8.6 C
València
Dilluns, 12 gener, 2026

Un altre edifici antic s’afona en Alcoi, el sisé en només unes setmanes

Alcoi

Un dels edificis afonats en Alcoi | Bombers d’Alacant

 

Els afonaments d’edificis continuen en el municipi d’Alcoi, en la comarca de l’Alcoià (Alacant). I és que este diumenge, una vivenda que ja estava declarada en ruïnes, s’ha afonat damunt dels tancats de seguretat que hi havien instal·lats en la zona. 

 

En concret, l’incident s’ha produït en una casa deshabitada que es troba en el carrer Algessares, 23. Encara que la finca s’ha vingut parcialment a terra, no queda molta estructura de la mateixa alçada, per això els tècnics del Consistori duran a terme la demolició de les restes de la façana. En este sentit, i pel fet de que en la casa no residia ningú, no s’ha produït cap ferit. 

 

 

L’incident ha afectat el trànsit, i de moment es troba tallat el carrer Algessares. A pesar de tot, fonts municipals ja han avançat que es procedirà ha executar una reordenació del trànsit, per a què els treballs de retirada de l’edifici afecten el menys possible a la circulació.

 

Amb este ja són sis els edificis que s’han desplomat en la localitat, des de que la borrasca Glòria afectara el territori valencià el passat mes de gener, evidenciant la problemàtica que existix amb els edificis antics d’este municipi. De fet, en l’afonament més greu va morir una dona. A més, també s’ha anunciat que des de l’Ajuntament que es procedirà a dur a terme una revisió de les més de 500 vivendes situades en el barri antic d’Alcoi

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en el Ciutat per la seua falta de gol

Empat 1-1 en el Ciutat de València amb els gols en un minut. Losada va respondre al punt de Carlos Romero i Puado es va retirar als tres minuts per un colp en el genoll.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 després de dos gols seguits i escàs encert

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en el Ciutat de València amb dos tants seguits. El domini local i la falta de rematada van marcar un dol que es va embossar al final.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en un dol sense pegada

Un gol de Carlos Romero i la rèplica immediata d'Iker Losada van deixar un 1-1 en el Ciutat de València. El Llevant va tornar a quedar-se sense el seu primer triomf a casa.

Llevant i Espanyol es repartixen els punts en un 1-1 decidit en un minut

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en un dol amb els dos gols en tot just un minut. Després de la igualada, el domini posterior no es va traduir en ocasions clares.

Protesta davant el Circ de Nadal contra l’ús d’animals en l’espectacle

Col·lectius animalistas protesten davant el Circ de Nadal a Alfafar contra l'ús d'animals i qüestionen el missatge a la infància. Vídeos en xarxes reaviven el debat i les entitats anuncien noves mobilitzacions.

El Llevant domina a l’Espanyol però es va al descans sense gol després d’un primer temps d’ocasions (0-0)

El Llevant va portar la iniciativa i va generar diverses ocasions clares, però l'encert de Dmitrovic i el desencert en la definició van mantindre el 0-0 al descans.

El Mediterrani ha registrat temperatures per damunt de la mitjana en 2024 i 2025

La Aemet assenyala que la temperatura superficial del Mediterrani ha estat per damunt de la mitjana 1991-2020 en 2024 i 2025, amb breus retorns a la normalitat. En paral·lel, la calor oceànica global va aconseguir un nou màxim en 2025.

Bernabé demana a Pérez Llorca donar suport al finançament que aporta 3.669 milions a la Comunitat

La delegada del Govern ha instat el president i a l'alcaldessa de València a recolzar el model d'Hisenda, que afig 3.669 milions a la Comunitat. Defén que cap autonomia perd i que la injecció total serà de 21.000 milions.