Detingut per robar en hora i mitja dos comerços en Gandia

Detingut per entrar a robar en un supermercat en Castelló

El lladre, de 42 anys, va robar en dos establiemtns d’aliments | Pixabay

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a un home de 42 anys per robar, a punta de pistola, en dos comerços diferents en la localitat de Gandia, en la comarca de la Safor (València). Els fets van passar en només una hora i mitja. 

 

Els fets van passar la nit del passat dilluns 27 de gener, cap a les 23.00 hores, quan l’autor va entrar en una tenda d’aliments. Els agents que estaven per la zona van ser avisats, ja que des de l’establiment havien tocat el botó d’alarma de robatori.

 

Quan van anar fins al lloc dels fets, van vore que un home havia entrat a furtar amb la cara mig tapada i portava una arma blanca, amb la que va obligar als dependents a donar-li els diners. Es va barallar amb un dels treballadors, a qui va ferir en la zona del maluc i el lladre també es va ferir en el cap.

 

Havia robat en altre comerç una hora abans

Els agents van patrullar per la zona per vore si trobaven el sospitós, i el van encontrar en el portal d’una casa i estava intentant cosir-se la ferida que tenia en el cap. Les víctimes van reconéixer que havia sigut ell i la policia el va detindre.

 

Quan van arribar a les dependències policials, els agents es van enterar de què el detingut havia robat en altre supermercat amb violència una hora abans. El lladre portava una altra roba i també va furtar en la tenda a punta de pistola. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ortí es nega a reobrir la negociació salarial i obliga els sindicats a desallotjar la Conselleria

La consellera d'Educació Carmen Ortí tanca la porta a reobrir la negociació salarial reclamada per STEPV, CCOO i UGT i ordena als sindicats abandonar l'edifici després d'hores de tancament.

Educació defén que no decidix sota pressió i tanca la negociació salarial amb part dels sindicats

La Conselleria d'Educació insistix que no pren decisions sota pressió, dona per tancada la pujada salarial pactada amb CSIF i ANPE i emplaça a la resta de sindicats a continuar negociant la resta de reivindicacions en taules temàtiques.

El Govern investiga l’agressió d’un policia a una dona en una protesta de professors a València

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana investiga l'actuació d'un agent de la Policia Nacional que va espentar per l'esquena a una dona durant una protesta de professors a València.

El València atropella al Barça en el Palau i assegura el factor pista en el play-off

El València Basket pansa per damunt del Barça en el Palau (77-102), exposa totes les debilitats blaugranes i assegura la segona plaça de la Lliga Endesa amb factor pista en el play-off.

Educació cita als sindicats el dilluns i STEPV, CCOO i UGT es queden en la taula de negociació

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT decidixen no abandonar la sala de la Conselleria d'Educació després de donar-se per tancada la reunió i exigixen un document base decent per a continuar negociant.

Novena reunió entre Educació i sindicats per a intentar tancar un acord i frenar la vaga docent

Educació i els sindicats docents afronten la seua novena reunió amb l'objectiu de pactar un acord definitiu que permeta desconvocar la vaga indefinida en l'educació pública no universitària.

Rescaten en helicòpter a una senderista ferida en la Senda Fosca del Montgó

Una dona de 57 anys va ser evacuada en helicòpter després de patir una possible fractura de turmell mentres recorria la Senda Fosca, en el paratge natural del Montgó, a Dénia.

La Confederació de l’Ebre alerta de possibles crescudes sobtades a Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya

La Confederació Hidrogràfica de l'Ebre advertix de risc de crescudes ràpides en llits menors i barrancs d'Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya davant pluges intenses i tempestes previstes per a la vesprada.