Detingut per robar en hora i mitja dos comerços en Gandia

Detingut per entrar a robar en un supermercat en Castelló

El lladre, de 42 anys, va robar en dos establiemtns d’aliments | Pixabay

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a un home de 42 anys per robar, a punta de pistola, en dos comerços diferents en la localitat de Gandia, en la comarca de la Safor (València). Els fets van passar en només una hora i mitja. 

 

Els fets van passar la nit del passat dilluns 27 de gener, cap a les 23.00 hores, quan l’autor va entrar en una tenda d’aliments. Els agents que estaven per la zona van ser avisats, ja que des de l’establiment havien tocat el botó d’alarma de robatori.

 

Quan van anar fins al lloc dels fets, van vore que un home havia entrat a furtar amb la cara mig tapada i portava una arma blanca, amb la que va obligar als dependents a donar-li els diners. Es va barallar amb un dels treballadors, a qui va ferir en la zona del maluc i el lladre també es va ferir en el cap.

 

Havia robat en altre comerç una hora abans

Els agents van patrullar per la zona per vore si trobaven el sospitós, i el van encontrar en el portal d’una casa i estava intentant cosir-se la ferida que tenia en el cap. Les víctimes van reconéixer que havia sigut ell i la policia el va detindre.

 

Quan van arribar a les dependències policials, els agents es van enterar de què el detingut havia robat en altre supermercat amb violència una hora abans. El lladre portava una altra roba i també va furtar en la tenda a punta de pistola. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Els EUA carreguen contra l’aliança de Ford amb Geely per la planta d’Almussafes

El secretari de Transport dels Estats Units, Sean P. Duffy, ha advertit a Ford per la seua aliança amb Geely per explotar conjuntament la fàbrica d’Almussafes i per l’ús de tecnologia xinesa, que vincula amb riscos per a la seguretat nacional.

València assumirà tot el cost de l’educació infantil de 0 a 6 anys per a facilitar la conciliació

L’Ajuntament de València finançarà per primera vegada tot el cicle d’educació infantil de 0 a 6 anys amb beques per a escolarització, menjador, escoles matinera i de juliol, amb un pressupost total de 7 milions d’euros.

Detingut a Alacant per robar en un hotel fent-se passar per un client britànic

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un home de 36 anys acusat de robar en lhabitació dun hotel després de suplantar la identitat dun hoste britànic, al qual havia furtat abans una motxilla a la Explanada dEspanya.

Catalá veu en la sentència del TSJCV un aval jurídic a l’ampliació nord del port de València

La nova resolució del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana rebutja el recurs d’Acció Ecologista Agró i, segons l’alcaldessa María José Catalá, reforça el suport jurídic a l’ampliació nord del port de València.

Cultura reunirà dijous les autonomies i la Policia per reforçar la seguretat als museus

El Ministeri de Cultura ha convocat per a este dijous una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per revisar la seguretat dels museus després dels robatoris a Badajoz, Albacete i Villena, que han obert una polèmica amb la Generalitat i han activat mesures a altres territoris.

Llorca insta els sindicats educatius a tindre voluntat de diàleg per a pactar millores

Juanfran Pérez Llorca reclama als sindicats educatius més voluntat de diàleg davant el nou pla de la Generalitat i defensa mesures com la gratuïtat de 0 a 3 anys i la reducció de ràtios en pobles menuts. El curs arranca amb menys alumnat però amb rècord de professorat i 28 nous centres entre els que obrin ara i els previstos enguany.

Detingut a Vinaròs per enviar 60 quilos de marihuana en paquets postals

La Guàrdia Civil i Vigilància Duanera han intervingut a Vinaròs més de 60 quilos de marihuana enviats en paquets postals i han detingut un home per contraban i delicte contra la salut pública.

Detinguts quatre hòmens per una agressió sexual múltiple a València a la víctima del seu excompany

La Policia Nacional ha detingut a València quatre hòmens d’entre 44 i 53 anys per una presumpta agressió sexual en grup a l’exparella sentimental d’un d’ells, a qui també s’atribueix un delicte de maltractaments en l’àmbit de la violència de gènere.