La Policia detona una bomba de la Guerra Civil en Vila-real

Detonen una bomba en Vila-real, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló)

La bomba estava en una zona de la localitat de Vila-real | Policia Nacional de Castelló

 

La Policia Nacional ha detonat una bomba, concretament una peça d’infanteria de la Guerra Civil, que ha sigut trobada amb la cola i espoleta en el camí del Molí Roqueta, en la localitat de Vila-real, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló). 

 

L’artefacte explosiu hauria quedat al descobert després del pas del temporal ‘Glòria’ que va passar fa uns dies per la província, i va ser trobat per un home que passejava per la zona. Després de ser avisats, els agents van comprovar que es tractava d’una peça d’infanteria en molt mal d’estat.

 

Davant esta situació, van avisar a la Direcció Superior de Policia de València, que ràpidament van enviar a un equip de Tècnics en Desactivació d’Explosius (TEDAX), que van detonar la bomba en el lloc de manera controlada, ja que era molt perillós moure-la. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Baleària culmina la presa de control dels actius d’Armes Trasmediterránea a Canàries

Baleària assumix el control de les rutes d'Armes Trasmediterránea a Canàries i connexions amb la Península, amb més de 50 vaixells, 4.500 empleats i un pla inversor de 45 milions.

Nou ferits i llargues retencions per l’incendi d’un cotxe en l’AP-7 a la Vila Joiosa

El xoc entre quatre vehicles en l'AP-7 a l'altura de la Vila Joiosa va provocar l'incendi d'un cotxe, va deixar nou ferits amb contusions i esquinços cervicals i va causar importants retencions.

Educació i sindicats es tornen a asseure en plena segona setmana de vaga indefinida docent

Educació i els sindicats docents reprenen la negociació en la Comunitat Valenciana en la segona setmana de vaga indefinida, amb el salari, les plantilles i les infraestructures com a punts centrals del conflicte.

PP i Vox imposen en Les Corts el seu dictamen sobre la dana entre dures crítiques de l’oposició

PP i Vox acorden en Les Corts un dictamen de 126 pàgines sobre la dana de 2024 que responsabilitza a l'Estat i a la Generalitat, mentres l'oposició el qualifica d'ignomínia i el compara amb l'informe del metre de 2006.

València llança la campanya de l’Orgull 2026 amb el lema La meta que compartim

València presenta la campanya institucional de l'Orgull LGTBIQ+ 2026, centrada en l'esport i vinculada als XII Gai Games que se celebraran a la ciutat entre el 27 de juny i el 4 de juliol.

L’Enforne Alacant reforça el seu lateral dret amb el portugués Rafael Vasconcelos fins a 2028

L'Enforne Alacant incorpora a l'internacional portugués Rafael Vasconcelos, cedit pel Sporting de Portugal fins a 2028, per a reforçar el lateral dret i la primera línia.

Educació obri el termini d’inscripció per a les proves d’accés a la universitat

Educació obri el termini d'inscripció a la PAU 2026 per a alumnat de secundària i posa en marxa un portal renovat amb tota la informació acadèmica i administrativa.

L’any de somni de Claudio Barragán: del futbol regional a l’ascens del Eldense a Segona

Claudio Barragán culmina un any excepcional en aconseguir l'ascens del Eldense a la Lliga Hypermotion, després d'iniciar la passada temporada en la categoria més baixa del futbol regional.