Un altre edifici antic s’afona en Alcoi, el sisé en només unes setmanes

Alcoi

Un dels edificis afonats en Alcoi | Bombers d’Alacant

 

Els afonaments d’edificis continuen en el municipi d’Alcoi, en la comarca de l’Alcoià (Alacant). I és que este diumenge, una vivenda que ja estava declarada en ruïnes, s’ha afonat damunt dels tancats de seguretat que hi havien instal·lats en la zona. 

 

En concret, l’incident s’ha produït en una casa deshabitada que es troba en el carrer Algessares, 23. Encara que la finca s’ha vingut parcialment a terra, no queda molta estructura de la mateixa alçada, per això els tècnics del Consistori duran a terme la demolició de les restes de la façana. En este sentit, i pel fet de que en la casa no residia ningú, no s’ha produït cap ferit. 

 

 

L’incident ha afectat el trànsit, i de moment es troba tallat el carrer Algessares. A pesar de tot, fonts municipals ja han avançat que es procedirà ha executar una reordenació del trànsit, per a què els treballs de retirada de l’edifici afecten el menys possible a la circulació.

 

Amb este ja són sis els edificis que s’han desplomat en la localitat, des de que la borrasca Glòria afectara el territori valencià el passat mes de gener, evidenciant la problemàtica que existix amb els edificis antics d’este municipi. De fet, en l’afonament més greu va morir una dona. A més, també s’ha anunciat que des de l’Ajuntament que es procedirà a dur a terme una revisió de les més de 500 vivendes situades en el barri antic d’Alcoi

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Ull Gargot transforma el dibuix en solitari en una comunitat creativa a l’aire lliure a València

Ull Gargot ha convertit l'acte íntim de dibuixar en una trobada mensual i gratuïta en espais públics de València, on professionals i aficionats compartixen quaderns, processos i idees a l'aire lliure.

Cel nuvolós i lleuger repunt de temperatures a l’interior per a tancar abril en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta l'últim dissabte d'abril amb cel nuvolós, possibilitat de pluges en l'extrem sud, temperatures quasi sense canvis i vent fluix de component este.

La majoria del professorat valencià recolza una vaga indefinida des de l’11 de maig

Quasi deu mil docents valencians participen en una consulta sindical i s'inclinen majoritàriament per iniciar una vaga indefinida l'11 de maig, amb un ampli suport a mantindre-la el temps que siga necessari.

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’anteposar l’agenda de Vox a les prioritats dels valencians

Diana Morant critica que el Govern valencià de Juanfran Pérez Llorca seguix l'agenda pactada amb Vox, amb privatització de servicis públics i falta de celebració del 25 d’Abril.

TastArròs 2026 plena d’arròs i tradició la plaça de l’Ajuntament de València

La plaça de l'Ajuntament de València celebra la primera jornada de TastArròs 2026, una trobada popular que reivindica l'arròs amb propostes gastronòmiques, activitats culturals i tradició local.

El Real Oviedo s’agarra a la seua última opció davant un Elx encara sense guanyar fora de casa

El Real Oviedo, cuer de Primera Divisió, es juga gran part de les seues opcions de permanència davant un Elx que encara no ha guanyat a domicili però arriba llançat en resultats recents.

Bernabé contraposa la prioritat veïnal del PSPV a l’abandó de Catalá en Orriols

Pilar Bernabé reivindica en Orriols la prioritat veïnal del PSPV i acusa el govern de María José Catalá d'abandonar el barri i retallar inversions i servicis bàsics.

Màxim Quiles domina de nou a Jerez i passa a la Q2 amb el millor temps en Moto3

Màxim Quiles torna a marcar la referència en Moto3 en el Gran Premi d'Espanya, lidera la segona jornada de lliures a Jerez sobre asfalt mullat i accedix a la Q2 amb solvència.