Mastodon
26 C
València
Dissabte, 13 setembre, 2025

Detinguts dos menors per torturar a un xic i gravar-ho en Xest

Dos menors, de 15 i 17 anys i origen búlgar, han sigut detinguts i tancats en un centre de menors després de torturar durant més d’una hora a un xic, de 20 anys i també búlgar, en Xest, en la Foia de Bunyol (València). A demés, els dos menors haurien gravat la pallissa amb el mòbil.

 

Tal com arreplega ‘Levante-EMV’ i segons la versió de la víctima, que va acudir després de l’agressió a la caserna de la Guàrdia Civil de Xest per a denunciar els fets, els dos agressors acudiren a sa casa i, en obrir-los la porta, començaren a agredir-lo. A demés, li feren llevar-se la roba i l’obligaren a ballar mig nuet mentres el gravaven i es reien.

 

Apallissat fins a perdre el coneixement

En un moment donat, el major dels germans li deia al menut: «Ves a per alguna cosa que em fa mal la mà de tant pegar-li», pel que el menut va portar uns alicates, amb els que començaren a torturar-lo. La víctima, fins i tot, arribà a perdre el coneixement, però en eixe moment, els germans li tiraven poals d’aigua gelada per a reanimar-lo i continuar amb les agressions. 

 

Els fets es van produir el 16 de novembre i la víctima va haver de ser evacuada a l’hospital de Manises per les greus ferides que va patir en les cames, els braços i la cara. Per la seua banda, els dos presumptes agressors, amb antecedents per robatoris amb força, estan acusats de diferents delictes de lesions agreujades amb instrument perillós, contra la integritat moral i detenció il·legal.

 

Tot apunta a un deute per drogues

La Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Riba-roja s’ha fet càrrec de la investigació i busca el vídeo gravat amb un dels mòbils dels agressors, cosa que seria la prova definitiva dels fets. A demés, el grup de Criminalística trobà en el seu moment sang, paper higiènic amb sang i aigua en el terra de casa de la víctima, que refutarien la seua versió.

 

La investigació de la benemèrita apunta a què el motiu de les tortures seria un deute econòmic per drogues, encara que la víctima no va voler mencionar cap motiu en el moment en què interposà la denúncia.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Parell lamenta la falta de punteria del Vila-real i l’eficàcia de l’Atlètic

El migcampista del Vila-real atribuïx la derrota davant l'Atlètic (2-0) a la falta d'encert pròpia i a la màxima eficàcia rival. El segon tant, obra de Nico González, va arribar quan millor estaven.

La pegada de l’Atlètic alleuja a Simeone: 2-0 al Vila-real

L'Atlètic va aconseguir la seua primera victòria de la temporada amb un 2-0 al Vila-real. Barris i Nico González van capitalitzar la pressió alta davant un rival en forma.

Manifestació massiva a València exigix l’embargament d’armes a Israel

Milers de persones van recórrer el centre de València per a exigir l'embargament d'armes a Israel i la ruptura total de relacions. La marxa va concloure amb la lectura de manifestos i suport a la flotilla que intenta portar ajuda a Gaza.

Barris avança a l’Atlètic al descans (1-0) davant el Vila-real

L'Atlètic marxa al descans 1-0 davant el Vila-real gràcies a una miqueta de Pablo Barrios en el 9. Pepe va fregar l'empat amb una falta al travesser.

Desenes de milers marxen per València per a exigir l’embargament d’armes a Israel

Una marxa va recórrer el centre de València per a reclamar l'embargament d'armes a Israel i la ruptura de relacions amb eixe país. Els organitzadors parlen de desenes de milers d'assistents i demanen protecció per a la flotilla que intenta portar ajuda a Gaza.

Dos ferits per cremades en cremar un matalàs en una vivenda de Mislata

Dos hòmens de 61 i 75 anys van resultar ferits per cremades a Mislata en declarar-se un foc en un matalàs. Van ser atesos per SVB i SAMU i traslladats a València.

Una dona de 70 anys, ferida en ser atropellada per un patinet a Torrent

La víctima va patir un traumatisme cranioencefàlic després de ser atropellada al carrer Jutge Ángel Querol. Va ser atesa pel SAMU i traslladada a l'Hospital General de València.

Antony s’estrena en el Betis davant un Llevant sense punts

Llevant arriba amb tres derrotes i la necessitat de puntuar; Betis busca el seu primer triomf a domicili amb el retorn d'Antony i diversos dubtes en l'onze.