10.6 C
València
Divendres, 28 novembre, 2025

Dos dones ferides per l’atac d’un gos en Vila-real

Un pitbull, un gos de raça potencialment perillosa

Un pitbull, en una imatge d’arxiu | Pixabay

 

Dos dones han resultat ferides este dilluns, després de patir l’atac d’un gos en el municipi de Vila-real, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló). 

 

L’incident ha tingut lloc este migdia, i fins al lloc dels fets s’han desplaçat diferents efectius sanitaris, després de rebre un avís de les afectades, tal com ha avançat el periòdic ‘Mediterráneo’. 

 

Fins a la zona s’ha acostat una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB), que ha atés les ferides per mossegades que patien les dos dones, de 49 i 87 anys. 

 

Les afectades, que segons pareix han patit ferides a les mans, han hagut de ser traslladades fins a l’Hospital Universitari de la Plana. De moment, es desconeix les causes de l’atac del gos. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Detingut per robar una bossa amb 6.000 euros a Alacant i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut després d'una estirada en el centre de la ciutat. La Policia va recuperar més de 5.800 euros en seguir el rastre de bitllets.

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut després d'una estirada a una dona que portava prop de 6.000 euros. En la persecució va anar perdent bitllets fins a la seua captura.

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

La Policia ha detingut a un home que va arrabassar la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. En la fugida va anar perdent bitllets fins a ser interceptat.

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant per l'estirada de la bossa d'una dona que portava quasi 6.000 euros; en la fugida va anar deixant bitllets. La Policia va recuperar més de 5.800 euros i ho va posar a disposició judicial.

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant com a presumpte autor de l'estirada a una dona que portava prop de 6.000 euros. En la fugida va anar deixant bitllets fins a ser arrestat.

Desarticulada a Alacant una xarxa de ciberestafes capaç d’enviar milions de SMS i telefonades fraudulentes

La xarxa utilitzava una infraestructura tecnològica de gran capacitat per suplantar organismes oficials i enganyar les víctimes

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida a Alacant

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després d'arrabassar d'una tirada la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. En la fugida va anar deixant bitllets i es van recuperar més de 5.800 euros.

Les pensions contributives pujaran un 2,7% en 2026 per mantindre el poder adquisitiu

L’augment garantirà fins a 572 euros més a l’any per a la pensió mitjana de jubilació