Un altre edifici antic s’afona en Alcoi, el sisé en només unes setmanes

Alcoi

Un dels edificis afonats en Alcoi | Bombers d’Alacant

 

Els afonaments d’edificis continuen en el municipi d’Alcoi, en la comarca de l’Alcoià (Alacant). I és que este diumenge, una vivenda que ja estava declarada en ruïnes, s’ha afonat damunt dels tancats de seguretat que hi havien instal·lats en la zona. 

 

En concret, l’incident s’ha produït en una casa deshabitada que es troba en el carrer Algessares, 23. Encara que la finca s’ha vingut parcialment a terra, no queda molta estructura de la mateixa alçada, per això els tècnics del Consistori duran a terme la demolició de les restes de la façana. En este sentit, i pel fet de que en la casa no residia ningú, no s’ha produït cap ferit. 

 

 

L’incident ha afectat el trànsit, i de moment es troba tallat el carrer Algessares. A pesar de tot, fonts municipals ja han avançat que es procedirà ha executar una reordenació del trànsit, per a què els treballs de retirada de l’edifici afecten el menys possible a la circulació.

 

Amb este ja són sis els edificis que s’han desplomat en la localitat, des de que la borrasca Glòria afectara el territori valencià el passat mes de gener, evidenciant la problemàtica que existix amb els edificis antics d’este municipi. De fet, en l’afonament més greu va morir una dona. A més, també s’ha anunciat que des de l’Ajuntament que es procedirà a dur a terme una revisió de les més de 500 vivendes situades en el barri antic d’Alcoi

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez valora la remuntada del València Basket davant el Armani Milà i el passe a quarts

Pedro Martínez ressalta el treball coral i la mentalitat del València Basket per a remuntar 14 punts davant el Armani Milà i segellar el passe a quarts de l'Eurolliga.

Montero impulsa al València Basket cap als quarts de l’Eurolliga després de remuntar 14 punts

El València Basket remunta 14 punts davant el Armani Milà, s'assegura els quarts de final de l'Eurolliga i s'aferma en el top 4 amb un partit encés per Jean Montero i Papi Badio.

Gandia acomiada entre aplaudiments i emoció a l’escriptor i poeta Josep Piera

Centenars de persones de l'àmbit cultural, social i polític assistixen en el Palau Ducal de Gandia al comiat cívic de l'escriptor i poeta Josep Piera, fill predilecte de la ciutat.

Es retiren els mitjans aeris de l’incendi de Tibi per falta de llum solar

Els mitjans aeris s'han retirat de l'incendi forestal de Tibi per la falta de llum solar, mentres continuen en la zona dotacions de bombers i unitats forestals des de terra.

Presó provisional per a un home acusat d’intentar matar a la seua veïna a Silla

La jutgessa de guàrdia de Carlet decreta presó provisional sense fiança per a un home acusat d'intentar matar a la seua veïna a Silla després de tirar-la per les escales. La víctima, de 64 anys, roman hospitalitzada en coma des de l'1 d'abril.

Desplegament de mitjans aeris i terrestres per a frenar un incendi en la serra del Maigmó a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes de la serra del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a un ampli desplegament de mitjans aeris i terrestres per a tractar de frenar l'avanç del foc.

Incendi forestal en les faldes del Maigmó mobilitza nombrosos mitjans a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a desplegar un ampli dispositiu de mitjans aeris i terrestres per a frenar l'avanç de les flames.

La producció de formigó es dispara en la Comunitat Valenciana per la reconstrucció postdana

La producció de formigó preparat en la Comunitat Valenciana va augmentar un 20,9% en 2025, el doble que la mitjana nacional, impulsada per l'obra pública lligada a la reconstrucció postdana i a noves infraestructures.