La Policia detona una bomba de la Guerra Civil en Vila-real

Detonen una bomba en Vila-real, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló)

La bomba estava en una zona de la localitat de Vila-real | Policia Nacional de Castelló

 

La Policia Nacional ha detonat una bomba, concretament una peça d’infanteria de la Guerra Civil, que ha sigut trobada amb la cola i espoleta en el camí del Molí Roqueta, en la localitat de Vila-real, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló). 

 

L’artefacte explosiu hauria quedat al descobert després del pas del temporal ‘Glòria’ que va passar fa uns dies per la província, i va ser trobat per un home que passejava per la zona. Després de ser avisats, els agents van comprovar que es tractava d’una peça d’infanteria en molt mal d’estat.

 

Davant esta situació, van avisar a la Direcció Superior de Policia de València, que ràpidament van enviar a un equip de Tècnics en Desactivació d’Explosius (TEDAX), que van detonar la bomba en el lloc de manera controlada, ja que era molt perillós moure-la. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Confiscats a València 34.000 puros havans falsos que es venien a diversos països d’Europa

La Guàrdia Civil ha intervingut a València 34.000 puros havans falsificats i ha detingut tres persones, en una operació contra el contraban i una presumpta organització criminal amb ramificacions en diversos països europeus.

Rototom redueix un 90% els combustibles fòssils amb un sistema híbrid pioner a Benicàssim

El festival Rototom Sunsplash estrenarà este agost a Benicàssim un sistema híbrid d’energia solar i bateries que reduirà fins a un 90% l’ús de combustibles fòssils i evitarà l’emissió de 7,7 tones de CO₂.

Què ha de fer la família quan arriba l’Alzheimer: passos jurídics i emocionals clau

Experts en dret sanitari i neurologia recomanen actuar prompte, abans que avance l’Alzheimer, per a protegir la persona malalta, evitar conflictes familiars i blindar el patrimoni.

Oratge estable este dissabte: cel poc nuvolós i temperatures a la baixa en la Comunitat

Este dissabte l’oratge serà estable en la Comunitat Valenciana, amb cel poc nuvolós o ras, temperatures lleugerament més baixes i vent fluix d’est, tant en l’interior com al litoral.

Els incendis forestals de Lucena del Cid i Cirat queden estabilitzats a Castelló

Els incendis declarats ahir a Lucena del Cid i Cirat han quedat estabilitzats esta matinada, després d’una jornada amb fins a sis focs forestals a la província de Castelló.

Pérez Llorca apel·la a la unitat del PPCV i presenta el partit com el futur de la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca destaca a Elx que la unitat interna és clau per al futur del PPCV i de la Comunitat Valenciana, i carrega contra la gestió del Botànic i del Govern de Pedro Sánchez.

Ràfegues de 80 km/h, llamps i granís en les tormentes del sud de Castelló i nord de València

Tormentes de pas ràpid han afectat esta vesprada el sud de Castelló i el nord de València amb ràfegues de fins a 80 km/h, llamps que estan provocant incendis i granís en diversos municipis.

El Centre del Carme connecta l’herència de Juana Francés amb l’art actual en ‘Memorias del suelo’

El Centre del Carme Cultura Contemporània exhibix fins al 4 d’octubre ‘Memorias del suelo’, una mostra col·lectiva que revisa la influència de Juana Francés en artistes actuals a partir de les morfologies del sòl i les seues problemàtiques ambientals i socials.