Un altre edifici antic s’afona en Alcoi, el sisé en només unes setmanes

Alcoi

Un dels edificis afonats en Alcoi | Bombers d’Alacant

 

Els afonaments d’edificis continuen en el municipi d’Alcoi, en la comarca de l’Alcoià (Alacant). I és que este diumenge, una vivenda que ja estava declarada en ruïnes, s’ha afonat damunt dels tancats de seguretat que hi havien instal·lats en la zona. 

 

En concret, l’incident s’ha produït en una casa deshabitada que es troba en el carrer Algessares, 23. Encara que la finca s’ha vingut parcialment a terra, no queda molta estructura de la mateixa alçada, per això els tècnics del Consistori duran a terme la demolició de les restes de la façana. En este sentit, i pel fet de que en la casa no residia ningú, no s’ha produït cap ferit. 

 

 

L’incident ha afectat el trànsit, i de moment es troba tallat el carrer Algessares. A pesar de tot, fonts municipals ja han avançat que es procedirà ha executar una reordenació del trànsit, per a què els treballs de retirada de l’edifici afecten el menys possible a la circulació.

 

Amb este ja són sis els edificis que s’han desplomat en la localitat, des de que la borrasca Glòria afectara el territori valencià el passat mes de gener, evidenciant la problemàtica que existix amb els edificis antics d’este municipi. De fet, en l’afonament més greu va morir una dona. A més, també s’ha anunciat que des de l’Ajuntament que es procedirà a dur a terme una revisió de les més de 500 vivendes situades en el barri antic d’Alcoi

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ryan destaca el punt d’or davant Osasuna i el creiximent defensiu del Llevant

El porter australià Mathew Ryan ha remarcat les sensacions positives del Llevant després de l’empat sense gols contra Osasuna a El Sadar, on ha sigut clau sota pals.

Osasuna punxa davant un Llevant resistent en un empat sense gols

Osasuna ha empatat 0-0 amb el Llevant en un Sadar ple, després de dominar bona part del partit i topar una vegada i una altra amb un inspirat Ryan. Els granotes, molt sòlids arrere, s'han emportat un punt sense quasi crear perill en atac.

Kayne Van Oevelen reforça la porteria del València cedit per l’Ipswich Town

El València CF ha incorporat el porter neerlandés Kayne Van Oevelen cedit per l’Ipswich Town per a esta temporada i sense opció de compra. El jove guardameta arriba després de destacar amb el FC Volendam en l’Eredivisie 2023-24.

La Delegación del Govern descarta requisaments d’estelades en l’Elx-Barça i obri investigació

La Delegación del Govern en la Comunitat Valenciana ha obert una investigació interna sobre l’actuació policial en l’Elx-Barça i ha negat que s’hi requisaren estelades, malgrat les denúncies de partits i del FC Barcelona.

El Govern desmenteix la confiscació d’estelades en el partit Elx-Barça i obri una investigació

La Delegación del Gobierno nega que la Policia Nacional confiscara estelades en el partit Elx-Barcelona i ha obert una investigació interna per aclarir l’actuació dels agents, criticada per partits independentistes i pel FC Barcelona.

Els apartaments turístics de Benicalap continuen avant: l’Ajuntament garantix que tenen llicència

L’Ajuntament de València assegura que les obres per a convertir baixos de Benicalap en apartaments turístics compten amb llicència després d’una modificació del projecte. Urbanisme defensa que s’aplica una normativa molt exigent i recorda la reducció d’apartaments turístics a la ciutat.

Un nou pla millorarà l’atenció al dolor crònic a la Comunitat Valenciana

Sanitat ha dissenyat un pla específic per a unificar i millorar l’atenció al dolor en totes les etapes de la vida, amb especial focus en el dolor crònic i la coordinació entre nivells assistencials.

La IA arriba als Espais Labora per a traduir en temps real 47 idiomes

Tres Espais Labora d’Alacant, València i Torrevieja han posat en marxa un projecte pilot pioner a Espanya que utilitza Intel·ligència Artificial per a oferir traducció i interpretació simultània en 47 idiomes a persones que no parlen ni castellà ni valencià.