Detingut per robar en hora i mitja dos comerços en Gandia

Detingut per entrar a robar en un supermercat en Castelló

El lladre, de 42 anys, va robar en dos establiemtns d’aliments | Pixabay

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a un home de 42 anys per robar, a punta de pistola, en dos comerços diferents en la localitat de Gandia, en la comarca de la Safor (València). Els fets van passar en només una hora i mitja. 

 

Els fets van passar la nit del passat dilluns 27 de gener, cap a les 23.00 hores, quan l’autor va entrar en una tenda d’aliments. Els agents que estaven per la zona van ser avisats, ja que des de l’establiment havien tocat el botó d’alarma de robatori.

 

Quan van anar fins al lloc dels fets, van vore que un home havia entrat a furtar amb la cara mig tapada i portava una arma blanca, amb la que va obligar als dependents a donar-li els diners. Es va barallar amb un dels treballadors, a qui va ferir en la zona del maluc i el lladre també es va ferir en el cap.

 

Havia robat en altre comerç una hora abans

Els agents van patrullar per la zona per vore si trobaven el sospitós, i el van encontrar en el portal d’una casa i estava intentant cosir-se la ferida que tenia en el cap. Les víctimes van reconéixer que havia sigut ell i la policia el va detindre.

 

Quan van arribar a les dependències policials, els agents es van enterar de què el detingut havia robat en altre supermercat amb violència una hora abans. El lladre portava una altra roba i també va furtar en la tenda a punta de pistola. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Venus de l’Almadrava es consolida com a nou símbol arqueològic d’Alacant

La troballa de la Venus de l'Almadrava, una escultura romana del segle I d. C. prop del jaciment de Lucentum, es presenta com un de les fites arqueològiques més rellevants d'Alacant i com a nou emblema de la ciutat.

Condemnat a 15 anys de presó per degollar a un home en un pont de València

Un jurat popular declara culpable a un home per degollar a un altre en un pont de València al juliol de 2024. L'Audiència Provincial li imposa 15 anys de presó i fortes indemnitzacions a la família de la víctima.

València llança una campanya per a frenar la sobrepoblació de coloms i recorda les multes per donar-los menjar

L'Ajuntament de València posa en marxa la campanya 'No alimentes el problema' per a demanar a la ciutadania que deixe de donar menjar als coloms i reduir la seua sobrepoblació, que ja ha començat a descendir.

Eder Sarabia anuncia entre llàgrimes que deixa la banqueta de l’Elx

Eder Sarabia comunica entre llàgrimes que no continuarà com a entrenador de l'Elx la pròxima temporada malgrat tindre contracte en vigor, després d'aconseguir un ascens i la permanència en Primera.

Una nova estratègia d’IA aconseguix acurtar fins a un 90% les ressonàncies cerebrals avançades

Dos investigadors de l'Institut de Neurociències han dissenyat una estratègia basada en intel·ligència artificial que acurta fins a un 90% el temps d'unes certes ressonàncies magnètiques cerebrals avançades, mantenint un alt nivell de precisió en les imatges.

Espanya s’enfronta a un episodi de calor extrema pròpia de la canícula estiuenca

Espanya encadena dies de calor excepcional per a maig, amb màximes per damunt de 34 graus, nits tropicals i rècords històrics de temperatura sense una clara data de finalització.

Nova marxa de docents recorre el centre de València i pressiona a Educació en plena vaga indefinida

Milers de docents tornen a manifestar-se pel centre de València fins a la Conselleria d'Educació en el tretzé dia de la vaga indefinida en l'ensenyança pública no universitària.

Es tanca el termini d’al·legacions a l’informe sobre el llop amb fort xoc entre ecologistes i autonomies

Finalitza el termini per a al·legar a l'informe sexennal sobre el llop ibèric amb un pols entre ecologistes, que demanen reforçar la seua protecció, i comunitats llobateres, que qüestionen la seua mal estat de conservació.