Detingut per agredir i furtar-li a un home en València

Puny

El jove l’abordà per l’esquena | Pxhere

Agents de la Policia Local  de València han detingut durant la matinada del diumenge a un xic, de 18 anys, que presumptament va abordar a un home per l’esquena i li va pegar un colp per a intentar llevar-li la motxilla.

 

Els fets s’han produït a les 4.40 hores d’este diumenge, en el barri de Russafa, mentres els agents patrullaven la zona i van advertir que dos hòmens estaven mig barallant-se, segons han detallat les forces de seguretat en un comunicat.

 

El lladre va intentar fugir

Els policies van intervindre per a separar als dos hòmens i un d’ells va intentar fugir, però els agents el van poder agarrar a temps i van procedir a la seua identificació.

 

La suposada víctima va manifestar que, moments abans, el presumpte lladre, al costat d’un altre home, l’havia abordat per l’esquena i li havia pegat un colp per a intentar llevar-li la motxilla. Segons va explicar, finalment, el detingut li havia conseguit furtar el rellotge.

 

Per esta raó, els policies van registrar al presumpte autor dels fets, que va ser detingut i traslladat a dependències policials.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Corberán admet vergonya per la imatge del València a Riazor

Carlos Corberán ha qualificat de vergonyosa la primera part del València a Riazor, en la derrota 3-1 contra el Deportivo. L’entrenador ha assumit la responsabilitat i ha criticat la falta d’activació i actitud competitiva del seu equip.

Dos gols en pròpia porta condemnen el Valencia a Riazor

El Valencia ha tornat a oferir una mala imatge a Riazor i ha perdut 3-1 davant el Deportivo, amb dos gols en pròpia porta de César Tárrega i Diakhaby. L’equip gallec ha celebrat així la seua primera victòria en Primera huit anys després, i continua invicte este curs.

Busquen aclarir la mort d’un home trobat al riu Xúquer a Sueca

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un home, encara sense identificar, localitzat este diumenge flotant al riu Xúquer al seu pas per Sueca. Els agents analitzen si va morir per accident, causes naturals o altres circumstàncies.

El Levante fitxa cedit el francés Axel Tape fins a final de temporada

El Levante UD ha tancat la incorporació en qualitat de cedit del centrecampista francés Axel Tape, de 19 anys, procedent del Bayer 04 Leverkusen fins a final de temporada.

Pego arriba als 37 graus i encapçala la pujada de temperatures a la Comunitat

Les màximes han pujat fins a 7 graus en municipis com Pego, que ha registrat 37 graus. A les comarques de València també s’han superat els 36 graus en alguns punts.

Enric Mas es corona en Aitana i es posa líder de la Vuelta

El mallorquí Enric Mas s’ha imposat en l’Alto de Aitana, ha estrenat el mallot roig i arriba al primer descans com a nou líder sòlid de la Vuelta 2026.

Set migrants arriben en pastera a una platja de Santa Pola en ple migdia

Una pastera amb set migrants d’origen magribí ha arribat este migdia a la platja de Santa Pola del Este, plena de banyistes. Els hòmens, alguns possiblement menors, han fugit pel passeig marítim fins que els han localitzat les forces de seguretat.

Mor un home en colpejar-se el cap al Pou Clar d’Ontinyent

Un home d’entre 35 i 40 anys ha mort este divendres al paratge del Pou Clar d’Ontinyent després de colpejar-se el cap amb una roca mentre estava amb la família.