15.4 C
València
Dilluns, 8 desembre, 2025

Cau una xarxa de tracta de dones en Sagunt

Imatge d’arxiu | València Diari

 

Agents de la UCRIF (Unitat Contra les Xarxes d’Immigració Il·legal i la Falsedat Documental) de la Policia Nacional, amb la col·laboració de la Guàrdia Civil, han conseguit detindre una organització criminal de tracta de dones en la localitat de Sagunt, en la comarca del Camp de Morvedre (València).

 

Segons informa el ‘Levante‘, els agents han alliberat a algunes de les seues víctimes, ciutadanes de nacionalitat romanesa. Estes detencions vénen produïdes per unes investigacions de l”Operació Opera 2′, que s’iniciaren ara fa dos anys i que han donat com a resultat la detenció de 8 presumptes membres, la majoria de nacionalitat albanesa.

 

Les víctimes eren enganyades per a vindre fins a Espanya des de Romania i les prometien treball com a cambreres en cafeteries i bars. Però la realitat era ben diferent i les explotaven sexualment en rotondes pròximes a un centre comercial de l’autovia A-3 en Aldaia. Tot açò baix les amenaçes i amb estrictes controls per a que no intentaren escapar, ja que els requisaven tota classe de documentació.

 

Amb coordinació amb el Jutjat d’Instrucció número 4 de Sagunt, els agents han entrat en la vivenda d’un dels principals caps de l’organització, entre altres registres, i han requisat 9.000 euros en metàl·lic i joies. A més, este jutjat ha acordat este dijous l‘ingrés provisional i sense possibilitat de fiança als quatre homes i dos dones detingudes. 

 

També pots llegir…

 

Últimes notícies

Pedro Martínez aconseguix la seua victòria 100 amb el València en la Lliga Endesa

El 89-91 en la pista del Baskonia, decidit amb una canastra final de Kameron Taylor, va donar al València Basket el seu octau triomf i va elevar a Pedro Martínez a les 100 victòries en Lliga Endesa amb el club.

Taylor sentencia al Baskonia sobre la botzina: 89-91 per a València Basket

València Basket es va imposar 89-91 en el Buesa Arena amb una canastra final de Kameron Taylor després de l'empat de Diakité. Montero havia forçat el desenllaç amb un robatori i dos tirs lliures.

Rescatat un senderista després d’esvair-se al Fort de Bèrnia, en Callosa

Un senderista ha sigut rescatat al Fort de Bèrnia després de patir un mareig i caure a terra durant una ruta. Van recuperar el pols amb un DEA i el van evacuar en helicòpter.

John Korir guanya la Marató de València amb 2.02:25

John Korir s'ha imposat amb 2.02:25, tercera millor marca mundial de l'any, en una edició amb 36.000 participants. Amanal Petros va ser segon i Awat Kibrab va completar el podi; Ibrahim Chakir, millor espanyol.

Jepkosgei firma la millor marca mundial de l’any a València

Joyciline Jepkosgei va guanyar la Marató de València amb 2.14:00, millor marca mundial de l'any i rècord de la prova. Peres Jepchirchir va ser segona amb 2.14:43.

Detingut a Madrid per robar l’exclusiva bicicleta d’un pilot de MotoGP a Cheste

La Guàrdia Civil ha detingut a Madrid a un home que va sostraure la bicicleta d'alt valor d'un pilot de MotoGP durant el GP de Cheste. Va ser identificat gràcies a cambres i testimonis.

Corberán destaca que l’equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se

El tècnic del València va subratllar que el seu equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se després del 1-1 davant el Sevilla, igualat per Hugo Duro en el 93. Va defendre a Tárrega, va parlar d'un dol físic i travat i va deixar en mans del cos tècnic les solucions per la sanció del central de cara al Metropolità.

Més de 30.000 atletes travessen la meta de la Marató València, rècord històric

La Marató València Trinidad Alfonso va registrar 30.777 finishers sobre 36.000 dorsals, la major xifra de la seua història. John Korir i Joyciline Jepkosgei van firmar les millors marques de l'any a València.