Anuncios

10 evacuats en afonar-se una casa en Castelló

Alcoi

Imatge d’arxiu de l’afonament d’una casa | Cedida

Una casa s’ha afonat en el barri de Sant Agustí de Castelló, esta passada nit de diumenge. Per eixe motiu, fins a 10 veïns de les cases del voltant han hagut de ser evacuats pel perill de què les seues cases també es vegueren afectades.

 

Anuncios

Segons informa ‘Mediterráneo’, en la vivenda afectada es trobaven un pare i el seu fill, encara que van conseguir eixir abans de l’afonament. El pare va sentir un fort soroll i va avisar al seu fill per a eixir de casa. Afortunadament, els dos han resultat il·lesos, encara que el fill ha hagut de ser atés pels efectius mèdics de l’ambulància per una crisi d’ansietat.

 

La Policia Local també ha acudit al lloc dels fets per a evacuar als veïns de les cases del costat de la vivenda afectada i ha fet guàrdia durant tota la nit, pel perill de què es produïren més despreniments. A última hora de la nit, els veïns estaven a l’espera de què l’arquitecte els informara de la situació, encara que tot apunta a que la borrasca ‘Glòria’ haja pogut causar este afonament, ja que es tracta de cases prou antigues.

 

Segons ha explicat el vicepresident de l’Associació de Veïns del Barri de Sant Agustí, Rafael Cruz, al mitjà citat, «el sostre del terrat s’afonà damunt d’una de les habitacions, però també es va endur la façana de la part de dalt, amb perill de caure sobre la casa del costat o en el carrer».

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El València Basket sobreviu al arreón final del Girona i es jugarà la final en Fontajau

El València Basket va deixar escapar una renda de deu punts i va acabar imposant-se per un ajustat 67-66 davant el Spar Girona, deixant la semifinal de la Lliga Femenina Endesa completament oberta per a la volta en Fontajau.

La Generalitat amplia l’alerta taronja per pluges a l’interior sud de València

La Generalitat estén l'alerta taronja per pluges a l'interior sud de València, mentres quasi tota la Comunitat seguix en avís groc excepte el nord de Castelló, amb registres que superen els 70 l/m² en diversos municipis.

Barrachina defén la ramaderia extensiva com a pilar estratègic en la Comunitat Valenciana

El conseller Miguel Barrachina reivindica la ramaderia extensiva com a activitat clau per a la seguretat alimentària, l'ocupació rural i l'equilibri territorial, i detalla una estratègia amb 70 mesures i suport econòmic estable al sector.

Les tempestes es generalitzen a Espanya amb xàfecs torrencials i risc de crescudes

Un tàlveg d'aire fred dispara la inestabilitat en quasi tota Espanya amb tempestes molt intenses al Mediterrani, registres torrencials a Alzira i risc de crescudes sobtades en la conca de l'Ebre.

La Diputació de València reforça el seu paper com a pont entre els municipis i la Unió Europea

La Diputació de València reivindica el paper dels governs intermedis en la construcció europea i detalla el reforç de la seua assistència tècnica i financera perquè els municipis accedisquen a fons comunitaris.

La Generalitat activa la preemergència hidrològica en el Magre després de fortes pluges a Guadassuar

La Generalitat activa el nivell groc del Pla Especial d'Inundacions en la conca del Magre després de superar els 50 l/m² a Guadassuar i deixar registres destacats en diverses localitats veïnes.

Una tempesta descarrega 72,4 l/m² en una hora a Alzira i activa avisos per pluja intensa

Una tempesta molt localitzada deixa 72,4 l/m² en poc més d'una hora a Alzira i obliga a mantindre avisos taronja i groc per pluja intensa en diverses comarques de la Comunitat Valenciana.

La Fiscalia manté la petició de 8 anys de presó per a Juliol d’Espanya per agressió sexual

La Fiscalia manté la seua petició de huit anys de presó per a Juliol d'Espanya per un delicte d'agressió sexual i dos de tracte degradant a pacients en la seua consulta privada. El juí queda vist per a conclusions finals el 21 de maig.
Anuncios