Detingut per agredir i furtar-li a un home en València

Puny

El jove l’abordà per l’esquena | Pxhere

Agents de la Policia Local  de València han detingut durant la matinada del diumenge a un xic, de 18 anys, que presumptament va abordar a un home per l’esquena i li va pegar un colp per a intentar llevar-li la motxilla.

 

Els fets s’han produït a les 4.40 hores d’este diumenge, en el barri de Russafa, mentres els agents patrullaven la zona i van advertir que dos hòmens estaven mig barallant-se, segons han detallat les forces de seguretat en un comunicat.

 

El lladre va intentar fugir

Els policies van intervindre per a separar als dos hòmens i un d’ells va intentar fugir, però els agents el van poder agarrar a temps i van procedir a la seua identificació.

 

La suposada víctima va manifestar que, moments abans, el presumpte lladre, al costat d’un altre home, l’havia abordat per l’esquena i li havia pegat un colp per a intentar llevar-li la motxilla. Segons va explicar, finalment, el detingut li havia conseguit furtar el rellotge.

 

Per esta raó, els policies van registrar al presumpte autor dels fets, que va ser detingut i traslladat a dependències policials.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Morant assegura que el PP ha perdut el carrer i que el PSPV liderarà el canvi sense sorpasso

La secretària general del PSPV-PSOE, Diana Morant, sosté que el PP ha perdut el carrer en la Comunitat Valenciana, que part de l’abstenció tornarà a votar a l’esquerra i que el PSPV encapçalarà el canvi polític sense sorpasso de Compromís.

La Generalitat assegura que Pérez Llorca ja ha complit el 63 % dels seus compromisos en mig any

La Generalitat defensa que el president Juanfran Pérez Llorca ha executat en només sis mesos el 63 % dels compromisos de la seua investidura, amb especial èmfasi en la rebaixa fiscal, les polítiques socials i el suport als sectors productius.

La UPV desenvolupa un sistema pioner per a evitar incendis en bateries de vehicles elèctrics

Investigadors de la UPV presenten AVL Thermos, un nou calorimetre flexible que reproduix i controla les fugues tèrmiques en bateries dion-litio per a dissenyar sistemes mes segurs en cotxes i patinets electrics.

Els artistes fallers reclamen ajudes i posar fre a l’intrusisme per a salvar el sector

El mestre major del Gremi d’Artistes Fallers, Vicente Julián, alerta que l’ofici travessa serioses dificultats per la pujada del preu del suro i l’intrusisme, i reclama ajudes directes, regulació i reconeixement professional per a garantir el futur del sector.

Quatre detinguts a Alacant per comprar mòbils cars amb nòmines falsificades

La Policia Nacional deté quatre hòmens a Alacant acusats d’estafar comerços de telefonia amb nòmines falsificades per finançar mòbils de gamma alta valorats en 1.500 euros.

El sud-est peninsular, clau arqueològica dels jocs de tauler preromans

El sud-est peninsular, especialment la província dAlacant, concentra la major quantitat de restes arqueològiques de jocs de tauler preromans, una peça clau per a entendre les relacions socials entre els pobles mediterranis i les elites locals abans de la romanització.

Oratge estable diumenge amb cel ras i descens de les temperatures a l’interior

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge de cel poc nuvolós o ras, amb màximes a la baixa a l’interior de València i sense canvis en la resta, i vent fluix de direcció variable amb predomini de llevant a la vesprada.

Empat de l’Almería a Castàlia i l’eliminatòria es decidirà als Jocs del Mediterrani

Castelló i Almería empaten 1-1 a Castàlia en l’anada de la primera eliminatòria de la promoció a Primera Divisió, en un partit on els albinegres disposen de les millors ocasions.