17.1 C
València
Dilluns, 3 novembre, 2025

10 evacuats en afonar-se una casa en Castelló

Alcoi

Imatge d’arxiu de l’afonament d’una casa | Cedida

Una casa s’ha afonat en el barri de Sant Agustí de Castelló, esta passada nit de diumenge. Per eixe motiu, fins a 10 veïns de les cases del voltant han hagut de ser evacuats pel perill de què les seues cases també es vegueren afectades.

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, en la vivenda afectada es trobaven un pare i el seu fill, encara que van conseguir eixir abans de l’afonament. El pare va sentir un fort soroll i va avisar al seu fill per a eixir de casa. Afortunadament, els dos han resultat il·lesos, encara que el fill ha hagut de ser atés pels efectius mèdics de l’ambulància per una crisi d’ansietat.

 

La Policia Local també ha acudit al lloc dels fets per a evacuar als veïns de les cases del costat de la vivenda afectada i ha fet guàrdia durant tota la nit, pel perill de què es produïren més despreniments. A última hora de la nit, els veïns estaven a l’espera de què l’arquitecte els informara de la situació, encara que tot apunta a que la borrasca ‘Glòria’ haja pogut causar este afonament, ja que es tracta de cases prou antigues.

 

Segons ha explicat el vicepresident de l’Associació de Veïns del Barri de Sant Agustí, Rafael Cruz, al mitjà citat, «el sostre del terrat s’afonà damunt d’una de les habitacions, però també es va endur la façana de la part de dalt, amb perill de caure sobre la casa del costat o en el carrer».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Una concentració reconeix un any de suport a les víctimes de la DANA a València

Diversos centenars de persones s'han concentrat en la Plaça de la Verge per a agrair un any de suport a les víctimes de la DANA, coincidint amb la renúncia de Mazón.

Tristesa i alleujament en la cúpula del PP per la dimissió de Carlos Mazón

La renúncia del president valencià ha coincidit amb la reunió mensual del PP a Gènova, marcada per absències i per un to contingut. Dirigents l'han qualificada d'inevitable.

Vilaplana declara que Mazón no va saber el que ocorria ni va mostrar pressa el 29-O

La periodista ha assegurat davant la jutgessa que el president va atendre crides i missatges durant el menjar del 29-O però no va escoltar el seu mòbil sonar, i que el va veure tranquil en eixir cap a l'aparcament. No ha aportat el tiquet del pàrquing i facilitarà la matrícula perquè l'empresa confirme l'hora.

Baldoví acusa a Mazón de ser un president indigne fins a l’últim dia

Baldoví ha acusat a Mazón d'intentar difuminar la seua culpa per la DANA i de faltar al respecte a les Corts i a les víctimes al no registrar la seua renúncia. Ha advertit que, segons ell, Vox decidirà el relleu en la Generalitat.

Víctimes de la DANA veuen la dimissió de Mazón com primer pas i demanen presó

Col·lectius d'afectats han celebrat la renúncia com un èxit de la dignitat valenciana, però han advertit que seguiran fins a depurar responsabilitats penals i polítiques.

Mazón dimitix com president després d’assumir errors en la dana i seguirà en funcions fins al seu relleu

Carlos Mazón ha anunciat la seua dimissió un any després de la dana que va deixar 229 morts a València. Assumix errors, diu que ja no pot més i seguirà en funcions fins que Les Corts trien successor.

Hereu afirma que la Presidència de Mazón ha sigut una vergonya, també per a Feijóo

Jordi Hereu va carregar contra la gestió de Carlos Mazón després de la dana de 2024 i va sostindre que la seua Presidència ha sigut una vergonya, extensible a Feijóo pel seu suport.

Rueda defén que Mazón va fer el correcte i que Feijóo va ser coherent de principi a fi

Rueda ha avalat la dimissió de Carlos Mazón un any després de la dana i ha subratllat que Alberto Núñez Feijóo va ser coherent. També ha retret al Govern la seua gestió.