Detingut per agredir i furtar-li a un home en València

Puny

El jove l’abordà per l’esquena | Pxhere

Agents de la Policia Local  de València han detingut durant la matinada del diumenge a un xic, de 18 anys, que presumptament va abordar a un home per l’esquena i li va pegar un colp per a intentar llevar-li la motxilla.

 

Els fets s’han produït a les 4.40 hores d’este diumenge, en el barri de Russafa, mentres els agents patrullaven la zona i van advertir que dos hòmens estaven mig barallant-se, segons han detallat les forces de seguretat en un comunicat.

 

El lladre va intentar fugir

Els policies van intervindre per a separar als dos hòmens i un d’ells va intentar fugir, però els agents el van poder agarrar a temps i van procedir a la seua identificació.

 

La suposada víctima va manifestar que, moments abans, el presumpte lladre, al costat d’un altre home, l’havia abordat per l’esquena i li havia pegat un colp per a intentar llevar-li la motxilla. Segons va explicar, finalment, el detingut li havia conseguit furtar el rellotge.

 

Per esta raó, els policies van registrar al presumpte autor dels fets, que va ser detingut i traslladat a dependències policials.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Barcala es manté en silenci sobre Les Naus malgrat la citació de la comissió de vivenda

L alcalde d Alacant, Luis Barcala, ha reiterat que no farà cap declaració sobre el cas de les vivendes públiques de Les Naus, tot i que la comissió municipal d investigació l ha citat per al 24 de juliol a petició de tota l oposició.

Alerta per calor extrem: la Generalitat demana adaptar la faena per protegir la salut laboral

La Generalitat ha instat empreses, administracions i persones treballadores a reforçar la prevenció i reorganitzar la faena davant l’episodi de calor extrem anunciat a la Comunitat Valenciana.

Cinc ferits en un xoc entre una furgoneta i un autobús de l’EMT a El Saler

Cinc persones han resultat ferides en un accident entre un autobús de la línia 25 de l’EMT i una furgoneta a la CV-500, a l’altura d’El Saler, i han sigut traslladades a hospitals de València.

Continua ingressat l’home detingut per matar la seua dona i la filla a Alacant

L’home de 53 anys detingut per apunyalar mortalment la seua dona i una filla a la Cañada del Fenollar continua hospitalitzat sota custòdia policial i encara no ha declarat.

El alcalde d’Alacant haurà de donar explicacions per les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

La comissió municipal que investiga possibles irregularitats en l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan ha citat l’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, a comparéixer el 24 de juliol, després de la petició conjunta de tota l’oposició.

L’incendi de Soneja continua sense perimetrar amb 300 efectius desplegats i l’onada de calor com a principal amenaça

La Generalitat manté el desallotjament preventiu de Azuébar mentre 16 mitjans aeris treballen en la zona i el Seprona investiga l’origen del foc

Nit sufocant en pobles de tot el territori en l’inici d’una nova onada de calor

Diversos municipis de Castelló, València i Alacant han encadenat una nit tòrrida amb mínimes superiors als 26 graus en l’inici d’una nova onada de calor que podria deixar màximes de fins a 44 graus.

Onada de calor amb fins a 40 graus este dilluns a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta este dilluns un dia de cel ras i temperatures màximes de fins a 40 graus a l’interior de València, que augmentaran encara més dimarts amb valors de fins a 44 graus al sud de la província.