9.7 C
València
Diumenge, 21 desembre, 2025

Detingut per robar en hora i mitja dos comerços en Gandia

Detingut per entrar a robar en un supermercat en Castelló

El lladre, de 42 anys, va robar en dos establiemtns d’aliments | Pixabay

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a un home de 42 anys per robar, a punta de pistola, en dos comerços diferents en la localitat de Gandia, en la comarca de la Safor (València). Els fets van passar en només una hora i mitja. 

 

Els fets van passar la nit del passat dilluns 27 de gener, cap a les 23.00 hores, quan l’autor va entrar en una tenda d’aliments. Els agents que estaven per la zona van ser avisats, ja que des de l’establiment havien tocat el botó d’alarma de robatori.

 

Quan van anar fins al lloc dels fets, van vore que un home havia entrat a furtar amb la cara mig tapada i portava una arma blanca, amb la que va obligar als dependents a donar-li els diners. Es va barallar amb un dels treballadors, a qui va ferir en la zona del maluc i el lladre també es va ferir en el cap.

 

Havia robat en altre comerç una hora abans

Els agents van patrullar per la zona per vore si trobaven el sospitós, i el van encontrar en el portal d’una casa i estava intentant cosir-se la ferida que tenia en el cap. Les víctimes van reconéixer que havia sigut ell i la policia el va detindre.

 

Quan van arribar a les dependències policials, els agents es van enterar de què el detingut havia robat en altre supermercat amb violència una hora abans. El lladre portava una altra roba i també va furtar en la tenda a punta de pistola. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

València es mobilitza pel dret a la vivenda i exigix un pla de xoc

Una marxa ha recorregut el centre de València per a denunciar la situació de la vivenda i exigir un pla de xoc. La Generalitat replica que el problema és la falta d'oferta i detalla mesures en marxa.

Guanyar la Grossa de Nadal és 1 entre 100.000: més probable que un llamp i menys que un accident

La probabilitat de guanyar la Grossa de Nadal és d'1 entre 100.000. És més probable que et toque que que et caiga un llamp, però menys que morir en un accident de trànsit.

La DANA de València va deixar quasi 7 milions en pèrdues no reconegudes en el sector artístic

Un peritatge de AVVAC xifra en més de 6,9 milions els danys de la DANA del 29 d'octubre de 2024 en les arts visuals de la Comunitat Valenciana. Gran part seguix sense compensar.

Un penal de Dela en el 92 rescata al Llevant i frena a la Reial Societat (1-1)

El Llevant va igualar sobre la botzina amb un penal transformat per Adrián de la Font després d'enderrocament a Carlos Álvarez. La Real va deixar escapar un triomf que ja assaboria.

Un penal de Dela en el 92 rescata al Llevant i frena a la Reial Societat

El Llevant va igualar en el temps afegit gràcies a un penal transformat per Dela després d'enderrocament a Carlos Álvarez. La Real, que es veia guanyadora, va deixar escapar dos punts.

1-1: Un penal de Dela rescata al Llevant i frena a la Reial Societat

El Llevant va igualar en el 92 gràcies a un penal transformat per Dela després d'una falta sobre Carlos Álvarez. La Real, superior per trams, va deixar escapar un triomf que va acariciar.

Entreguen els premis ‘No oblidar la dana’ en homenatge a víctimes i reconstrucció

El Centre de Voluntariat 'La Cantina' ha entregat la primera edició dels premis 'No oblidar la dana', que rendixen tribut a víctimes, afectats i voluntariat després de les inundacions de 2024. La gala ha reunit a prop de 70 entitats i ha reconegut 11 iniciatives clau per a l'ajuda i la reconstrucció.

Una cabotada de Kubo avança a la Reial Societat en el Ciutat (0-1)

Una cabotada de Takefusa Kubo just abans del descans dona avantatge mínim a la Reial Societat davant el Llevant en el Ciutat de València. L'acció va nàixer d'una pèrdua local i un centre de Gonçalo Guedes; va ser el primer tir a porta visitant.