10 evacuats en afonar-se una casa en Castelló

Alcoi

Imatge d’arxiu de l’afonament d’una casa | Cedida

Una casa s’ha afonat en el barri de Sant Agustí de Castelló, esta passada nit de diumenge. Per eixe motiu, fins a 10 veïns de les cases del voltant han hagut de ser evacuats pel perill de què les seues cases també es vegueren afectades.

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, en la vivenda afectada es trobaven un pare i el seu fill, encara que van conseguir eixir abans de l’afonament. El pare va sentir un fort soroll i va avisar al seu fill per a eixir de casa. Afortunadament, els dos han resultat il·lesos, encara que el fill ha hagut de ser atés pels efectius mèdics de l’ambulància per una crisi d’ansietat.

 

La Policia Local també ha acudit al lloc dels fets per a evacuar als veïns de les cases del costat de la vivenda afectada i ha fet guàrdia durant tota la nit, pel perill de què es produïren més despreniments. A última hora de la nit, els veïns estaven a l’espera de què l’arquitecte els informara de la situació, encara que tot apunta a que la borrasca ‘Glòria’ haja pogut causar este afonament, ja que es tracta de cases prou antigues.

 

Segons ha explicat el vicepresident de l’Associació de Veïns del Barri de Sant Agustí, Rafael Cruz, al mitjà citat, «el sostre del terrat s’afonà damunt d’una de les habitacions, però també es va endur la façana de la part de dalt, amb perill de caure sobre la casa del costat o en el carrer».

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Generalitat mobilitza 421 milions per a ajudar famílies i empreses davant la crisi per la guerra de l’Iran

El Consell pacta amb sindicats i patronal 27 mesures que inclouen ajudes a hipoteques, lloguer, transport, autònoms i finançament bonificat

Juan Roig confia en medalles del Projecte FER a Los Angeles 2028

Juan Roig destaca la cultura de l'esforç del Projecte FER i expressa la seua confiança que diversos dels esportistes becats aconseguisquen medalla en els Jocs Olímpics de Los Angeles 2028.

Projecte FER 2026 presenta el seu programa de beques amb 140 esportistes sota el lema Basat en somni reals

El Projecte FER 2026 llança la seua catorzena edició amb 140 esportistes becats i l'objectiu a mitjà termini dels Jocs Olímpics de Los Angeles 2028, reforçant a més l'impacte de la marató i mitja marató com a eixos de mecenatge esportiu.

CCOO reclama a la Generalitat aplicar enguany la jornada de 35 hores al personal públic

CCOO PV reclama a la Generalitat Valenciana que pose en marxa este mateix any la jornada de 35 hores setmanals per a tot el seu personal públic, tal com arreplega l'acord de legislatura de 2024.

El València Basket busca apurar les seues opcions de ser segon davant un IDK obligat a guanyar

El València Basket visita a un IDK Euskotren que es juga continuar viu en la lluita pel play off, mentres les valencianes apuren les seues opcions d'arrabassar la segona plaça al Spar Girona.

Cambra València anticipa una desacceleració econòmica per l’impacte de la guerra a l’Iran

Cambra València preveu que l'economia de la Comunitat cresca entre un 2 i un 2,5% enguany, per davall del 3% estimat inicialment, a causa de l'encariment energètic i a la incertesa generada per la guerra a l'Iran.

Pérez Llorca nega cap retall al jutjat de la dana i el PSPV l’acusa d’afeblir la investigació

El president defensa que Catarroja manté tots els mitjans sol·licitats, mentre Diana Morant reclama restituir de manera immediata els recursos del jutjat

Mazón recorre el veto a personar-se en la causa de la DANA per la seriosa indefensió que denúncia

La defensa de Carlos Mazón ha recorregut davant l'Audiència Provincial de València la decisió de la jutgessa de Catarroja que li impedix personar-se en la causa per la DANA, en considerar que li provoca una seriosa indefensió processal.