10 evacuats en afonar-se una casa en Castelló

Alcoi

Imatge d’arxiu de l’afonament d’una casa | Cedida

Una casa s’ha afonat en el barri de Sant Agustí de Castelló, esta passada nit de diumenge. Per eixe motiu, fins a 10 veïns de les cases del voltant han hagut de ser evacuats pel perill de què les seues cases també es vegueren afectades.

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, en la vivenda afectada es trobaven un pare i el seu fill, encara que van conseguir eixir abans de l’afonament. El pare va sentir un fort soroll i va avisar al seu fill per a eixir de casa. Afortunadament, els dos han resultat il·lesos, encara que el fill ha hagut de ser atés pels efectius mèdics de l’ambulància per una crisi d’ansietat.

 

La Policia Local també ha acudit al lloc dels fets per a evacuar als veïns de les cases del costat de la vivenda afectada i ha fet guàrdia durant tota la nit, pel perill de què es produïren més despreniments. A última hora de la nit, els veïns estaven a l’espera de què l’arquitecte els informara de la situació, encara que tot apunta a que la borrasca ‘Glòria’ haja pogut causar este afonament, ja que es tracta de cases prou antigues.

 

Segons ha explicat el vicepresident de l’Associació de Veïns del Barri de Sant Agustí, Rafael Cruz, al mitjà citat, «el sostre del terrat s’afonà damunt d’una de les habitacions, però també es va endur la façana de la part de dalt, amb perill de caure sobre la casa del costat o en el carrer».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.

Mónica Oltra anuncia el seu retorn per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la primera línia política i confirma que es presentarà com a candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys de silenci marcats per la seua causa judicial.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón deixe el seu escó per la dana

Una marxa recorre el centre de València per a reclamar que Carlos Mazón renuncie a la seua acta de diputat per la gestió de la dana i comparega davant la jutgessa de Catarroja.

Mónica Oltra trenca el seu silenci i anuncia que es presenta a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra posa fi a quasi quatre anys de silenci polític i anuncia que serà candidata a l'Alcaldia de València per Iniciativa-Compromís després del seu processament judicial encara pendent de juí.

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la política per a optar a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia el seu retorn a la primera línia política i confirma que es presentarà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys quasi en silenci i amb un juí oral pendent.