11.6 C
València
Dilluns, 15 desembre, 2025

Dos dones ferides per l’atac d’un gos en Vila-real

Un pitbull, un gos de raça potencialment perillosa

Un pitbull, en una imatge d’arxiu | Pixabay

 

Dos dones han resultat ferides este dilluns, després de patir l’atac d’un gos en el municipi de Vila-real, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló). 

 

L’incident ha tingut lloc este migdia, i fins al lloc dels fets s’han desplaçat diferents efectius sanitaris, després de rebre un avís de les afectades, tal com ha avançat el periòdic ‘Mediterráneo’. 

 

Fins a la zona s’ha acostat una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB), que ha atés les ferides per mossegades que patien les dos dones, de 49 i 87 anys. 

 

Les afectades, que segons pareix han patit ferides a les mans, han hagut de ser traslladades fins a l’Hospital Universitari de la Plana. De moment, es desconeix les causes de l’atac del gos. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Una dona i un menor, ferits en un accident en la CV-166 a Benassal

Una dona i un menor han resultat ferits després de l'eixida de via del vehicle en la CV-166 en direcció a Benassal. Van ser atesos per Samu i SVB i traslladats a un hospital.

Les pluges deixen 60 l/m² en quatre hores a Castelló sense incidències

La vesprada ha deixat 60 l/m² a la ciutat de Castelló i acumulats destacats en la zona, sense incidències. El balanç diari situa el màxim a la Font d'en Carròs amb 147,9 l/m².

Catorze municipis de València i Castelló suspenen les classes este dilluns per les pluges

La Conselleria d'Educació ha confirmat la suspensió de l'activitat lectiva este dilluns en 14 municipis de València i Castelló per l'alerta de pluges. La mesura afecta a 78.744 alumnes i prioritza la seguretat en desplaçaments i zones inundables.

Pluges persistents i d’intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València

Les pluges continuen amb persistència i intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València, amb tempestes encara en la mar. Persistixen avisos roig i taronja i risc de ruixats molt intensos en les pròximes hores

Emergències manté les alertes per pluges intenses i demana extremar la precaució

Es mantenen les alertes per pluges amb nivell roig en el litoral de València. Emergències demana evitar zones inundables.

Municipis de la zona zero de la dana suspenen les classes este dilluns per les pluges

Diversos municipis han decidit suspendre les classes este dilluns per les alertes de pluges. València ho farà parcialment i la UPV i la UV suspendran al matí.

Pluges persistents i d’intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València

Aemet ha informat que continua plovent amb persistència i intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València. Es mantenen avisos rojos i taronges i no es descarta que algunes tempestes marítimes aconseguisquen la costa amb ruixats molt intensos.

Rescat a Vila-real: bombers evacuen en embarcació a una parella bloquejada per la pluja

Dos dotacions i una unitat de comandament han acudit al carrer del Riu per a auxiliar a un home i una dona el vehicle de la qual havia quedat immobilitzat per l'aigua. El Consorci ha atés a més incidències a Borriol i Nules.