La Policia detona una bomba de la Guerra Civil en Vila-real

Detonen una bomba en Vila-real, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló)

La bomba estava en una zona de la localitat de Vila-real | Policia Nacional de Castelló

 

La Policia Nacional ha detonat una bomba, concretament una peça d’infanteria de la Guerra Civil, que ha sigut trobada amb la cola i espoleta en el camí del Molí Roqueta, en la localitat de Vila-real, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló). 

 

L’artefacte explosiu hauria quedat al descobert després del pas del temporal ‘Glòria’ que va passar fa uns dies per la província, i va ser trobat per un home que passejava per la zona. Després de ser avisats, els agents van comprovar que es tractava d’una peça d’infanteria en molt mal d’estat.

 

Davant esta situació, van avisar a la Direcció Superior de Policia de València, que ràpidament van enviar a un equip de Tècnics en Desactivació d’Explosius (TEDAX), que van detonar la bomba en el lloc de manera controlada, ja que era molt perillós moure-la. 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els sindicats convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats d'ensenyança STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida del professorat valencià a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria de docents després d'una consulta interna.

Els sindicats docents convoquen una vaga indefinida en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria del professorat.

Morant exigix al Consell que explique què farà amb els fons no usats per a la reconstrucció

Diana Morant reclama al Consell que aclarisca el destí de més de 1.500 milions d'euros no utilitzats en la reconstrucció i anuncia una nova etapa política des del PSPV-PSOE.

Les bates blanques es mobilitzen a València per a exigir millores laborals i un estatut propi

Milers de metges es manifesten a València per a reclamar una jornada de 35 hores, un estatut professional propi i condicions laborals dignes que frenen la saturació del sistema sanitari.

L’Institut de les Dones impulsa el quart Pla Estratègic d’Igualtat amb el moviment feminista

L'Institut de les Dones avança cap a l'IV Pla Estratègic d'Igualtat mitjançant un procés participatiu amb el moviment feminista i agents socials en tot el territori.

La urbanització de l’entorn de La Fe a València estarà llesta per Nadal i sumarà 244 vivendes protegides

L'Ajuntament preveu finalitzar per Nadal la urbanització del sector Sud PRR-7 de Malilla, al costat de l'hospital La Fe, amb 5 milions d'inversió i 244 vivendes de protecció pública.

Policia i sanitaris atenen un part al costat d’una carretera a Carlet

Agents de la Policia Local de Carlet, la Guàrdia Civil i una unitat del SAMU atenen un part extrahospitalari al costat d'una carretera i traslladen a mare i bebé a l'hospital en bon estat.

Emergències estudia amb el sector d’unflables noves mesures per a reforçar la seguretat

La Conselleria d'Emergències i Interior i el sector d'instal·lacions unflables estudien canvis normatius, cursos de formació i certificacions obligatòries per a millorar la seguretat en la Comunitat Valenciana.