Cau una xarxa de tracta de dones en Sagunt

Imatge d’arxiu | València Diari

 

Agents de la UCRIF (Unitat Contra les Xarxes d’Immigració Il·legal i la Falsedat Documental) de la Policia Nacional, amb la col·laboració de la Guàrdia Civil, han conseguit detindre una organització criminal de tracta de dones en la localitat de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València).

 

Segons informa el ‘Levante‘, els agents han alliberat a algunes de les seues víctimes, ciutadanes de nacionalitat romanesa. Estes detencions vénen produïdes per unes investigacions de l»Operació Opera 2′, que s’iniciaren ara fa dos anys i que han donat com a resultat la detenció de 8 presumptes membres, la majoria de nacionalitat albanesa.

 

Les víctimes eren enganyades per a vindre fins a Espanya des de Romania i les prometien treball com a cambreres en cafeteries i bars. Però la realitat era ben diferent i les explotaven sexualment en rotondes pròximes a un centre comercial de l’autovia A-3 en Aldaia. Tot açò baix les amenaçes i amb estrictes controls per a que no intentaren escapar, ja que els requisaven tota classe de documentació.

 

Amb coordinació amb el Jutjat d’Instrucció número 4 de Sagunt, els agents han entrat en la vivenda d’un dels principals caps de l’organització, entre altres registres, i han requisat 9.000 euros en metàl·lic i joies. A més, este jutjat ha acordat este dijous l‘ingrés provisional i sense possibilitat de fiança als quatre homes i dos dones detingudes. 

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Jutgen un germà d’Antonio Anglés per un brutal segrest i agressió a València

Joaquín Martins, germà d’Antonio Anglés, s’asseu a la banqueta amb altres cinc hòmens acusats de segrestar i torturar un home en 2021. La Fiscalia demana per a ell 27 anys de presó.

Més de 78 milions en beques de menjador i transport escolar per al curs 2026-2027

Educació destina més de 78 milions d’euros a beques de menjador i ajudes individuals de transport escolar per al curs 2026-2027, amb especial atenció a zones rurals i famílies vulnerables.

Juny tanca amb 62 morts per calor a la Comunitat Valenciana, la pitjor xifra des de 2015

Les altes temperatures han provocat 62 morts per calor en juny a la Comunitat Valenciana, amb especial incidència en la setmana del 22 al 28, i situen 2026 com el pitjor any des que hi ha registres del MoMo.

Requena, Ayora i Pego es disparen per damunt dels 38 graus l’1 de juliol

L’1 de juliol ha arrancat amb màximes de fins a 38,7 graus en punts d’interior i una sensació de calor elevada a València per la humitat.

Absòlts els rapers El Jincho i Osiris de l’acusació d’agressió sexual a una menor a Mislata

L’Audiència Provincial de València ha absolt els rapers El Jincho i Osiris, acusats d’agredir sexualment una menor després d’un concert a Mislata en 2023, en apreciar dubtes racionals sobre el relat de la víctima i els fets denunciats.

417 ajuntaments rebran quasi 8 milions per a prevenir incendis forestals en 2026

La Generalitat ha assignat 7,95 milions d’euros a 417 ajuntaments valencians per a actuacions de prevenció d’incendis i gestió forestal durant 2026, amb especial pes per als municipis de la província de València.

Les vendes de turismes cauen un 15,4 % en mitat any a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha registrat 67.234 matriculacions de turismes nous fins juny, un 15,4 % menys que fa un any, en contrast amb el creixement del mercat espanyol.

La Policia Local de València frustra una nova quedada massiva de patinets elèctrics al parc de Capçalera

La Policia Local de València ha desmantellat una quedada massiva de patinets elèctrics al parc de Capçalera, amb 10 denúncies i huit vehicles immobilitzats per irregularitats tècniques.