja que els requisaven tota classe de documentació.

 

Amb coordinació amb el Jutjat d’Instrucció número 4 de Sagunt, els agents han entrat en la vivenda d’un dels principals caps de l’organització, entre altres registres, i han requisat 9.000 euros en metàl·lic i joies. A més, este jutjat ha acordat este dijous l‘ingrés provisional i sense possibilitat de fiança als quatre homes i dos dones detingudes. 

 

També pots llegir…

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Una menor resulta ferida a Oropesa en accidentar-se amb un patinet que aconseguia 85 km/h

Una menor va resultar ferida i va ser traslladada a l'hospital després de patir un accident amb un patinet elèctric modificat que arribava als 85 km/h a Orpesa.

Torrevieja es reunix en silenci després de l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare

Torrevieja ha guardat un minut de silenci per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar, en un municipi encara commocionat i en dol oficial.

Torrevieja es bolca en un minut de silenci per l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys

Torrevieja ha celebrat un minut de silenci i viu el primer dels dies de dol oficial per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar.

Carlos Espí firma un mes històric amb el Llevant amb 6 gols en 4 partits

Carlos Espí, renovat fins a 2028, encadena 6 gols en 4 partits amb el Llevant, un registre històric per al club que li porta a viure un dels millors mesos de la seua vida.

L’Elx trenca una ratxa de 66 partits sense remuntar en Primera davant el Mallorca

L'Elx es va imposar al Mallorca per 2-1 després de donar-li la volta al marcador i va posar fi a una sèrie de 66 partits en Primera Divisió sense aconseguir una remuntada.

Corberán iguala els 69 punts de Baralla en els seus primers 50 partits de Lliga amb el València

Carlos Corberán aconseguix els 50 partits de Lliga amb el València amb 69 punts, el mateix balanç que va firmar Rubén Baraja en el seu primer mig centenar de partits al capdavant de l'equip.

Domingo amb sol i ascens de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge majoritàriament buidat, amb màximes en clar ascens i vent que es reforçarà en el nord de Castelló a última hora, abans d'un dilluns més variable.

Un sistema amb intel·ligència artificial prediu sequeres amb fins a sis mesos de marge

Un model desenrotllat a la Universitat Politècnica de València combina prediccions climàtiques, índexs de sequera i intel·ligència artificial per a anticipar sequeres amb fins a sis mesos d'antelació en la conca del Xúquer i altres regions semiàrides.