14.2 C
València
Divendres, 7 novembre, 2025

Un altre edifici antic s’afona en Alcoi, el sisé en només unes setmanes

Alcoi

Un dels edificis afonats en Alcoi | Bombers d’Alacant

 

Els afonaments d’edificis continuen en el municipi d’Alcoi, en la comarca de l’Alcoià (Alacant). I és que este diumenge, una vivenda que ja estava declarada en ruïnes, s’ha afonat damunt dels tancats de seguretat que hi havien instal·lats en la zona. 

 

En concret, l’incident s’ha produït en una casa deshabitada que es troba en el carrer Algessares, 23. Encara que la finca s’ha vingut parcialment a terra, no queda molta estructura de la mateixa alçada, per això els tècnics del Consistori duran a terme la demolició de les restes de la façana. En este sentit, i pel fet de que en la casa no residia ningú, no s’ha produït cap ferit. 

 

 

L’incident ha afectat el trànsit, i de moment es troba tallat el carrer Algessares. A pesar de tot, fonts municipals ja han avançat que es procedirà ha executar una reordenació del trànsit, per a què els treballs de retirada de l’edifici afecten el menys possible a la circulació.

 

Amb este ja són sis els edificis que s’han desplomat en la localitat, des de que la borrasca Glòria afectara el territori valencià el passat mes de gener, evidenciant la problemàtica que existix amb els edificis antics d’este municipi. De fet, en l’afonament més greu va morir una dona. A més, també s’ha anunciat que des de l’Ajuntament que es procedirà a dur a terme una revisió de les més de 500 vivendes situades en el barri antic d’Alcoi

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mónica Oltra: ‘Sempre he estat i sempre estaré en política, sense necessitat de càrrec’

Mónica Oltra ha reiterat que seguirà en política encara que no ocupe un càrrec públic des de fa tres anys i mig. Defén una política vivencial, ètica i centrada en les persones.

Morant ha acusat PP i Vox i ha exigit eleccions en la Comunitat Valenciana

Morant ha exigit una convocatòria electoral en la Comunitat Valenciana i ha acusat PP i Vox de 'grapejar el dolor i els drets dels valencians en els despatxos'. Ha reclamat transparència i que Carlos Mazón declare davant la jutgessa de Catarroja per la gestió de la DANA.

Evacuen la Conselleria d’Emergències per fortes olors del clavegueram

Una filtració d'olors procedent de treballs de neteja del clavegueram ha obligat a evacuar la seu de la Conselleria d'Emergències. Els mesuraments de gas han sigut negatives i només una persona ha resultat marejada.

Una acusació del cas de la dana demana citar als alcaldes d’Utiel i Cullera

Una acusació particular ha demanat a la instructora que cite als alcaldes d'Utiel i Cullera per a aclarir els seus contactes amb Carlos Mazón el 29 d'octubre. Al·lega contradiccions amb la declaració de Maribel Vilaplana i reclama peça separada per fals testimoniatge si es confirma.

Nominats a LOS40 Music Awards Santander 2025 alliberen tortugues marines rehabilitades en la Garrofera

Danny Ocean, Vicco, Bombai, Chiara Oliver i Enol han participat en la solta de tortugues recuperades per la Fundació Oceanogràfic dins de Junts X La Mar. L'acció ha buscat sensibilitzar sobre la protecció del Mediterrani i connectar la música amb la divulgació científica.

Masiulis elogia a Badio i alerta del ritme del València abans del Zalgiris-València

El tècnic del Zalgiris va ressaltar l'evolució de Papi Badio i va assenyalar que la prioritat serà frenar el triple i la transició d'un València molt agressiu. Va confirmar la baixa de Williams-Goss i va confiar a comptar amb Moses Wright.

El Congrés tanca la sessió més esquinçadora de la comissió de la dana

Després de tres dies de compareixences, la comissió ha escoltat 13 víctimes i ha tancat la seua sessió més dura amb retrets i demandes de reparació. Puchades ha qüestionat els recursos en prevenció i els grups han promés esclarir l'ocorregut, mentres Compromís ha acusat a Mazón d'una mala gestió de l'alerta

Cano assegura que Mazón seguix al comandament i supervisa la gestió del Consell

Marián Cano afirma que, malgrat la renúncia, Carlos Mazón continua en funcions i supervisa la gestió del Consell. La consellera defén la continuïtat de les polítiques i el focus en sostenibilitat i turisme.