Detingut per robar en hora i mitja dos comerços en Gandia

Detingut per entrar a robar en un supermercat en Castelló

El lladre, de 42 anys, va robar en dos establiemtns d’aliments | Pixabay

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a un home de 42 anys per robar, a punta de pistola, en dos comerços diferents en la localitat de Gandia, en la comarca de la Safor (València). Els fets van passar en només una hora i mitja. 

 

Els fets van passar la nit del passat dilluns 27 de gener, cap a les 23.00 hores, quan l’autor va entrar en una tenda d’aliments. Els agents que estaven per la zona van ser avisats, ja que des de l’establiment havien tocat el botó d’alarma de robatori.

 

Quan van anar fins al lloc dels fets, van vore que un home havia entrat a furtar amb la cara mig tapada i portava una arma blanca, amb la que va obligar als dependents a donar-li els diners. Es va barallar amb un dels treballadors, a qui va ferir en la zona del maluc i el lladre també es va ferir en el cap.

 

Havia robat en altre comerç una hora abans

Els agents van patrullar per la zona per vore si trobaven el sospitós, i el van encontrar en el portal d’una casa i estava intentant cosir-se la ferida que tenia en el cap. Les víctimes van reconéixer que havia sigut ell i la policia el va detindre.

 

Quan van arribar a les dependències policials, els agents es van enterar de què el detingut havia robat en altre supermercat amb violència una hora abans. El lladre portava una altra roba i també va furtar en la tenda a punta de pistola. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Possibles ruixats este dissabte a l’interior de Castelló i València i baixada de les màximes

El dissabte es presenta amb cel poc nuvolós en la Comunitat Valenciana, augment de núvols a la vesprada i possibles ruixats a l'interior de Castelló i València, amb descens de les màximes en el nord i el litoral central.

Mor un copilot i el pilot resulta ferit molt greu en el Rallye de la Ceràmica a Castelló

Un greu accident en el segon tram del Rallye de la Ceràmica, en la carretera entre L'Alcora i Onda, causa la mort del copilot Samuel Ortiz i deixa molt greu al seu germà i pilot, Jordi.

El Festival dels Arts baixarà el volum nocturn a 80 decibels per a reduir el soroll

El Festival dels Arts limitarà el so nocturn a 80 decibels, deu menys que el màxim municipal, i instal·larà pantalles i limitadors acústics per a minimitzar l'impacte en els veïns.

Les màximes es disparen per damunt de 37 graus en diversos municipis de València

La Comunitat Valenciana viu una jornada de calor molt intensa, amb màximes per damunt de 37 graus en diversos municipis de l'interior i de la costa i valors molt alts en les tres capitals de província.

Educació situa en el 11,17% el seguiment de la vaga docent en el seu quinzé dia

La Conselleria d'Educació calcula un seguiment del 11,17% en la vaga indefinida del professorat no universitari, que suma quinze dies mentres continuen les negociacions amb els sindicats.

La jutgessa de la DANA descarta nous testimonis i protegix l’alcalde d’Algemesí

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 a València rebutja citar a set testimonis i afirma que no hi ha indicis penals contra l'alcalde d'Algemesí ni altres responsables locals.

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.